Back to top

Fogynak a helyek a falon!

Idén a Magyar Mezőgazdaság márka „zsinórban” már harmadik alkalommal elnyerte – a hazai agrármédia cégek közül egyedüliként - a Business Superbrands 2018, valamint a kiváló magyar márkákat díjazó Magyar Brands 2018 díjat egyaránt!

Inzám Andrea Brand manager (Brand Content Kft.) és Horváth Roland marketingvezető (Magyar Mezőgazdaság Kft.
Inzám Andrea Brand manager (Brand Content Kft.) és Horváth Roland marketingvezető (Magyar Mezőgazdaság Kft.
Fotó: Forgács Tibor
A Superbrands díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, valamint irányt szab a folyamatos fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése idén is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.

A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Magyar Mezőgazdaság márka eddigi sikerességét és hitelességét.

A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A MagyarBrands program kiváló magyar vonatkozású márkákat díjaz, olyan márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is.

A MagyarBrands díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.

A szakértői bizottság összetett szempontrendszer alapján díjazta a cég „Magyar Mezőgazdaság” márkájának hírnevét, tradícióját, hazai és külpiaci aktivitását, értékteremtő képességét, misszióját és társadalmi felelősségvállalását, a cég stabil piaci helyzetét, a márka megbízhatóságát, valamint folyamatos innovációit a hazai agrármédiában.

A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolták.

A szakmai bizottság döntése alapján a Magyar Mezőgazdaság KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai top márkák egyike.

Hisszük, hogy a fenti minősítések, melyeket a Magyar Mezőgazdaság márka idén is elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújtanak olvasóink és partnereink mindennapi választásához!

Köszönjük Olvasóink és Partnereink folyamatos bizalmát!

Horváth Roland
marketingvezető
Magyar Mezőgazdaság Kft.

Forrás: 
Magyar Mezőgazdaság Kft.

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Átadták az „Év Agrárembere” díjat

Nagyszabású gálával zárult a 2018-as Az Év Agrárembere kitüntető díj szombaton este Egerben. 2018-ban az „Év Agrárembere” kitüntető díj győztese Ledó Ferenc lett. Életműdíjban Bálint György és Vancsura József részesült. A közönségdíjat a legtöbb szavazat alapján Szebegyinszki Georgina nyerte.

Életműdíjat kapott Bálint György, a Kertészet és Szőlészet egykori főszerkesztője

A szakmai zsűri Ledó Ferencnek, a FruitVeb, Zöldség-gyümölcs Szakmaközi Szervezet elnökének ítélte a 2018-as Az év agrárembere díjat, Bálint György kertészmérnök és Vancsura József, a gabonatermesztők szövetségének (GOSZ) tiszteletbeli elnöke életműdíjat kapott. A kitüntetettek munkáját Nagy István agrárminiszter méltatta az egri díjátadáson.

Díjazott és elismert fejlesztés

Az AGROmashEXPO Új trendek és innovációk a talajművelés gépesítésében című szakmai konferencián ünnepélyes keretek között adták át „Az év magyar mezőgépe 2019” díjat.

Összefogtak az agrárkarok: az egyetemi tangazdaságokat fejlesztenék

Agrárképzést folytató felsőoktatási intézmények dékánjainak egy csoportja tartott megbeszélést kiadónk épületében. A tanácskozás célja a gyakorlati képzésben fontos szerepet játszó egyetemi tangazdaságok fejlesztésének előkészítése volt.

Magyar Bor Nagydíj 2018

A Magyar Borszakírók Köre harmadik alkalommal teszi közzé azoknak a magyar termelők által készített száraz és félszáraz, fehér és vörös boroknak a „Super 12” listáját, amelyeket tagjai az elmúlt évi kóstolási tapasztalataik alapján a legjobbaknak ítéltek.

A zöldség-gyümölcs biznisz legnívósabb díja

Kihirdették a Fruit Logistica Innovation Award, vagyis a berlini Fruit Logistica szakvásár innovációs versenyének díj tíz jelöltjét. A több mint hetven benevezett újdonságot szakmai zsűri válogatta meg, az arra legérdemesebbnek talált tíz közül pedig a február 6–8-ig tartó berlini kiállítás látogatói döntik majd el, melyik lesz a nyertes. Többek között szagtalan biotrágya és fajtaújdonságok is versenyeznek.

2018 karácsonyán…

Az előzetes adatok alapján megállapítható, hogy a mezőgazdaság jól teljesített: 2018-ban 3,1 százalékkal nőtt az ágazat teljesítménye. Cégünk idei évének mérlegét megvonva a Magyar Mezőgazdaság Kft. ugyancsak jó évet zárhat.

Másfél tonnás fogással büszkélkedhet a szerencsés magyar horgász

Nyereményjáték-sorsolással zárult a Magyar Horgászkártya igénylésének opcionális időszaka: az addig regisztráltak egyebek mellett autóval és nagy értékű külföldi horgászutazásokkal gazdagodtak. A MOHOSZ adatai szerint eddig 163 500-an igényelték a januártól kötelezővé váló kártyát.

Az év legszebb szőlőbirtoka nem csak mutatós, "finom" is

A Bor és Piac Magazin által minden évben meghirdetett Magyarország legszebb szőlőbirtoka pályázaton a középbirtok kategória nyertese az egri Tóth Ferenc Pincészet lett.

17 tonna feletti átlagtermés: szenvedélyük a kukorica

Ha nem is dőltek meg a korábbi rekordok, szép sikerek születtek az idei, X. Kukorica Termésversenyen. Minderről ünnepélyes keretek között számolt be a Magyar Kukorica Klub Egyesület elnöksége. A gödöllői Grassalkovich Kastélyban tartott díjátadó ünnepségen az ország öt régiójából jöttek el termelők, hogy együtt örüljenek saját és egymás sikereinek.