Back to top

Még 3 hétig pályázható az AMC rendezvénytámogatása

2018. január 31-ig két pályázati ablakban, 85 millió forintos keretösszegből, vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a rendezvényeket szervező, magyar élelmiszerpiacot és gasztronómiát népszerűsítő, a hazai termékek piaci megjelenését erősítő, az agrárágazatunkat, vagy valamely szegmensét bemutató, fejlesztő szervezetek - hívta fel a figyelmet az Agrármarketing Centrum (AMC).

A 70 millió forintos költségkeretből 1 millió és 5 millió forint közötti összeg nyerhető a belföldön megvalósuló rendezvények: fesztiválok, illetve vásárok keretében hazai termelők, illetve termékeinek promócióját szolgáló tevékenységek támogatására. 

A 15 millió forintos költségkeretből 500 ezer és 1 millió forint közötti összeg nyerhető a belföldön megvalósuló, elsősorban tudástranszfer célú rendezvények támogatására.

A támogatás jellege és mértéke: vissza nem térítendő, utófinanszírozású, a pályázati tevékenységre (nem a program/szolgáltatás megvalósításának teljes költségeire vonatkozóan) legfeljebb 50 százalékos támogatás. Pályázni gazdasági társaságok, köztestületek, szövetségek, egyesületek, alapítványok és szakmai szervezetek, terméktanácsok tudnak.

A pályázatok benyújtásának határideje egységesen: 2018. január 31. A pályázatok kizárólag postai úton az Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság részére, a 1253 Budapest, Pf. 66. címre, avagy futárszolgálattal az AMC kézbesítési címére, a 1013 Budapest Pauler u. 6. (III. em.) nyújthatóak be. 

További részletek az AMC honlapján, a http://palyazat.amc.hu/ felületen érhetőek el.

 

A pályázattal kapcsolatosan a +36 (30) 198-2775-ös telefonszámon és a palyazat@amc.hu e-mailen kérhető további tájékoztatás.

Forrás: 
AMC sajtóközlemény

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Erdélyi győzelem az élelmiszer-innovációs versenyen

A „BrewBun” nevű, magas rost és fehérje tartalmú zsemle-különlegességgel nyerték meg az Agrármarketing Centrum (AMC) által szervezett Ecotrophelia Magyarország élelmiszer-innovációs versenyen vetélkedő egyetemi hallgatók, a Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem csapata. Így ők képviselhetik hazánkat az Ecotrophelia Europe nemzetközi fordulóján 2018. október 21-22. között, Párizsban.

Újra úton a Tejkamion

Idén is folytatódik a Tej Terméktanács és Szakmaközi Szövetség, valamint az Agrármarketing Centrum minőségi tejtermékek népszerűsítését célzó marketingkampánya. Az idei cél a fogyasztói tudatosság erősítése, a minőségi, tehéntejből készített termékek (tej, vaj, túró, tejföl, joghurt, kefir, kakaós tej, sajt) előnyeinek megismertetése, a lakosság pontos tájékoztatása.

Újranyitották a pályázatot, húsvét utáni keddig lehet beadni

Az AMC-P-17-7 kódszámú pályázati kiírás fennmaradt pályázati forrásának terhére, 8 millió forint kerettel az AMC Nonprofit Kft. újra megnyitotta a pályázati lehetőséget A belföldön megvalósuló rendezvények: fesztiválok, illetve vásárok keretében hazai termelők, illetve termékeinek promócióját szolgáló tevékenységek kategóriában.

Nagy változás előtt a magyar sertéságazat

„Merre tovább sertéságazat?” címmel rendezett konferenciát a Földművelésügyi Minisztérium és az Agrámarketing Centrum. Az ágazat sikeres időszakot tudhat maga mögött, kilábalt a válságból, ám még mindig rengeteg a teendő annak érdekében, hogy a növekedés stabil maradjon.

Értékesítési rekord a jubileumi Magyar Ízek Vásárán

A cudar idő ellenére 7 500 látogató volt kíváncsi a hétvégén megszervezett Magyar Ízek Tavaszi Vásárára, ahol több mint ezer hamisítatlan hazai élelmiszer termékből válogathattak, emellett színes gasztronómiai és kulturális programok is várták őket. A helyszínen árusító kis- és őstermelők visszajelzése alapján mintegy 125 millió forint összegben vásároltak a látogatók a két nap alatt.

Kapj rá: évi 20 kilogramm a cél

A halfogyasztás népszerűsítésére indított „Kapj rá” kampány célja, hogy 2023-ra legalább 20 százalékkal nőjön a hazai egy főre eső éves halfogyasztás, elérve ezzel az uniós átlagot. A SIRHA Budapest 2018 szakkiállításon a szervezők látványkonyhával mutatnak be a halhús számtalan elkészítési módjai közül jó néhányat.

Hátszél a minőségi, magyar sertéshúsnak

Visszatérőben a sertéstenyésztői kedv - mondta Czerván Gyögy agrárgazdaságért felelős államtitkár az Agrármarketing Centrum és a Vágóállat- és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács együttműködése révén elinduló sertéshús fogyasztást népszerűsítő kampány bejelentésekor. Az április végéig futó kampányra 320 millió forintot szán az AMC.

Halak a Bazilikánál

Halas finomságokkal és egy igazi kuriózummal, a Kodály Zoltán Művészeti Iskola növendékeinek halas témájú dalokból összeállított flashmobjával népszerűsítette a halfogyasztást a Földművelésügyi Minisztérium és az Agrármarketing Centrum a Budapesti Adventi Vásáron, a Szent István Bazilika előtt.

Alma a Mikulás zsákjában

Az Agrármarketing Centrum (AMC) és a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács az almafogyasztást ösztönző programja keretében közel ezer mikuláscsomagot állított össze és osztott szét országszerte az óvodásoknak és gyermekotthonokban élőknek december 6-án, Mikulás napján, amelyekbe friss alma is került. A program egyik állomása a Komáromi Tóparti Óvoda volt.

Düsseldorfba készül a magyar bor- és pálinkakészítők legjava

Alaposan ki akarja használni a jövő márciusi Prowein nyújtotta marketing és kapcsolatteremtési lehetőségeket Magyarország - derült ki a bor és szeszesital ágazat legnagyobb szakvásárát beharangozó rendezvényen. Az AMC közösségi standján a pálinkakészítők, a Magyar Turisztikai Ügynökségén a borászok megjelenését támogatják 90 százalékban. Utóbbira december 7-ig még jelentkezhetnek az érintettek.