0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 29.

Magyar ötlet a világ 20 legígéretesebb franchise koncepciója között

A több száz jelentkező közül a miskolci Creppy franchise koncepciója is helyet kapott a világ legjobb 20 feltörekvő, innovatív franchise vállalkozása között. Jövőre magyar vállalkozásként öregbítheti Magyarország hírnevét az International Franchise Association megmérettetésén Las Vegas-ban az Egyesült Államokban.

A Nemzetközi Franchise Szövetség (International Franchise Association) szervezésében kerül megrendezésre a 2019-es fiatal, innovatív franchise cégvezetők és vállalkozók éves kongresszusa. Ez az eredmény nem csupán a Creppy márka életében lesz meghatározó mérföldkő, hanem a magyarországi régiónkat is egy egész más megvilágításba helyezheti üzleti szempontból.

A családi vállalkozás tulajdonosa, Oszlánczi Réka méltán lehet büszke a közvetlen csapatával professzionális szinten kifejlesztett üzemeltetési rendszerre:

„A Creppy koncepciója egyedülálló, olyan különlegességet képvisel, amelynek segítségével egészen új megvilágításba kerül a vendéglátás. A Creppy palacsintára épülő, éttermi színvonalon prezentált prémium gasztronómiai élményének nincs konkurenciája.

Elmondhatom, hogy olyan partizán, innovációval teli víziók vannak a tarsolyunkban, amelyek folyamatos kiemelésben tartják a Creppy-t a jövőben is” – árulta el a Creppy alapítója, Oszlánczi Réka.

A PalacsintaHáz vezetősége a februárban Las Vegasban megrendezésre kerülő Nemzetközi Franchise Szövetség éves kongresszusán mutathatja be legközelebb a Creppy márkát és egyedi palacsintás franchise modelljét. A találkozón a legnagyobb franchise márkákkal és képviselőikkel is találkozhatunk, többek között a McDonald’s, SubWay, KFC és a PizzaHut is várható a rendezvényre. A cégvezetők mellett a világ minden részéről várják a legnagyobb befektetőket is.

„Néhány hónappal ezelőtt a Magyar Franchise Szövetség javaslatára felfigyeltünk egy nemzetközi lehetőségre, miszerint keresik a 2019 NextGen jövőszemléletű, innovatív franchise üzletét. A pályázatot az International Franchise Association számára kellett benyújtani, amely egy komoly dokumentációt, valamint médiaanyagokat is tartalmazott a Creppy Franchise üzleti rendszer bemutatását illetően” – tette hozzá Oszlánczi Réka.

„A magyar márka a gasztronómiai trend új hullámának azon tematikus vonalára épül, ahol a palacsinta kapja a fő szerepet.”

– nyilatkozta dr. Mandel Katalin, a Magyar Franchise Szövetség főtitkára.

Forrás: sajtóközlemény