Back to top

Tavaly is dinamikusan nőtt a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 2017-ben megközelítőleg 16 millió palackkal többet adott el a magyar piacon, mint a megelőző évben, ezzel 282 millió palackra növelte az éves értékesítési volument - tájékoztatta az MTI-t Balogh Levente, a cég elnöke.

Balogh Levente azt közölte, hogy a vállalat piaci részaránya évről évre folyamatosan nő, a 2017 januártól novemberig tartó időszakban a természetes ásványvízpiacon 36,5 százalékos részesedést ért el, ami 45 bázispontos növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest.

Ugyanezen időszakban a vállalat eladásainak volumene az ízesítetlen ásványvízpiacon 3 százalékkal nőtt, ami meghaladja a piac átlagos, 2,3 százalékos növekedését. A cég árbevétele 2017-ben a végleges lezárást követően várhatóan meghaladja majd a 15 milliárd forintot - tette hozzá.

Balogh Levente emlékeztetett, hogy új, magas magnézium tartalmú természetes ásványvíz, a Magnesia forgalmazását kezdték meg az elmúlt évben a magyar piacon, 2017 jelentős beruházásaként pedig a 2,6 millió eurós kékkúti szirupkeverő üzem átadását említette.

A Central Europe Mineral Water (CEMW) Holdingot 2015-ben hozta létre a Karlovarské Minerální Vody Group-ot (KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz tulajdonosa, Balogh Levente. 2015 márciusában a CEMW Holding tulajdonába került a Kékkúti Ásványvíz Zrt., majd azt követően 2015 áprilisában a Szentkirályi Ásványvíz Kft. is.

A vállalatnál, amely egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, valamint a szénsavas üdítőitalok piacán, jelenleg 355 munkavállalót foglalkoztatnak, a kékkúti üzem dolgozóinak száma ezen belül 84 - közölte.

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 2016-ban közel 15 milliárd forintos árbevételt ért el.
 

Forrás: 
MTI-Eco

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Emberi fogyasztásra alkalmatlan San Benedetto ásványvizet vont ki a forgalomból a Nébih

Emberi fogyasztásra alkalmatlan ásványvizet vont ki a forgalomból a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) lakossági bejelentés alapján végzett vizsgálatot követően, a San Benedetto Oligominerale Naturale megnevezésű, egyliteres PET-palackos kiszerelésű ásványvíz kénhidrogénre emlékeztető szaga miatt - közölte a Nébih.

Ásványvíz visszahívásról döntöttek

Visszahívja a Vivienvíz Kft. azokat az általa gyártott Lupilu elnevezésű szénsavmentes ásványvizeket, amelyek a Lidl sajátmárkás termékeiként vannak jelen az áruházlánc polcain - közölte a gyártó hétfőn az MTI-vel. A terméket a vevők a vásárlást igazoló blokk nélkül, szavatossági időtől függetlenül, bármeddig visszavihetik, ezek értékét a Lidl maradéktalanul megtéríti.

Ásványvíz-palackozó céget vásárolt a Mol

A Mol csütörtökön megvásárolta a Fonte Viva Kft. magyarországi ásványvíz-palackozó céget, a vételárat üzleti titokra hivatkozva nem hozzák nyilvánosságra.

Megveszik a PepsiCo magyar leányvállalatát

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) kedden hagyta jóvá a Karlovarské minerální vody (KMV) számára az amerikai PepsiCo magyar leányvállalatának felvásárlását. A tranzakciót a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. valósítja meg.

Nyílik a kínai piac az importvámok csökkentésével

Kína júliustól csökkenti több termék, így például a mosógépek és a hűtőszekrények, egyes kozmetikai termékek és élelmiszerek importvámját.

A palackár drágíthatja meg az ásványvizeket

A folyamatosan emelkedő kőolajár és az euró erősödése jelentősen drágíthatja az ásványvizeket, mert egyre jobban nő a PET-palackok ára.

35 millió literrel több ásványvizet adott el a Magyarvíz Kft.

Nőtt a Magyarvíz Kft. forgalma tavaly, a cég 2017-ben 335 millió liter, 219,3 millió palack ásványvizet adott el, ebből 7,3 milliárd forint árbevétele volt, 2016-ban 300 millió liter vizet értékesített és 6,56 milliárd forint nettó árbevételre tett szert.

Gyógyszerszagú ásványvizet vont ki a forgalomból a Nébih

Fogyasztói bejelentés alapján került sor az Aqua Minerale San Benedetto S.p.a. olasz gyártó által előállított szénsavmentes ásványvíz termék vizsgálatára, mert azt „gyógyszer illatúnak és ízűnek” érezték a fogyasztók.

A Szentkirályi tulaja szintet lépett: megvette a magyar Pepsit

A csehországi Karlovarské Minerální Vody (KMV) és Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz alapítója közösen szerzik meg az amerikai PepsiCo magyarországi érdekeltségeit, míg a cseh és szlovák PepsiCo cégeket a KMW egyedül vásárolja meg. A tranzakciót három különböző országban bonyolítják le, ezért projektcégen keresztül valósul meg az akvizíció.

Termékvisszahívás a Metrónál

Több terméke visszahívását rendelte el a Metro. Az áruházlánc tájékoztatása szerint az egykilós, Aro márkájú füstölt lazacról, illetve a 0,75 literes üveges Szentkirályi szénsavmentes ásványvízről van szó.