Back to top

Fogynak a helyek a falon!

Idén a Magyar Mezőgazdaság márka „zsinórban” már harmadik alkalommal elnyerte – a hazai agrármédia cégek közül egyedüliként - a Business Superbrands 2018, valamint a kiváló magyar márkákat díjazó Magyar Brands 2018 díjat egyaránt!

Inzám Andrea Brand manager (Brand Content Kft.) és Horváth Roland marketingvezető (Magyar Mezőgazdaság Kft.
Inzám Andrea Brand manager (Brand Content Kft.) és Horváth Roland marketingvezető (Magyar Mezőgazdaság Kft.
Fotó: Forgács Tibor
A Superbrands díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, valamint irányt szab a folyamatos fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése idén is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.

A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Magyar Mezőgazdaság márka eddigi sikerességét és hitelességét.

A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A MagyarBrands program kiváló magyar vonatkozású márkákat díjaz, olyan márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is.

A MagyarBrands díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.

A szakértői bizottság összetett szempontrendszer alapján díjazta a cég „Magyar Mezőgazdaság” márkájának hírnevét, tradícióját, hazai és külpiaci aktivitását, értékteremtő képességét, misszióját és társadalmi felelősségvállalását, a cég stabil piaci helyzetét, a márka megbízhatóságát, valamint folyamatos innovációit a hazai agrármédiában.

A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolták.

A szakmai bizottság döntése alapján a Magyar Mezőgazdaság KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai top márkák egyike.

Hisszük, hogy a fenti minősítések, melyeket a Magyar Mezőgazdaság márka idén is elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújtanak olvasóink és partnereink mindennapi választásához!

Köszönjük Olvasóink és Partnereink folyamatos bizalmát!

Horváth Roland
marketingvezető
Magyar Mezőgazdaság Kft.

Forrás: 
Magyar Mezőgazdaság Kft.

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Az év magyar vállalata az AXIÁL Kft.

Október 11-én rendezték meg a Figyelő Top200 gálát a budapesti Várkert Bazárban. Az év egyik legjelentősebb hazai, üzleti eseményén nyolc kategóriában osztottak ki díjakat, köztük „Az év magyar vállalata” elismerést is, amit az AXIÁL Kft. tulajdonos-ügyvezetője vehetett át.

Kollégánk elismerése

Biza Klárának, a Kertészet és Szőlészet, valamint a Kertbarát Magazin főszerkesztőjének Helyes Lajos, a Szent István Egyetem rektorhelyettese adta át az Arany Díszoklevelet a szakoktatásért és ismeretterjesztésért kifejtett több évtizedes kimagasló munkája elismeréseként.

A Spar kapta az először átadott Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat 

Első alkalommal adták át a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, az elismeréssel az egészséges és biztonságos magyar termékek piacra juttatását ismerik el, amelyet a Spar Magyarország Kft.-nek ítéltek – fogalmazott az Agrárminisztérium parlamenti államtitkára szerdán, Tapolcán.

Három év után újra odaítélték a "mintagazdaság díjat"

Bemutató mintateleppé nyilvánította a Magyar Juh- és Kecsketenyésztő Szövetség a Wittmann család vállalkozását. A díj 2011-es megalapítása óta mindössze tizenkét telep érdemelte ki a szövetség elismerését. Évente több százan is ellátogathatnak ezután a családi gazdaságba.

Felhívás Gábor Dénes díj felterjesztésre

Ez évben immár 30. alkalommal adják át a Gábor Dénes-díjat, amely a civil szféra legnevesebb műszaki alkotói elismerése ma Magyarországon. A NOVOFER Alapítvány felterjesztési felhívását adjuk közre. A felterjesztéseket 2018. október 10-ig várják. A kritériumokat tartalmazó részletes felhívás és az adatlapok a gabordenes.hu/palyazati-felhivas internetes címen érhetők el.

Magyar termék rally 750 kilóméteren

A Metsä Tissue Hungary Kft. csapata nyerte idén a Coop Rallyt, amelynek záró díjátadójára csütörtökön került sor Siófokon. Mintegy 300 résztvevő 750 kilométert tett meg a szakmai programon. Ebben az évben Magyarország dunántúli tájain látogatott meg 5 élelmiszeripari szereplőt, egy papíripari üzemet és két COOP üzletet

Érték és Minőség Nagydíj

Ünnepi külsőségek között, a Parlamentben adták át az idén először az Érték és Minőség Nagydíjakat a szigorú bírálaton átjutott hazai és határon túli termékek gyártóinak. A védjegy híd a gyártó és a fogyasztó között, segít a bizalom kialakulásában. Olyan magyar termékeknek vagy szolgáltatásoknak ítélik, amelyek innovatívak, magas minőséget képviselnek, megállják a helyüket a nemzetközi versenyben.

Ki lehet tűnni tömegből a fenntartható gazdálkodással

Ausztria és Németország után Magyarországon is megkezdi működését a GREEN BRANDS független nemzetközi minősítő szervezet. A kitüntető címre többek között fenntarthatóan működő, termelő és szolgáltató, élelmiszeripari vállalatok, kkv-k jelentkezhetnek.

Rangos elismerést kapott Brüsszelben a Gyulahús

Két aranycsillaggal jutalmazta a brüsszeli székhelyű­ Nemzetközi Íz és Minőség­ Intézet a Gyulai Kézműves­ Vékony Kolbászt a közelmúltban. A Gyulahús termékeit sorozatban a negyedik­ évben ismeri el a komoly presztízzsel rendelkező szervezet.

Műveljük a földjeinket: Bálint gazda kapja idén a Magyar Szabadságért-díjat

„A kertészeti magazinoknál töltött 16 évem hosszú életem egyik legeredményesebb időszaka” – mondta lapunknak Bálint György, a Kertészet és Szőlészet korábbi főszerkesztője, a Kertbarát magazin alapítója, aki szombaton a Magyar Szabadságért-díjat veszi át.