Back to top

IX. agrármarketing és -média nap - ne maradjon le róla!

2018. január 24-én, szerdán 10. 30 órai kezdettel ismét megrendezzük a IX. agrármarketing és -média napot az AGROmashEXPO+AgrárgépShow kiállítások keretein belül!

A Magyar Mezőgazdaság Kft. immáron 9. alkalommal rendezi meg az agrármarketing és -média nap konferenciát. Neves szakmai előadók segítségével elemezzük a marketing szerepét a generációváltásban, valamint bemutatjuk a hazai és nemzetközi médiatrendeket.  Várjuk szeretettel!

 

Média 2.0

Megkérdeztük Peresztegi Zoltánt, hogy miről tart előadást a IX. agrármarketing és -média napon. Hallgassa meg a válaszát!

Peresztegi Zoltán alapítója és ügyvezető igazgatója volt a Google Magyarország, illetve a Jófogás.hu-nak. Jelenleg a Gitential.com (Los Angeles, Budapest) alapítója és ügyvezetője

MMG - Peresztegi Zoltán - Média 2.0

 

A konferencián a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött! 

Regisztráljon most!

 

Program

 

10.30-11.00 Regisztráció

11.00-11.10 Köszöntő

Sári Enikő ügyvezető igazgató,

Magyar Mezőgazdaság Kft.

 

11.10-11.30 Magyarországi médiakörkép
Szőke Péter cégvezető
Isobar Budapest Zrt.

 

11.30-11.50 A marketing szerepe az agrárium generációváltásában és a munkaerő-toborzásban

Németh Szabolcs elnök,

Corvinus Agribusiness

 

11.50-12.10 Pirosmalac – jó bőrben a Magyar Mezőgazdaság

Práger Ádám onlineüzletág-vezető

Magyar Mezőgazdaság Kft.

 

12.10-12.30 Média 2.0

Peresztegi Zoltán

korábban: alapító - ügyvezető igazgató: Google Magyarország, Jófogás.hu;

jelenleg: alapító, ügyvezető, Gitential.com (Los Angeles, USA)

 

12.30-12.50 Zárszó

 

A konferencián a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött! 

Regisztráljon most!

 

Részletek

Időpont: 2018. január 24-én, szerdán 10. 30

HelyszínHungexpo - G pavilon, VIP terem, 1101 Budapest, Albertirsai út 10.

36. AGROmashEXPO Nemzetközi mezőgazdasági és mezőgép kiállítás
8. AgrárgépShow Mezőgazdasági eszköz - és gépkiállítás

 

 

Forrás: 
magyarmezogazdasag.hu

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Az állati termékek jövőjéről tanácskoztak a világ legnagyobb agrárminiszter-találkozóján

A berlini Zöld Hét egyben a világ legnagyobb agrárdiplomáciai eseménye is. A kiállítás pénteki nyitónapját követően, szombaton 69 ország agrárminisztere tanácskozott zárt ajtók mögött: az idén az állattartás jövőjét járták körül.

Több pénzt ad az EU agrártermékek népszerűsítésére

Az Európai Bizottság idén 169 millió euróra (mintegy 52,4 milliárd forint) növelte az európai mezőgazdasági termékek unión belüli és világszintű népszerűsítésére fordítható támogatás összegét - közölte az Európai Bizottság pénteken.

Mire jó egy borásznak a Google Cégem?

Vannak, amelyeket olyan természetesnek veszünk, hogy fel sem tűnnek, de a Google által nyújtott szolgáltatások, eszközök és alkalmazások közül sokról valószínűleg nem is tudunk. Magánemberként számos szolgáltatást használunk, legyen az egy fotómegosztó vagy archív képadatbázis, azonban léteznek kifejezetten a cégekre szabott funkciók is.

Klímavita a karácsonyfáról: az élő- vagy a műfenyő a jobb a bolygónak?

Amíg az Egyesült Királyság kormányának székhelyén, a Downing Street 10. előtt valódi fenyőfát állítottak az idei karácsonyon is, addig a dél-angliai Portsmouth Városi Tanácsa környezetbarátnak közel sem nevezhető műfenyő állítását ösztönzi az újrahasznosítás jegyében. Pedig a szakértők szerint az élő karácsonyfa teljes életciklusa alatt ugyanannyi szén-dioxidot használ föl, mint amennyit termel.

Növekedhet a kkv-export?

Összefogás, a feldolgozás erősítése, valamint a kis- és középvállalkozások exportra ösztönzése kellene leginkább a versenyképesség átfogó javításához – hangzott el a Világgazdaság által a témában tartott konferencián Budapesten.

Méz, egészség, és a gyerekek

Immáron 4. alkalommal kínálták meg az ország méhészei 600 közoktatási intézmény 100 ezer kisdiákját, óvodását mézes reggelivel.

Másfél millió eurós zöldségkampány indul

Az utóbbi 15 évben a világban és az EU-ban is csökken a friss kertészeti termékek iránti kereslet - írja a Világgazdaság a Nemzeti Agrárgazdasági Kamarára hivatkozva. Jövőre bővül a népszerűsítő, fogyasztásösztönző kampányba bevonható termékkör: gyakorlatilag az összes fontos hazai zöldség- és gyümölcsféle szerepet kap majd a következő 3 évben.

Az életmódváltás már a piaci statisztikákban is látszik

Életmódváltást jelez a zöldség- és gyümölcsfogyasztás kis mértékű növekedése, de elsősorban az, hogy egyre többféle zöldséget és gyümölcsöt keresnek a vásárlók - derült ki a Budapesti Nagybani Piac elkérésére a GfK Hungária által készített kutatásból.

Milyen bort iszunk?

Tavaly 2,2 millió hektoliter bort engedtünk le a torkunkon, mintegy 315 milliárd forint értékben. Ebből a habzóborok piaca mennyiségileg 6,4 százalékkal, értékben pedig 9,5 százalékkal részesedik. De az is kiderült a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa által végeztetett belföldi piackutatásból, hogy több a női borfogyasztó, ám a férfiak isznak többet éves szinten a hegy levéből.

Válogatott focista és kamion

Nagy Ádám válogatott focista szereti a tejet, sőt a tejfölt, de a Túró Rudi a kedvence, hiányzik is neki, különösen az utóbbi időben, amióta a Bologna FC csapatában játszik. Többek között ezt is megtudhatták tőle Telki község Pipacsvirág Általános Iskolájának tanulói, amikor iskolájukba érkezett a tejkamion, vele a fiatal focista is, mint a tej nagykövete.