Back to top

Még 3 hétig pályázható az AMC rendezvénytámogatása

2018. január 31-ig két pályázati ablakban, 85 millió forintos keretösszegből, vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a rendezvényeket szervező, magyar élelmiszerpiacot és gasztronómiát népszerűsítő, a hazai termékek piaci megjelenését erősítő, az agrárágazatunkat, vagy valamely szegmensét bemutató, fejlesztő szervezetek - hívta fel a figyelmet az Agrármarketing Centrum (AMC).

A 70 millió forintos költségkeretből 1 millió és 5 millió forint közötti összeg nyerhető a belföldön megvalósuló rendezvények: fesztiválok, illetve vásárok keretében hazai termelők, illetve termékeinek promócióját szolgáló tevékenységek támogatására. 

A 15 millió forintos költségkeretből 500 ezer és 1 millió forint közötti összeg nyerhető a belföldön megvalósuló, elsősorban tudástranszfer célú rendezvények támogatására.

A támogatás jellege és mértéke: vissza nem térítendő, utófinanszírozású, a pályázati tevékenységre (nem a program/szolgáltatás megvalósításának teljes költségeire vonatkozóan) legfeljebb 50 százalékos támogatás. Pályázni gazdasági társaságok, köztestületek, szövetségek, egyesületek, alapítványok és szakmai szervezetek, terméktanácsok tudnak.

A pályázatok benyújtásának határideje egységesen: 2018. január 31. A pályázatok kizárólag postai úton az Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság részére, a 1253 Budapest, Pf. 66. címre, avagy futárszolgálattal az AMC kézbesítési címére, a 1013 Budapest Pauler u. 6. (III. em.) nyújthatóak be. 

További részletek az AMC honlapján, a http://palyazat.amc.hu/ felületen érhetőek el.

 

A pályázattal kapcsolatosan a +36 (30) 198-2775-ös telefonszámon és a palyazat@amc.hu e-mailen kérhető további tájékoztatás.

Forrás: 
AMC sajtóközlemény

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Az ecetes hal hazájában folytatódik a „Kapj rá!”

Különleges halételekkel, koncertekkel és szórakoztató programokkal várják a halételek szerelmeseit a Győrtől néhány kilométerre fekvő Vámosszabadiban, 2018. szeptember 22-én. A település horgásztavánál már évek óta egy egész napos fesztivállal ünneplik a térség halételeit, például az ecetes, pácolt halat

Együnk több hazai almát!

A fővárosban indította el almafogyasztást ösztönző közös kampányát az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum (AMC), a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a FruitVeB Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. A friss gyümölcs, valamint a felhasználásával készült pite, és almafröccs kóstoltatásával egybekötött népszerűsítő rendezvényt az ősz folyamán több helyen megismétlik.

"Kapj rá!" ezúttal a Szigetköztől Jászberényig

A kulináris élvezetek és a jó borok szerelmesei szinte tobzódhatnak a programokban a következő napokban. A „Kapj rá!” halfogyasztást ösztönző kampány roadshow-ja számos eseményre ellátogat: a Bábolnai Gazdanapokon, a Budapest Borfesztiválon, a Jász Expón és a Szigetköz ízei, Vármegye borai fesztiválon is ízletes halfalatokkal, különleges receptekkel és gyermekprogramokkal várjuk az érdeklődőket.

A hétvégén Fonyódra ér a "Kapj rá!" kampány

A Balaton partján folytatódik a roadshow, 2018. augusztus 24-25-én a VI. Fonyódi Harcsafesztiválra látogat a „Kapj rá!” halfogyasztást ösztönző kampány. A fesztivál közönsége nem csak a híres balatoni halászlé, a petyek készítésébe nyerhet betekintést, de számtalan egyéb halas finomságot is kóstolhat. A „Kapj rá!” faháza többek között füstölt halfalatokkal és halpástétommal várja a látogatókat.

A Sziget a halak szigete! – folytatódik a „Kapj rá!” roadshow

Napi 1000 kóstolófalatkával várja a szigetlakókat a „Kapj rá!” faháza az idei Sziget Fesztivál teljes ideje alatt augusztus 8-15. között, 12 órától egészen 20 óráig, a Borfaluban. A halas fogások mellett szórakoztató, ügyességi játékokat próbálhatnak ki a gyerekek, a felnőttek pedig ismeretterjesztő és receptkiadványok segítségével ismerkedhetnek meg a különféle halételek elkészítési módszereivel.

Ízlett a dinnye az Erzsébet-táborokban is

Az Erzsébet-táborokban nyaraló gyermekek idén is nagy örömmel fogadják a friss dinnyét. Az Agrármarketing Centrum Fonyódligeten 1500, Zánkán pedig 2500 kg sárga- és görögdinnyét osztott szét. Volt, aki életében először most evett dinnyét, más azt mondta, hogy ilyen finomat még soha nem kóstolt korábban.

Focis kóstoltatással indul az idei dinnyekampány

Hazánkban 3. alkalommal indul „Nyár, dinnye, szeletem" elnevezéssel dinnyekampány az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) összefogásával, azzal a céllal, hogy tudatosítsa a hazai közönségben a Magyarországon kapható dinnyefajták jellegzetességeit, kiváló minőségét, felhasználásuk sokféleségét és a dinnyefogyasztás előnyeit.

Erdélyi győzelem az élelmiszer-innovációs versenyen

A „BrewBun” nevű, magas rost és fehérje tartalmú zsemle-különlegességgel nyerték meg az Agrármarketing Centrum (AMC) által szervezett Ecotrophelia Magyarország élelmiszer-innovációs versenyen vetélkedő egyetemi hallgatók, a Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem csapata. Így ők képviselhetik hazánkat az Ecotrophelia Europe nemzetközi fordulóján 2018. október 21-22. között, Párizsban.

Újra úton a Tejkamion

Idén is folytatódik a Tej Terméktanács és Szakmaközi Szövetség, valamint az Agrármarketing Centrum minőségi tejtermékek népszerűsítését célzó marketingkampánya. Az idei cél a fogyasztói tudatosság erősítése, a minőségi, tehéntejből készített termékek (tej, vaj, túró, tejföl, joghurt, kefir, kakaós tej, sajt) előnyeinek megismertetése, a lakosság pontos tájékoztatása.

Újranyitották a pályázatot, húsvét utáni keddig lehet beadni

Az AMC-P-17-7 kódszámú pályázati kiírás fennmaradt pályázati forrásának terhére, 8 millió forint kerettel az AMC Nonprofit Kft. újra megnyitotta a pályázati lehetőséget A belföldön megvalósuló rendezvények: fesztiválok, illetve vásárok keretében hazai termelők, illetve termékeinek promócióját szolgáló tevékenységek kategóriában.