Back to top

Még 3 hétig pályázható az AMC rendezvénytámogatása

2018. január 31-ig két pályázati ablakban, 85 millió forintos keretösszegből, vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a rendezvényeket szervező, magyar élelmiszerpiacot és gasztronómiát népszerűsítő, a hazai termékek piaci megjelenését erősítő, az agrárágazatunkat, vagy valamely szegmensét bemutató, fejlesztő szervezetek - hívta fel a figyelmet az Agrármarketing Centrum (AMC).

A 70 millió forintos költségkeretből 1 millió és 5 millió forint közötti összeg nyerhető a belföldön megvalósuló rendezvények: fesztiválok, illetve vásárok keretében hazai termelők, illetve termékeinek promócióját szolgáló tevékenységek támogatására. 

A 15 millió forintos költségkeretből 500 ezer és 1 millió forint közötti összeg nyerhető a belföldön megvalósuló, elsősorban tudástranszfer célú rendezvények támogatására.

A támogatás jellege és mértéke: vissza nem térítendő, utófinanszírozású, a pályázati tevékenységre (nem a program/szolgáltatás megvalósításának teljes költségeire vonatkozóan) legfeljebb 50 százalékos támogatás. Pályázni gazdasági társaságok, köztestületek, szövetségek, egyesületek, alapítványok és szakmai szervezetek, terméktanácsok tudnak.

A pályázatok benyújtásának határideje egységesen: 2018. január 31. A pályázatok kizárólag postai úton az Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság részére, a 1253 Budapest, Pf. 66. címre, avagy futárszolgálattal az AMC kézbesítési címére, a 1013 Budapest Pauler u. 6. (III. em.) nyújthatóak be. 

További részletek az AMC honlapján, a http://palyazat.amc.hu/ felületen érhetőek el.

 

A pályázattal kapcsolatosan a +36 (30) 198-2775-ös telefonszámon és a palyazat@amc.hu e-mailen kérhető további tájékoztatás.

Forrás: 
AMC sajtóközlemény

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Halak a Bazilikánál

Halas finomságokkal és egy igazi kuriózummal, a Kodály Zoltán Művészeti Iskola növendékeinek halas témájú dalokból összeállított flashmobjával népszerűsítette a halfogyasztást a Földművelésügyi Minisztérium és az Agrármarketing Centrum a Budapesti Adventi Vásáron, a Szent István Bazilika előtt.

Alma a Mikulás zsákjában

Az Agrármarketing Centrum (AMC) és a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács az almafogyasztást ösztönző programja keretében közel ezer mikuláscsomagot állított össze és osztott szét országszerte az óvodásoknak és gyermekotthonokban élőknek december 6-án, Mikulás napján, amelyekbe friss alma is került. A program egyik állomása a Komáromi Tóparti Óvoda volt.

Düsseldorfba készül a magyar bor- és pálinkakészítők legjava

Alaposan ki akarja használni a jövő márciusi Prowein nyújtotta marketing és kapcsolatteremtési lehetőségeket Magyarország - derült ki a bor és szeszesital ágazat legnagyobb szakvásárát beharangozó rendezvényen. Az AMC közösségi standján a pálinkakészítők, a Magyar Turisztikai Ügynökségén a borászok megjelenését támogatják 90 százalékban. Utóbbira december 7-ig még jelentkezhetnek az érintettek.

Ősz, alma, almakampány...

Ismét együtt dolgozik az almafogyasztás élénkítésén a Földművelésügyi Minisztérium, az Agrármarketing Centrum, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és öt áruházlánc. Az Auchan, a CBA, a METRO, a SPAR és a Tesco üzleteiben október 20-tól november 18-ig lehet kóstolni, megismerni a hazai almafajtákat.

Hódítottak a magyar termékek Kölnben

Nagy érdeklődés mutatkozott a kiváló minőségű magyar élelmiszerek iránt az idei Anugán, a világ vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakvásárán. Több mint 70 cég képviselte Magyarországot, közülük 34-en az Agrármarketing Centrum (AMC) támogatásával, közösségi megjelenéssel mutathatták be portékáikat a látogatóknak. A siker nem maradt el, szinte állandó volt az érdeklődés a hazai ízek iránt.

Több mint 70 cég képviseli majd Magyarországot az Anugán

Több mint 70 cég képviseli majd Magyarországot a kölni Anugán, Európa egyik vezető élelmiszeripari kiállításán és vásárán - mondta Daróczi László, az Agrármarketing Centrum (AMC) ügyvezetője szerdán.

Több időt adnak a közösségi agrármarketing pályázatokra

Meghosszabbította az Agrármarketing Centrum (AMC) a szeptember 4-én meghirdetett közösségi agrármarketing pályázatok benyújtási határidejét október 6-ig.

Több mint egy tonna élelmiszer gyűlt össze jótékony célra az OMÉK-on

Nagy sikere volt az Agrármarketing Centrum (AMC) jótékony célú felhívásának az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállításon és Vásáron (OMÉK). A rendezvény kiállítói a rendezvény végén az el nem adott, még bontatlan csomagolású, kiváló minőségű, illetve tartós élelmiszereket karitatív célra ajánlhatták fel.

Világexportban már jók vagyunk, de itthon még kevés nyúlhús fogy

Megérkezett az OMÉK-ra is az FM, az Agrármarketing Centrum és a Nyúl Terméktanács nyúltermékeket népszerűsítő programsorozata. Az érdeklődők különböző nyúlhúsból készült ételeket kóstolhattak meg. Megtudhatták azt is, hogy a nyúl élvezeti értéke kiemelkedő, igen változatosan elkészíthető.

Országjáró Tejkamionnal népszerűsítik a magyar tejet

A XI. Kaposvári Állatenyésztési Napok keretében mutatta be a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács a különleges Tejkamionját. A jármű célja az edukáció, a promóció, és a gyerekek megszólítása, a kiállítás után sorra járják majd az iskolákat a játékos ismeretterjesztő programokat kínáló kamionnal.