Back to top

Jövő hétfőn lezárul az AMC 90 milliós keretösszegű pályázatának leadási határideje

Május 22-ig pályázhatnak 3 kategóriában, 90 millió forintos keretösszegből, vissza nem térítendő támogatásra a magyar élelmiszer gazdaság termékeit népszerűsítő, agrárágazatunkat bemutató egyesületek, alapítványok és szakmaközi szervezetek.

Kizárólag a hazánkban, 2017. szeptember 15-ig megvalósuló és az élelmiszergazdasághoz, agráriumhoz kötő rendezvények kapcsán nyújthatóak be pályázatok, de a lebonyolítás teljes költségigényének akár 50 százaléka is elnyerhető a pályázatot meghirdető Agrármarketing Centrumtól.

50 millió forintos költségkeretből 500 ezer és 2 millió forint közötti összeg nyerhető a nagyközönségnek szóló, helyi, regionális rendezvények és fesztiválok magyar termelőinek és termékeinek promóciójához.

30 millió forintos keretösszegből 2-5 millió forint közötti támogatási összeg szerezhető a nagyközönséget megszólító országos rendezvényeken és vásárokon a hazai termelők és termékeik népszerűsítéséhez.

10 millió forintos keretösszegből, a szakmai közönséget érintő, tudástranszferként szervezett konferenciák kivitelezői nyerhetnek 500 ezer és 1 millió forint közötti támogatást szervezési és marketingkommunikációs feladataikhoz.

A pályázatok beküldési határideje egységesen: 2017. május 22. A pályázatok kizárólag postai úton az Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság részére, a 1253 Budapest, Pf. 66. címre, avagy futárszolgálattal az AMC kézbesítési címére, a 1013 Budapest Pauler u. 6. (III. em.) nyújthatóak be, legkésőbb 2017. május 22-én. Az elszámolások 2017. október 2-ai határideje után (az elszámolás jóváhagyását követő 30 napon belül) fizetik ki a nyerteseknek a számukra megítélt támogatási összeget.

A támogatott marketingfelületeken megjelenési lehetőséget kell biztosítani a nyerteseknek a 125 nap múlva kezdődő 2017. évi OMÉK előkészítéseként.

A pályázati kiírás részletesen az AMC honlapján, a http://www.amc.hu/palyazatok/ felületen lelhető fel.

A pályázattal kapcsolatosan a +36 (20) 463-6702-as és a +36 (30) 198-2898-as telefonszámon, valamint a palyazat@amc.hu e-mailen kérhető további tájékoztatás.

Forrás: 
Agrármarketing Centrum

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Elhúzódó kifizetések miatt csökkent a 2017-es támogatások összege

Az Agrárgazdasági Kutató Intézet elkészítette az agrár-és vidékfejlesztési támogatások 2017-es összesítését. A teljes támogatási keret 79 százaléka származott EU-s forrásból.

Újranyitották a pályázatot, húsvét utáni keddig lehet beadni

Az AMC-P-17-7 kódszámú pályázati kiírás fennmaradt pályázati forrásának terhére, 8 millió forint kerettel az AMC Nonprofit Kft. újra megnyitotta a pályázati lehetőséget A belföldön megvalósuló rendezvények: fesztiválok, illetve vásárok keretében hazai termelők, illetve termékeinek promócióját szolgáló tevékenységek kategóriában.

Nagy változás előtt a magyar sertéságazat

„Merre tovább sertéságazat?” címmel rendezett konferenciát a Földművelésügyi Minisztérium és az Agrámarketing Centrum. Az ágazat sikeres időszakot tudhat maga mögött, kilábalt a válságból, ám még mindig rengeteg a teendő annak érdekében, hogy a növekedés stabil maradjon.

30 millió európai iskolás kapott egészséges élelmiszereket

Mintegy 30 millió gyerek kapott gyümölcsöt, zöldséget és tejet a 2016–2017-es tanévben egy uniós iskolaétkeztetési program keretében Európa-szerte - derült ki az Európai Bizottság múlt hét csütörtökön ismertetett jelentéséből.

Értékesítési rekord a jubileumi Magyar Ízek Vásárán

A cudar idő ellenére 7 500 látogató volt kíváncsi a hétvégén megszervezett Magyar Ízek Tavaszi Vásárára, ahol több mint ezer hamisítatlan hazai élelmiszer termékből válogathattak, emellett színes gasztronómiai és kulturális programok is várták őket. A helyszínen árusító kis- és őstermelők visszajelzése alapján mintegy 125 millió forint összegben vásároltak a látogatók a két nap alatt.

Nem bánja a polgár, ha pénzt kap a paraszt

A közvélemény döntő többsége ismeri és jónak tartja a Közös Agrárpolitikát, amely az uniós polgárok szerint biztosítja a biztonságos és környezetbarát termelés feltételeit is – derül ki egy EU-szintű felmérésből. A legfőbb elvárások a biztonságos élelmiszerellátás, a fenntartható termelés, és a klímavédelem, amelyet a KAP-ot finanszírozó polgárok megfogalmaztak.

Az aszály fogta vissza az agrár-GDP-t

A tavalyi kedvezőtlen időjárás miatti terméscsökkenést némileg kompenzálták az emelkedő termelői árak, így a mezőgazdasági kibocsátás folyó alapáron számított értéke csupán 1 százalékkal esett vissza 2016-hoz képest – derült ki az Agrárgazdasági Kutató Intézet (AKI) jelentéséből. A mezőgazdaságban keletkező nettó vállalkozói jövedelem folyó alapáron 5 százalékkal lett alacsonyabb, az előző évinél.

Kapj rá: évi 20 kilogramm a cél

A halfogyasztás népszerűsítésére indított „Kapj rá” kampány célja, hogy 2023-ra legalább 20 százalékkal nőjön a hazai egy főre eső éves halfogyasztás, elérve ezzel az uniós átlagot. A SIRHA Budapest 2018 szakkiállításon a szervezők látványkonyhával mutatnak be a halhús számtalan elkészítési módjai közül jó néhányat.

Hátszél a minőségi, magyar sertéshúsnak

Visszatérőben a sertéstenyésztői kedv - mondta Czerván Gyögy agrárgazdaságért felelős államtitkár az Agrármarketing Centrum és a Vágóállat- és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács együttműködése révén elinduló sertéshús fogyasztást népszerűsítő kampány bejelentésekor. Az április végéig futó kampányra 320 millió forintot szán az AMC.

Ezek voltak 2017 legdrágább borai

Közönséges halandó el sem tudja képzelni, hogy egyes gyűjtők mennyi pénzt képesek áldozni egy-egy palack muzeális borra. A Sotheby’s és a Christie’s aukciósházak összegyűjtötték és közreadták a 2017-es év legdrágábban eladott bortételeit. Tízből nyolc tétel Burgundiából származott.