Back to top

Fogynak a helyek a falon!

Idén a Magyar Mezőgazdaság márka „zsinórban” már harmadik alkalommal elnyerte – a hazai agrármédia cégek közül egyedüliként - a Business Superbrands 2018, valamint a kiváló magyar márkákat díjazó Magyar Brands 2018 díjat egyaránt!

Inzám Andrea Brand manager (Brand Content Kft.) és Horváth Roland marketingvezető (Magyar Mezőgazdaság Kft.
Inzám Andrea Brand manager (Brand Content Kft.) és Horváth Roland marketingvezető (Magyar Mezőgazdaság Kft.
Fotó: Forgács Tibor
A Superbrands díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, valamint irányt szab a folyamatos fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése idén is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.

A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Magyar Mezőgazdaság márka eddigi sikerességét és hitelességét.

A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A MagyarBrands program kiváló magyar vonatkozású márkákat díjaz, olyan márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is.

A MagyarBrands díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.

A szakértői bizottság összetett szempontrendszer alapján díjazta a cég „Magyar Mezőgazdaság” márkájának hírnevét, tradícióját, hazai és külpiaci aktivitását, értékteremtő képességét, misszióját és társadalmi felelősségvállalását, a cég stabil piaci helyzetét, a márka megbízhatóságát, valamint folyamatos innovációit a hazai agrármédiában.

A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolták.

A szakmai bizottság döntése alapján a Magyar Mezőgazdaság KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai top márkák egyike.

Hisszük, hogy a fenti minősítések, melyeket a Magyar Mezőgazdaság márka idén is elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújtanak olvasóink és partnereink mindennapi választásához!

Köszönjük Olvasóink és Partnereink folyamatos bizalmát!

Horváth Roland
marketingvezető
Magyar Mezőgazdaság Kft.

Forrás: 
Magyar Mezőgazdaság Kft.

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

2018 karácsonyán…

Az előzetes adatok alapján megállapítható, hogy a mezőgazdaság jól teljesített: 2018-ban 3,1 százalékkal nőtt az ágazat teljesítménye. Cégünk idei évének mérlegét megvonva a Magyar Mezőgazdaság Kft. ugyancsak jó évet zárhat.

Másfél tonnás fogással büszkélkedhet a szerencsés magyar horgász

Nyereményjáték-sorsolással zárult a Magyar Horgászkártya igénylésének opcionális időszaka: az addig regisztráltak egyebek mellett autóval és nagy értékű külföldi horgászutazásokkal gazdagodtak. A MOHOSZ adatai szerint eddig 163 500-an igényelték a januártól kötelezővé váló kártyát.

Az év legszebb szőlőbirtoka nem csak mutatós, "finom" is

A Bor és Piac Magazin által minden évben meghirdetett Magyarország legszebb szőlőbirtoka pályázaton a középbirtok kategória nyertese az egri Tóth Ferenc Pincészet lett.

17 tonna feletti átlagtermés: szenvedélyük a kukorica

Ha nem is dőltek meg a korábbi rekordok, szép sikerek születtek az idei, X. Kukorica Termésversenyen. Minderről ünnepélyes keretek között számolt be a Magyar Kukorica Klub Egyesület elnöksége. A gödöllői Grassalkovich Kastélyban tartott díjátadó ünnepségen az ország öt régiójából jöttek el termelők, hogy együtt örüljenek saját és egymás sikereinek.

Átadtuk az Adorján János-díjat

Lapunk, az idén 73. évfolyamába lépett Magyar Mezőgazdaság, visszanyúlva a gyökereihez, első főszerkesztőnk nevével fémjelzett díjat alapított. Az 1946. október 1-jén megjelent első számunk vezércikkében Adorján János ugyanis így ír, „Célunk: a tudomány erejével segíteni a parasztságot”.

Először lett határon túli borász az Év Bortermelője

2018. december 5-én 12 órakor, sajtótájékoztató keretében kihirdették a Magyar Bor Akadémia által gondozott „Év Bortermelője Magyarországon 2018” cím nyertesét.

Családbarát munkahely a Bakonyerdő Zrt.

Nyolcadik alkalommal hirdette meg a családbarát munkahely pályázatot az Emberi Erőforrások Minisztériuma. A pályázat egyszerre díjazza és elismeri a munkahelyek már létező és tervezett családbarát intézkedéseit és fejlesztéseit. Az idei nyertes pályázók egyike a Bakonyerdő Erdészeti és Faipari Zrt., Veszprém megye egyik legnagyobb foglalkoztatója.

Magyar érmek egy nemzetközi csokoládé versenyen

Négy ezüst- és egy bronzérmet nyertek a magyar csokoládégyártók az International Chocolate Awards versenyen - közölte a Magyar Csokoládé és Édesség Szövetség az MTI-vel.

Üzleti Etikai Díjat kapott az Axiál

Immár 91 cég viselheti az üzleti etikus vállalat jelzőt Magyarországon. Az alapítók tizenkilencedik alkalommal ítélték oda a díjakat az etikus jelző viselésére érdemes kis-, közép- és nagyvállalatoknak, illetve multinacionális cégeknek. A nagyvállalatok között a bajai AXIÁL Kft.-t díjazták.

Várják az innovatív pályázókat

Meghirdették az idei Magyar Innovációs Nagydíj pályázatát szerdán Budapesten, ahol agrár- illetve élelmiszergazdasági korábbi díjazottak is bemutatkoztak. A pályázatokat február 13-ig lehet benyújtani.