A Nemzetközi Franchise Szövetség (International Franchise Association) szervezésében kerül megrendezésre a 2019-es fiatal, innovatív franchise cégvezetők és vállalkozók éves kongresszusa. Ez az eredmény nem csupán a Creppy márka életében lesz meghatározó mérföldkő, hanem a magyarországi régiónkat is egy egész más megvilágításba helyezheti üzleti szempontból.
A családi vállalkozás tulajdonosa, Oszlánczi Réka méltán lehet büszke a közvetlen csapatával professzionális szinten kifejlesztett üzemeltetési rendszerre:
Elmondhatom, hogy olyan partizán, innovációval teli víziók vannak a tarsolyunkban, amelyek folyamatos kiemelésben tartják a Creppy-t a jövőben is” – árulta el a Creppy alapítója, Oszlánczi Réka.
A PalacsintaHáz vezetősége a februárban Las Vegasban megrendezésre kerülő Nemzetközi Franchise Szövetség éves kongresszusán mutathatja be legközelebb a Creppy márkát és egyedi palacsintás franchise modelljét. A találkozón a legnagyobb franchise márkákkal és képviselőikkel is találkozhatunk, többek között a McDonald’s, SubWay, KFC és a PizzaHut is várható a rendezvényre. A cégvezetők mellett a világ minden részéről várják a legnagyobb befektetőket is.
„Néhány hónappal ezelőtt a Magyar Franchise Szövetség javaslatára felfigyeltünk egy nemzetközi lehetőségre, miszerint keresik a 2019 NextGen jövőszemléletű, innovatív franchise üzletét. A pályázatot az International Franchise Association számára kellett benyújtani, amely egy komoly dokumentációt, valamint médiaanyagokat is tartalmazott a Creppy Franchise üzleti rendszer bemutatását illetően” – tette hozzá Oszlánczi Réka.
„A magyar márka a gasztronómiai trend új hullámának azon tematikus vonalára épül, ahol a palacsinta kapja a fő szerepet.”
– nyilatkozta dr. Mandel Katalin, a Magyar Franchise Szövetség főtitkára.