Back to top

Minőségorientáltabbá válnak a magyar fogyasztók az Auchan szerint

2018-ban immár 20 éve, hogy az Auchan Retail Magyarország megnyitotta első hipermarketjét Budaörsön. Azóta országszerte összesen 20 további áruházat és 18 benzinkutat adott át az áruházlánc, melyeket a következő hat hónapban egy-egy újabb szupermarket és superstore formátumú üzlet követ.

Az elmúlt két évtizedben az Auchan tapasztalatai szerint nagyot változtak a hazai vásárlói igények: a korábban erőteljesen árérzékeny magyar vásárlók lényegesen minőségorientáltabbá váltak. Ugyancsak erősebb lett az igény az áru frissessége, valamint a nagy választék, a magas színvonalú ügyfélkiszolgálás és a kényelmesebb vásárlás iránt.

Az áruházlánc ehhez igazodva a közelmúltban új formátumú, városon belüli, a napi bevásárlást szolgáló szupermarket és superstore koncepciójú üzletekkel is bővítette hálózatát. A hagyományosan erős hipermarketek szolgáltatásait pedig folyamatosan fejleszti: idén nyáron a budaörsi áruházát alakítja át a frissárut és a gasztronómiát előtérbe helyező kereskedelmi koncepciójának megfelelően.

Minőségorientált fogyasztók, fogyasztóbarát kiszolgálás – hamarosan Sopronban és Zalaegerszegen is.

Az egészséges termékek iránti megnövekedett igény kapcsán tavaly Magyarországon is elindult az Auchan globális, „Az élet kék” programja, amely az egészségtudatos vásárlást, valamint a helyi, jó minőségű termékek népszerűségét támogatja.

A különböző innovációkkal és az új formátumok bevezetésével párhuzamosan az Auchan az online rendelés és a házhozszállítás elindításával tovább bővítette kereskedelmi csatornáit, a terjeszkedést pedig az üllői logisztikai központ fejlesztése tovább segíti majd.

Forrás: 
Auchan sajtóközlemény

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

A kávé titkos jótékony hatásai

A kávé felpörgető hatása már jól ismert, de lehet, hogy nemcsak az energiánk lesz több és a kedvünk jobb tőle?

Élénkülő agrárkapcsolatok Magyarország és Belarusz között

Belarusz nagykövetét, Aliaksandr Khainouskit fogadta hivatalában Nagy István agrárminiszter. A felek a két ország közötti kapcsolatok fejlesztéséről folytattak megbeszélést, továbbá egyeztettek a Magyar-Belorusz Gazdasági Együttműködési Kormányközi Bizottság soron következő ülése előtt.

Tatára és Békéscsabára látogat a „Kapj rá!”

Két nagy múltú rendezvényen folytatódik a „Kapj rá!” halfogyasztást ösztönző roadshow. A Békéscsabai Kolbászfesztiválon ugyan a füstölt ínyencségeké lesz a főszerep, de a könnyed falatokra vágyók sem maradnak éhen, ha a „Kapj rá!” standjához látogatnak. Tatán, az Öreg-tó partján pedig a Nagy Halászfesztiválon ízlelhetnek kitűnő halfogásokat az arra járók.

Többet pazarolnak a fogyasztók, mint a feldolgozók

Felmérések szerint az Európai Unióban a fogyasztók élen járnak az élelmiszerpazarlás tekintetében, azonban a feldolgozók számára is vannak lehetőségek a veszteségek csökkentésére. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara igyekszik a fejlődést elősegíteni az élelmiszer előállítók körében.

Washington kétoldalú kereskedelmi egyezményeket készül kötni Nagy-Britanniával és az EU-val

Az amerikai kormányzat kétoldalú kereskedelmi egyezményeket készül kötni Nagy-Britanniával, az Európai Unióval és Japánnal - közölte az amerikai törvényhozással kedden Robert Lighthizer, az Egyesült Államok kereskedelmi főtárgyalója.

Adománygyűjtő-konvojjal hívták fel a figyelmet a súlyos élelmezési problémákra

30 tonnányi élelmiszeradomány gurult keresztül Budapest belvárosán az Élelmezési világnap alkalmából: a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezet (FAO) közös akciója amellett, hogy rászorulókon segít, rendkívül súlyos, globális problémákra is felhívta a figyelmet.

Bioropi és a feldolgozóipar

Évek óta nő a feldolgozott élelmiszerek forgalmazásának aránya, s az egyre élesedő ágazati versenyben a költségek optimalizálásával, csökkentésével igyekeznek nyerő helyzetbe kerülni. Egervári Márk, a Biopont Kft. ügyvezető igazgatójának cégbemutatkozójával kezdődött a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Élelmiszeripari Igazgatósága "Erősödő élelmiszergazdaság" címmel tartott sajtótájékoztatója Ercsiben.

EU kampány az uniós élelmiszerek népszerűsítésére

Az Európai Bizottság az Európai Unió (EU) mezőgazdasági költségvetéséből 172,5 millió euróval (mintegy 55,2 milliárd forint) finanszírozza az uniós agrár-élelmiszeripari termékek népszerűsítését Európában és világszerte - közölte az uniós bizottság.

Élénkülnek a magyar-kínai agrárkapcsolatok

Nagy István az Agrárminisztériumban fogadta a Kínai Népi Gyűlés Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Bizottságának delegációját. A találkozó során a felek a Magyarország és Kína agrárkapcsolatait érintő aktuális kérdéseket vitatták meg.

Élelmezési Világnap: Tetteink alakítják a jövőt

Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete (FAO) minden évben október 16-án – az Élelmezési világnapon – a szervezet 1945-ös alapítására emlékezik. Szerte a világon több mint 150 országban tesznek ugyanígy, ezzel az ENSZ egyik legjelentősebb napjává emelve az eseményt. A cél, felhívni a figyelmet az éhezőkre, hogy az élelem, a megfelelő táplálék még nem biztosított mindenki számára.