Back to top

Ízek, élmények, koncertek az OMÉK-on

A legízletesebb kézműves élelmiszerekkel, biotermékekkel, a már hagyományos állatbemutatókkal, mezőgazdasági gépkiállítással, kertészeti pavilonnal és közönség programokkal várja 2017. szeptember 20-tól látogatóit Magyarország legnagyobb élelmiszeripari és mezőgazdasági rendezvénye, a 78. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár (OMÉK).

A Kárpát-medencében termelt legfinomabb élelmiszerekkel, a legújabb agrárinnovációkkal és szórakoztató programok egész sorával várja az érdeklődőket idén az OMÉK. A két évvel ezelőtti jegyárak nem változnak, így elővételben mindössze 1000 Ft-ból, a helyszínen pedig 1200 forintos napijeggyel popkoncerteket, népzenei bemutatókat, gyermekműsorokat és sportvetélkedőket nézhetnek meg az érdeklődők, köztük olyan népszerű fellépőkkel, mint a Budapest Bár vagy a Hot Jazz Band.

A 78. OMÉK őshonos állatok bemutatójával és állatsimogatóval várja a kicsiket és a szüleiket. A Kincsem Park területét többek között a lósportok kedvelői vehetik birtokba; hiszen a pónilovak felvezetése mellett műlovaglásra, akadályugrásra és lovasszínházi előadásokra is készülhetnek az érdeklődők. A gyerekek kipróbálhatják a hagyományos népi, idén először pedig a digitális játszóteret is. De lesz íjász bemutató, az erdők mélyének titkait pedig egy látványos, interaktív „Erdővarázs” névre hallgató installáció segítségével fedezhetik fel a látogatók.

Az OMÉK nagyszínpadán kedvelt és ismert énekesek, együttesek váltják egymást. Fellép többek között Freddie, Péter Szabó Szilvia, Nyári Károly és lányai, az Ismerős Arcok, az ExperiDance Táncegyüttes pedig egy látványos show-val, a Fergetegessel várja majd a nagyérdeműt.

Az OMÉK folyamatosan bővülő programjairól a www.omek2017.hu oldalról is tájékozódhatnak.

Forrás: 
Agrármarketing Centrum

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Még 3 hétig pályázható az AMC rendezvénytámogatása

2018. január 31-ig két pályázati ablakban, 85 millió forintos keretösszegből, vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a rendezvényeket szervező, magyar élelmiszerpiacot és gasztronómiát népszerűsítő, a hazai termékek piaci megjelenését erősítő, az agrárágazatunkat, vagy valamely szegmensét bemutató, fejlesztő szervezetek - hívta fel a figyelmet az Agrármarketing Centrum (AMC).

Halak a Bazilikánál

Halas finomságokkal és egy igazi kuriózummal, a Kodály Zoltán Művészeti Iskola növendékeinek halas témájú dalokból összeállított flashmobjával népszerűsítette a halfogyasztást a Földművelésügyi Minisztérium és az Agrármarketing Centrum a Budapesti Adventi Vásáron, a Szent István Bazilika előtt.

Alma a Mikulás zsákjában

Az Agrármarketing Centrum (AMC) és a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács az almafogyasztást ösztönző programja keretében közel ezer mikuláscsomagot állított össze és osztott szét országszerte az óvodásoknak és gyermekotthonokban élőknek december 6-án, Mikulás napján, amelyekbe friss alma is került. A program egyik állomása a Komáromi Tóparti Óvoda volt.

Düsseldorfba készül a magyar bor- és pálinkakészítők legjava

Alaposan ki akarja használni a jövő márciusi Prowein nyújtotta marketing és kapcsolatteremtési lehetőségeket Magyarország - derült ki a bor és szeszesital ágazat legnagyobb szakvásárát beharangozó rendezvényen. Az AMC közösségi standján a pálinkakészítők, a Magyar Turisztikai Ügynökségén a borászok megjelenését támogatják 90 százalékban. Utóbbira december 7-ig még jelentkezhetnek az érintettek.

Messziről érkeztek az első embriók

Nemzetközi elismerésben részesült a Kaposvári Egyetem a Murray Grey fajta hazai meghonosítása érdekében tett innovációs és kutatás-fejlesztési tevékenységéért. A kanadai Rio Alto szervezet díját a 78. OMÉK-on vette át Borbás Zoltán kancellár. A Kaposvári Egyetem Tangazdaságába 2015-ben kerültek az első Murray Grey embriók, amelyekből öt nő- és öt hímivarú egyed született.

Ősz, alma, almakampány...

Ismét együtt dolgozik az almafogyasztás élénkítésén a Földművelésügyi Minisztérium, az Agrármarketing Centrum, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és öt áruházlánc. Az Auchan, a CBA, a METRO, a SPAR és a Tesco üzleteiben október 20-tól november 18-ig lehet kóstolni, megismerni a hazai almafajtákat.

Hódítottak a magyar termékek Kölnben

Nagy érdeklődés mutatkozott a kiváló minőségű magyar élelmiszerek iránt az idei Anugán, a világ vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakvásárán. Több mint 70 cég képviselte Magyarországot, közülük 34-en az Agrármarketing Centrum (AMC) támogatásával, közösségi megjelenéssel mutathatták be portékáikat a látogatóknak. A siker nem maradt el, szinte állandó volt az érdeklődés a hazai ízek iránt.

Több mint 70 cég képviseli majd Magyarországot az Anugán

Több mint 70 cég képviseli majd Magyarországot a kölni Anugán, Európa egyik vezető élelmiszeripari kiállításán és vásárán - mondta Daróczi László, az Agrármarketing Centrum (AMC) ügyvezetője szerdán.

100 ezer körül mozgott a látogatók száma az idei OMÉK-on

Az Országos Mezőgazdasági Kiállításon és Vásáron (OMÉK) a látogatók száma 100 ezer körül mozgott, nagy számban vettek részt fiatalok is és mintegy 1000 kiállító mutatta be termékeit a rendezvényen - mondta Fazekas Sándor, a földművelésügyi miniszter szerdán az M1 aktuális csatornán.

Több időt adnak a közösségi agrármarketing pályázatokra

Meghosszabbította az Agrármarketing Centrum (AMC) a szeptember 4-én meghirdetett közösségi agrármarketing pályázatok benyújtási határidejét október 6-ig.