A Pannon Vinersitas Szabadegyetem elnevezésű szőlész-borász rendezvény fókuszában az eredetvédelem és a nemzetközi trendekhez igazított online- és tartalommarketing áll – tájékoztatták a rendezők az MTI-t.
Csík László, a Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft. ügyvezetője a közlemény szerint kiemelte, hogy a rendezvény elősegíti egy közös, versenyképes regionális árualap feltérképezését, emellett közösségformáló szerepe van, hiszen jelen vannak Erdélytől Felvidékig, Kárpátaljától Muravidékig a legkiválóbb fiatal magyar borászok.
Hozzátette: ez gördülékenyebbé és sikeresebbé teheti a magyar borágazat folyamatban lévő generációváltását.
A rendezvény második napján a fiatal borászok workshopok keretében egy-egy borrégió egyedi arculatának, illetve marketing és értékesítési stratégiájának kialakításával felmérhetik, hogy milyen eszközöket tudnának hatékonyan alkalmazni a saját vállalkozásuk fejlesztésében.