Back to top

Tavaly is dinamikusan nőtt a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 2017-ben megközelítőleg 16 millió palackkal többet adott el a magyar piacon, mint a megelőző évben, ezzel 282 millió palackra növelte az éves értékesítési volument - tájékoztatta az MTI-t Balogh Levente, a cég elnöke.

Balogh Levente azt közölte, hogy a vállalat piaci részaránya évről évre folyamatosan nő, a 2017 januártól novemberig tartó időszakban a természetes ásványvízpiacon 36,5 százalékos részesedést ért el, ami 45 bázispontos növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest.

Ugyanezen időszakban a vállalat eladásainak volumene az ízesítetlen ásványvízpiacon 3 százalékkal nőtt, ami meghaladja a piac átlagos, 2,3 százalékos növekedését. A cég árbevétele 2017-ben a végleges lezárást követően várhatóan meghaladja majd a 15 milliárd forintot - tette hozzá.

Balogh Levente emlékeztetett, hogy új, magas magnézium tartalmú természetes ásványvíz, a Magnesia forgalmazását kezdték meg az elmúlt évben a magyar piacon, 2017 jelentős beruházásaként pedig a 2,6 millió eurós kékkúti szirupkeverő üzem átadását említette.

A Central Europe Mineral Water (CEMW) Holdingot 2015-ben hozta létre a Karlovarské Minerální Vody Group-ot (KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz tulajdonosa, Balogh Levente. 2015 márciusában a CEMW Holding tulajdonába került a Kékkúti Ásványvíz Zrt., majd azt követően 2015 áprilisában a Szentkirályi Ásványvíz Kft. is.

A vállalatnál, amely egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, valamint a szénsavas üdítőitalok piacán, jelenleg 355 munkavállalót foglalkoztatnak, a kékkúti üzem dolgozóinak száma ezen belül 84 - közölte.

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 2016-ban közel 15 milliárd forintos árbevételt ért el.
 

Forrás: 
MTI-Eco

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Üdítők és ásványvizek húzták a Pepsi eladásait

A vártnál nagyobb nyereséget termelt a PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó a harmadik negyedévben, köszönhetően annak, hogy Észak-Amerikában egy év óta először bővült az üdítőitalok forgalma, valamint kifizetődőnek bizonyultak a feltörekvő piacokra szánt új termékek fejlesztésére és a marketingre költött pénzek.

Spóroljunk a holnapért

A régi korok hulladékai szerves anyagból álltak, ezért le is bomlottak, manapság viszont hosszú életűvé tesszük azokat az anyagokat, amelyeket nap, mint nap használunk. Ezek pedig később a környezetünkre, amelyben élünk, káros hatással vannak.

Duplájára nőtt a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. termelőkapacitása

Új üzemcsarnokot és palackozó gépsort avatott szentkirályi telephelyén a budapesti székhelyű Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. szerdán.

Két hónap alatt több ásványvíz fogyott, mint tíz éve egész évben

A magyar ásványvízpiac 2018 I. félévében 7,7 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához mérten a Nielsen felmérése szerint, az értékesített darabszámot tekintve. Június végéig az összesen eladott ásványvíz Magyarországon 553 millió liter volt, ami 371,6 millió palackot jelent.

Igyuk ki és dobjuk el

A vízzel vagy üdítővel teli műanyag palackokat magunkkal visszük a napon átmelegedett táskánkban a városba, az autóban hagyjuk a parkolóban. Ha kifogy belőle az innivaló újra töltjük, és ismét magunkkal visszük az útra. Ezeket mind nem szabadna tennünk az eldobható PET, azaz polietilén-tereftalátból készült palackokkal.

Emberi fogyasztásra alkalmatlan San Benedetto ásványvizet vont ki a forgalomból a Nébih

Emberi fogyasztásra alkalmatlan ásványvizet vont ki a forgalomból a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) lakossági bejelentés alapján végzett vizsgálatot követően, a San Benedetto Oligominerale Naturale megnevezésű, egyliteres PET-palackos kiszerelésű ásványvíz kénhidrogénre emlékeztető szaga miatt - közölte a Nébih.

Ásványvíz visszahívásról döntöttek

Visszahívja a Vivienvíz Kft. azokat az általa gyártott Lupilu elnevezésű szénsavmentes ásványvizeket, amelyek a Lidl sajátmárkás termékeiként vannak jelen az áruházlánc polcain - közölte a gyártó hétfőn az MTI-vel. A terméket a vevők a vásárlást igazoló blokk nélkül, szavatossági időtől függetlenül, bármeddig visszavihetik, ezek értékét a Lidl maradéktalanul megtéríti.

Ásványvíz-palackozó céget vásárolt a Mol

A Mol csütörtökön megvásárolta a Fonte Viva Kft. magyarországi ásványvíz-palackozó céget, a vételárat üzleti titokra hivatkozva nem hozzák nyilvánosságra.

Megveszik a PepsiCo magyar leányvállalatát

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) kedden hagyta jóvá a Karlovarské minerální vody (KMV) számára az amerikai PepsiCo magyar leányvállalatának felvásárlását. A tranzakciót a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. valósítja meg.

Nyílik a kínai piac az importvámok csökkentésével

Kína júliustól csökkenti több termék, így például a mosógépek és a hűtőszekrények, egyes kozmetikai termékek és élelmiszerek importvámját.