Kerekes Péter több mint két évtizedes marketing- és vállalatvezetői pályafutását az Unilevernél kezdte, ezután a Dreher Sörgyárak Zrt-nél felelt a Dreher és Kőbányai Világos márkákért, majd visszatért az Unileverhez, ahol regionális márkamenedzserként a Domestos portfólió felelőse volt. Később európai innovációs vezetővé nevezték ki, majd az Unilever Magyarország háztartási vegyiáru kategóriamenedzsere és a regionális innovációs központ marketingvezetője lett.
Ezután a magyar és román piacért felelős marketingigazgatóként csatlakozott a Reckitt Benckiserhez, onnan a Dreher Sörgyárak Zrt-hez tért vissza, immár marketingigazgatóként. 2012-től a SABMiller/AB-Inbev csoporthoz tartozó Compañia Cervecera de Canarias marketing- és trademarketing-igazgatójaként a Kanári-szigeteken dolgozott.
2017-ben tért haza Magyarországra, az Experience TEN Kft. online marketingügynökség társtulajdonosaként és üzletfejlesztési igazgatójaként dolgozott.
Általános és középiskolai tanulmányait Magyarországon és Brazíliában végezte, majd üzleti tudományok diplomát szerzett az amerikai University of Richmond egyetemen.
„Pályafutásom során mindig a legismertebb márkák további sikerein dolgoztam, ikonikus hazai és globális brandek teljesítményéért feleltem. Nagy örömmel csatlakozom a világ egyik vezető vállalatához, izgalmas kihívást jelent majd levezényelni a Coca-Cola Magyarország átalakulását a világ legkedveltebb üdítőitalának gyártójából teljes italportfóliót kínáló céggé.
– mondta Kerekes Péter, a Coca-Cola Magyarország új ügyvezetője.