A vetőmagtól a pultokig, ezt az alcímet viseli a nagyszabásúnak ígérkező rendezvény, amelyre az egész paradicsomszektor képviselőit várják a szervezők, vagyis a németországi piaci információs szervezet, az AMI, valamint a Fruchthandel Magazin.
Ígéretük szerint olyan kérdéseket járnak majd körbe, hogy miképpen növelhető a kereslete ennek az amúgy is meglehetően attraktív és keresett zöldségnek, illetve, hogy merre érdemes pozicionálnia magát egy-egy vállalkozásnak, ha nemcsak ma, de holnap is sikeres szeretne lenni. Nem utolsósorban pedig, közel kétszáz döntéshozót várnak az eseményre, és úgy szervezték a konferenciák időbeosztását, hogy bőven legyen idő egymással szóba állni, és aki szeretné, az bemutathassa termék- és szolgáltatás-portfólióját.
A paradicsom számos európai ország legkedveltebb zöldsége, érdemes élni a fogyasztók e nagyrabecsülésével, de tovább is lehet fokozni a keresletet – vallják a szervezők. Az utóbbi években hihetetlenül sok minden történt a paradicsomtermesztésben és -kereskedelemben, a vevők fantasztikus sokszínűséggel találkozhatnak a boltokban – lesz tehát miről beszélni a konferencián.
A fórum előadásai németül és angolul hangzanak el, szinkrontolmácsolás is e két nyelvre lesz. A részvételi díj 550 euró.