Back to top

IX. agrármarketing és -média nap - ne maradjon le róla!

2018. január 24-én, szerdán 10. 30 órai kezdettel ismét megrendezzük a IX. agrármarketing és -média napot az AGROmashEXPO+AgrárgépShow kiállítások keretein belül!

A Magyar Mezőgazdaság Kft. immáron 9. alkalommal rendezi meg az agrármarketing és -média nap konferenciát. Neves szakmai előadók segítségével elemezzük a marketing szerepét a generációváltásban, valamint bemutatjuk a hazai és nemzetközi médiatrendeket.  Várjuk szeretettel!

 

Média 2.0

Megkérdeztük Peresztegi Zoltánt, hogy miről tart előadást a IX. agrármarketing és -média napon. Hallgassa meg a válaszát!

Peresztegi Zoltán alapítója és ügyvezető igazgatója volt a Google Magyarország, illetve a Jófogás.hu-nak. Jelenleg a Gitential.com (Los Angeles, Budapest) alapítója és ügyvezetője

MMG - Peresztegi Zoltán - Média 2.0

 

A konferencián a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött! 

Regisztráljon most!

 

Program

 

10.30-11.00 Regisztráció

11.00-11.10 Köszöntő

Sári Enikő ügyvezető igazgató,

Magyar Mezőgazdaság Kft.

 

11.10-11.30 Magyarországi médiakörkép
Szőke Péter cégvezető
Isobar Budapest Zrt.

 

11.30-11.50 A marketing szerepe az agrárium generációváltásában és a munkaerő-toborzásban

Németh Szabolcs elnök,

Corvinus Agribusiness

 

11.50-12.10 Pirosmalac – jó bőrben a Magyar Mezőgazdaság

Práger Ádám onlineüzletág-vezető

Magyar Mezőgazdaság Kft.

 

12.10-12.30 Média 2.0

Peresztegi Zoltán

korábban: alapító - ügyvezető igazgató: Google Magyarország, Jófogás.hu;

jelenleg: alapító, ügyvezető, Gitential.com (Los Angeles, USA)

 

12.30-12.50 Zárszó

 

A konferencián a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött! 

Regisztráljon most!

 

Részletek

Időpont: 2018. január 24-én, szerdán 10. 30

HelyszínHungexpo - G pavilon, VIP terem, 1101 Budapest, Albertirsai út 10.

36. AGROmashEXPO Nemzetközi mezőgazdasági és mezőgép kiállítás
8. AgrárgépShow Mezőgazdasági eszköz - és gépkiállítás

 

 

Forrás: 
magyarmezogazdasag.hu

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Paprikás 2018: megváltozott a piac

Nemcsak az időjárás vagy a gazdasági körülmények változnak, az évtizedekig szinte állandó paprikapiac is látványosan fejlődik az utóbbi 1-2 évben hazánkban és Európában is. A lassan lezáruló 2018-as év tapasztalatai hasznosak lehetnek a paprikatermesztő kertészeknek a jövőre vonatkozó lehetőségeiket, terveiket illetően.

Jó termés piros húsú almákból

Az idei termés különösen jó lett a francia nemesítésű pirosas húsú almafajtákból, jelentette a Kissabel®-családról a forgalmazó Ifored Konzorcium. A védett fajtákat Francia-, Német-, Spanyol- és Olaszországban, valamint Svájcban, az Egyesült Királyságban és az USA-ban termesztik.

Közeleg a hazai agrárium legfőbb seregszemléje, az AGROmashEXPO

Bő egy hónap múlva kezdetét veszi a magyarországi agráripar csúcsrendezvénye, a 2019-es AGROmashEXPO. A rendezvény január 23-a és 26-a között, a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban várja majd a látogatókat mintegy 40 ezer négyzetméteren, több mint 350 kiállító részvételével, akik a legújabb mezőgazdasági technológiákat és gépeket vonultatják fel.

Csak idő kérdése a kalászos hibridek úttörése

Az elmúlt száz évben a növénytermesztés legsikeresebb területe a hibridek térhódítása volt, a kalászosok esetében azonban az igazi áttörés ezután következhet. A kísérletek a kormányok támogatásával zajlanak Európa szerte – hangzott el az Agárszektor Konferencián.

Feldman: jön a digitális agrárstratégia

A digitalizáció, az öntözésfejlesztés valamint az osztatlan közös tulajdon ügyében várható lépés az Agrárminisztérium részéről a közeljövőben – mondta el Feldman Zsolt szerdán a Portfolio Agrárszektor Konferenciáján. Az államtitkár hozzátette: a magyar mezőgazdaság néhány téren jól teljesít, más termékek esetében egyelőre az esélye van meg a sikerre.

Bormarketing a karácsonyfa alá

Alapos tervezés után ideális esetben őszre már összeállt, mivel készülünk az év végi ünnepi szezonra. Ha mégsem, most összegyűjtöttük a különböző területeket, amelyekkel hozzájárulhatunk, hogy az értékesítések szempontjából kiemelt időszakból miként hozzuk ki a legtöbbet.

Új vezére van a Coca-Cola magyarországi leányvállalatának

Kerekes Péter több mint 20 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik az FMCG iparágban, többek között a Drehernél, a Reckitt Benckisernél, a SABMiller/AB-inbevnél és az Unilevernél töltött be hazai és nemzetközi vezetői pozíciókat.

Globális márkák a helyiek ellen

A globális márkák igyekeznek a világ minden országában megnyerni a vevőket maguknak. Sikeresen, ahogy azt a Nielsen ez irányú kutatásai mutatják: a fogyasztók néhány kategóriát kivéve általában inkább részesítenek előnyben nagy cégeket, illetve márkákat, mint kisebb belföldi piaci szereplőket.

Az erdőfelújítástól a drónokig

Az erdészetben jelentkező problémákat nem lehet csak a kutatóműhelyekben megoldani - ez volt az egyik fő alapvetése a Pécsen tartott „Erdőgazdálkodás határon innen és határon túl” címmel rendezett konferenciának. Ennek jegyében a prezentációkat „tőmelletti”, terepen dolgozó erdőmérnökök tartották.

A boroknak is van illemtana és néprajzi vonatkozása

Halasi szerzők is közreműködtek a Borkommunikáció című kötet megalkotásában, amely a közelmúltban jelent meg a Századvég Kiadó, valamint a Budapesti Corvinus Egyetem Magatartástudományi és Kommunikációelméleti Intézet gondozásában.