Back to top

IX. agrármarketing és -média nap - ne maradjon le róla!

2018. január 24-én, szerdán 10. 30 órai kezdettel ismét megrendezzük a IX. agrármarketing és -média napot az AGROmashEXPO+AgrárgépShow kiállítások keretein belül!

A Magyar Mezőgazdaság Kft. immáron 9. alkalommal rendezi meg az agrármarketing és -média nap konferenciát. Neves szakmai előadók segítségével elemezzük a marketing szerepét a generációváltásban, valamint bemutatjuk a hazai és nemzetközi médiatrendeket.  Várjuk szeretettel!

 

Média 2.0

Megkérdeztük Peresztegi Zoltánt, hogy miről tart előadást a IX. agrármarketing és -média napon. Hallgassa meg a válaszát!

Peresztegi Zoltán alapítója és ügyvezető igazgatója volt a Google Magyarország, illetve a Jófogás.hu-nak. Jelenleg a Gitential.com (Los Angeles, Budapest) alapítója és ügyvezetője

MMG - Peresztegi Zoltán - Média 2.0

 

A konferencián a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött! 

Regisztráljon most!

 

Program

 

10.30-11.00 Regisztráció

11.00-11.10 Köszöntő

Sári Enikő ügyvezető igazgató,

Magyar Mezőgazdaság Kft.

 

11.10-11.30 Magyarországi médiakörkép
Szőke Péter cégvezető
Isobar Budapest Zrt.

 

11.30-11.50 A marketing szerepe az agrárium generációváltásában és a munkaerő-toborzásban

Németh Szabolcs elnök,

Corvinus Agribusiness

 

11.50-12.10 Pirosmalac – jó bőrben a Magyar Mezőgazdaság

Práger Ádám onlineüzletág-vezető

Magyar Mezőgazdaság Kft.

 

12.10-12.30 Média 2.0

Peresztegi Zoltán

korábban: alapító - ügyvezető igazgató: Google Magyarország, Jófogás.hu;

jelenleg: alapító, ügyvezető, Gitential.com (Los Angeles, USA)

 

12.30-12.50 Zárszó

 

A konferencián a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött! 

Regisztráljon most!

 

Részletek

Időpont: 2018. január 24-én, szerdán 10. 30

HelyszínHungexpo - G pavilon, VIP terem, 1101 Budapest, Albertirsai út 10.

36. AGROmashEXPO Nemzetközi mezőgazdasági és mezőgép kiállítás
8. AgrárgépShow Mezőgazdasági eszköz - és gépkiállítás

 

 

Forrás: 
magyarmezogazdasag.hu

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Első alkalommal rendezik meg az Élelmiszer és Marketing Nemzetközi Konferenciát

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Kaposvári Egyetemmel és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatallal közösen 2018. szeptember 27-én ingyenes szakmai rendezvényt tart I. Élelmiszer és Marketing Nemzetközi Konferencia címmel.

Fókuszban a hüvelyes növények

A TRUE projekt keretében „Hüvelyes növények a fogyasztók szemével” című C-LIN konferencián a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) Aulájában az előadásoké és a tapasztalatcseréké volt a főszerep. A szeptember 11-13. között megrendezett esemény 2. napján a szervezők bemutatták a fenntartható gazdálkodókkal idén tavasszal elindított közös kísérletük eredményeit.

Nagy István: át kell lépnie az agráriumnak a digitalizáció korába

„Korszakváltás előtt áll a magyar mezőgazdaság” – fogalmazott a Bábolnai Gazdanapokon Nagy István agrárminiszter. A tárcavezető szerint lehetővé kell tenni mind az eu-s, mind pedig a nemzeti forrásokkal a technológiai fejlesztéseket a gazdák számára.

Tartalommarketing borászatok számára

Visszatérő gondolat a bormarketingben, de ezen a ponton újra érdemes kihangsúlyozni, mennyire szerencsések a borral foglalkozók, hogy a szőlőművelés, a borkészítés és az e köré felépülő színes borvilág tele van olyan témával, ami érdekli a fogyasztókat. Gondoljunk csak bele, mennyivel könnyebb egy csodás panorámájú ültetvényről képet feltölteni, mint egy mosópor alapanyagairól érdekesen kommunikálni.

Fontos talajaink egészsége

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara hiánypótló talajtani rendezvénye azt a felismerést hozta létre, hogy bár a talaj szerepével, fontosságával a legtöbben tisztában vannak, mégsem helyeznek elég hangsúlyt annak védelmére. Pedig a talaj létfontosságú, és nem csak a mezőgazdaság szempontjából.

A fiatal gazdák és családok támogatását is fontosnak tartja az Agrárminisztérium

Magyarország a fiatal gazdák támogatásán túl a fiatal családok otthonhoz jutását is fontosnak tartja vidéken - erről beszélt az Agrárminisztérium vidékfejlesztésért felelős államtitkára a hagyományosan az AGRA nemzetközi vásár megnyitóját megelőző napon megtartott rendezvényen.

Nagy genetikai értékű állatok: a siker a részletekben rejlik

Hosszú, de tartalmas szakmai napot állítottak össze a szarvasmarhatenyésztők számára a FarmerExpo szervezői. Az ágazatban tevékenykedő kiállítók mindegyikének lehetőséget teremtettek arra, hogy bemutathassák, mivel tudják segíteni a nagy genetikai értékű állatok teljesítményének jobb kihasználását.

Az agrárcégek vezetői nem örülnek az autógyárnak

Egyes hajdúsági agrárcégek vezetői nem örülnek a megye leendő autógyárának, mivel hosszú távon tovább ronthatja az amúgy is kedvezőtlen helyzetüket. A hazai fejlesztéspolitikát pedig túlságosan pályázatfüggőnek érzik.

Magyarországon eddig még nem látott gépek mutatkoztak be a látványos gépshow-n

Egész napos, változatos programokkal tarkított gépshow-t szervezett Polgárdiba az AXIÁL Kft. és Phylazonit Kft. A szervezők a legújabb talajművelő technológiák ismertetése mellett az új, 650 lóerős, gumihevederes Fendt traktort is bemutatták, s persze nem maradhattak el ez alkalomból a mezőgazdaság aktualitásait érintő hasznos előadások sem.

Modern borturizmus-marketing

Bár a borturizmusra önálló tevékenységi ágként is tekinthetünk, de ha marketing szempontjából vizsgáljuk ezt a területet, akkor értelmezhetjük értékesítési csatornaként, a borkedvelőket direkt megszólító kommunikációs eszközként is. Felicity Carter a tizedik, Budapesten megrendezett International Wine Tourism Conference (IWINETC) keretében, azaz a Nemzetközi Borturisztikai Konferencián tartott előadást.