Back to top

Minőségorientáltabbá válnak a magyar fogyasztók az Auchan szerint

2018-ban immár 20 éve, hogy az Auchan Retail Magyarország megnyitotta első hipermarketjét Budaörsön. Azóta országszerte összesen 20 további áruházat és 18 benzinkutat adott át az áruházlánc, melyeket a következő hat hónapban egy-egy újabb szupermarket és superstore formátumú üzlet követ.

Az elmúlt két évtizedben az Auchan tapasztalatai szerint nagyot változtak a hazai vásárlói igények: a korábban erőteljesen árérzékeny magyar vásárlók lényegesen minőségorientáltabbá váltak. Ugyancsak erősebb lett az igény az áru frissessége, valamint a nagy választék, a magas színvonalú ügyfélkiszolgálás és a kényelmesebb vásárlás iránt.

Az áruházlánc ehhez igazodva a közelmúltban új formátumú, városon belüli, a napi bevásárlást szolgáló szupermarket és superstore koncepciójú üzletekkel is bővítette hálózatát. A hagyományosan erős hipermarketek szolgáltatásait pedig folyamatosan fejleszti: idén nyáron a budaörsi áruházát alakítja át a frissárut és a gasztronómiát előtérbe helyező kereskedelmi koncepciójának megfelelően.

Minőségorientált fogyasztók, fogyasztóbarát kiszolgálás – hamarosan Sopronban és Zalaegerszegen is.

Az egészséges termékek iránti megnövekedett igény kapcsán tavaly Magyarországon is elindult az Auchan globális, „Az élet kék” programja, amely az egészségtudatos vásárlást, valamint a helyi, jó minőségű termékek népszerűségét támogatja.

A különböző innovációkkal és az új formátumok bevezetésével párhuzamosan az Auchan az online rendelés és a házhozszállítás elindításával tovább bővítette kereskedelmi csatornáit, a terjeszkedést pedig az üllői logisztikai központ fejlesztése tovább segíti majd.

Forrás: 
Auchan sajtóközlemény

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Idén ünnepelhetjük először az Élelmiszerbiztonsági Világnapot

Az idei évtől június 7-e a biztonságos élelmiszerek előnyeiről szól majd. A tematikus világnap szükségességével 2015 óta foglalkoznak a szakemberek, végül az ENSZ 2018. december 20-án elfogadta a javaslatot. Az Agrárminisztérium, a magyar élelmiszerlánc-biztonságért felelős és az iránt maximálisan elkötelezett szervezetként, üdvözli az Élelmiszerbiztonsági Világnap bevezetését– fogalmazott Zsigó Róbert.

Több Lindt csoki fogyott tavaly

A svájci Lindt & Sprüngli a várakozásoknak megfelelő mértékben növelte eladásait tavaly.

Sokat hoz a konyhára a csipszadó

Idén 57 milliárd forint bevételt jelent a népegészségügyi termékadó (amelyet csipszadónak is neveznek) az egészségügyi ágazatnak - közölte Joó Tamás egészségügyi közgazdász hétfő este az M1 aktuális csatornán.

Zellert találtak a „zellert nem tartalmazó” leveskockákban

Zellert találtak a „zellert nem tartalmazó” felirattal ellátott dennree leveskocka és szárított zöldségkeverék termékekben. A Nébih – német riasztás alapján – a RASFF-on keresztül értesült a problémáról.

Bezár a román Nestlé üzem, Magyarországra költözhet?

A svájci Nestlé élelmiszeripari csoport bezárja egyetlen romániai üzemét Temesváron, így 388 ember marad állás nélkül - jelentette be pénteken a vállalat.

Jótékonysági forraltbor- és kocsonyapiknik lesz Vácrátóton

Kocsonyakülönlegességekkel és többféle ízesítésű forralt borral várják az érdeklődőket szombat délután a Pest megyei Vácrátóton, a rendezvény bevételéből a helyi iskola fejlesztéseit támogatják.

Újra lendületben a gyulai húsipar

Az elmúlt esztendőben rekordmennyiségű árbevételt, több mint hatmilliárd forintos forgalmat ért el a helyi önkormányzat tulajdonában lévő Gyulahús Kft., mely immár másfél évszázados tradíciókkal bír. Még 1868-ban jött létre Gyulán az a vágóhíd, melytől számíthatjuk a húsüzem meglétét is.

A világ 10 legtáplálóbb étele

Egy új tanulmányban koreai kutatók több mint 1000 nyers élelmiszer elemzését követően rangsorolták azokat az összetevőket, amelyek a legkiegyensúlyozottabbá teszik a napi tápanyag szükségletet. Meglepő eredményeket találtak.

Vigyünk elég rostot a szervezetünkbe!

Kisebb az esélye, hogy különböző betegségek, mint például szívproblémák alakulnak ki, ha megfelelő mennyiségű rostot viszünk szervezetünkbe – derült ki egy friss kutatásból.

Városi dzsungel, instant kert és szabadidős vásárlás

A mai kor fogyasztói igénylik a környezetbarát „zöld termékeket” és szeretik a kerteket, növényeket. A német kertészeti és kertépítő szövetség tapasztalatai szerint nemcsak a magánkertesek részéről nőttek jelentős mértékben a megrendelések, hanem egyre több közpark és intézményi kert is épül, megújul, ami társadalmi és környezeti okokra egyaránt visszavezethető.