A kiállítás közleménye szerint tavaly több mint 6600 kiállító vett részt 62 országból, és több mint 60 ezer szakmai látogató utazott Düsseldorfba, hogy tájékozódjon, illetve konkrét üzletet kössön. Vagyis aki bor- vagy szeszesital-témában komolyan üzletel, annak nem szabad kihagynia a márciusi óriási eseményt – írják.
Ahogy honlapjukon olvasható, a 12-es csarnokban rendeznek be egy 43 négyzetméteres nemzeti standot megújult egységes arculati elemekkel, ennek a keretében pedig négy kiállítónak biztosítanak egyenként 9 négyzetméteres standrészt, illetve közös tárgyalási felületet.
Érdemes részt venni – írják –, mert a világ egyik vezető borászati és szeszesital vásárán öt kontinens kínálatát felsorakoztató standokon egyszerre jelenik meg a csúcsminőség és a kedvező árú italok választéka, a borászat és a szeszesital-gyártás eszközei, továbbá a szolgáltatók széles köre.
A jelentkezési határidő 2018. október 31., a közösségi standdal kapcsolatos részletek itt, a kiállítás honlapja itt érhető el.