0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. április 19.

A boroknak is van illemtana és néprajzi vonatkozása

Halasi szerzők is közreműködtek a Borkommunikáció című kötet megalkotásában, amely a közelmúltban jelent meg a Századvég Kiadó, valamint a Budapesti Corvinus Egyetem Magatartástudományi és Kommunikációelméleti Intézet gondozásában.

A halasi születésű dr. Veszelszki Ágnes, a Budapesti Corvinus Egyetem Magatartástudományi és Kommunikációelméleti Intézetének egyetemi docense, a 2000-es évek legelején kezdett el foglalkozni a nyelvészetnek egy – akkor még – újszerű ágával, a netnyelvészettel, vagyis azzal, hogy az információs technológia miképpen hatott a nyelvre. Emellett a marketing és a nyelvészet kapcsolódási lehetőségeit, illetve a tudománykommunikációt is kutatja – tudósít a baon.hu.

A docens közösségi oldalán adta hírül Borkommunikáció című kötete megjelenését.

Veszelszki Ágnes 2016 óta tart szabadon választható Borkommunikáció kurzust a Corvinuson. Az itt készült hallgatói projektek is inspirálták egy új borkommunikációs összefoglaló könyv megalkotását.

A fejezetekben szó van többek között a bor művelődéstörténetéről, a borvidékekről, a bor és szentség kapcsolatáról, a bor néprajzi vonatkozásairól, a borgazdaságról, bormarketingről, a márkanevekről és borillemtanról is.

A könyv illusztrációi közé két kiskunhalasi alkotó, Berzátzy Lili a Szekszárdi, valamint Kiss Renáta a Villányi borvidéken készült felvételei is bekerültek.

Forrás: baon.hu