Back to top

Megújul a Borsodi portfólió

Borsodi Szituk platform tavalyi elindítása, valamint a vállalati arculat megújítását követően az idei év első felében a Borsodi márka termékei is új csomagolást kapnak.

Folyamatosan megújul a teljes Borsodi portfólió (Borsodi Mester, Borsodi Bivaly, Borsodi Tüzes, Borsodi Jeges, Borsodi Póló) külalakja is - írj az Élelmiszeronline.

Az idén bemutatkozó csomagolások fontos részét képezik a Borsodi hosszú távú megújulásának, melynek első lépéseként 2018 második felében bemutatkozott a Borsodi Szitu platform is, valamint a sörgyár év végén bemutatta új, letisztult vállalati arculatát is. Az új irány kapcsán Juhász Péter Tibor, a Borsodi Sörgyár marketing igazgatója kiemelte az „élet habos oldalához” való visszatérés fontosságát:

„Hagyományok és megújulás. A Szituk kampánnyal kiemelt célunk volt, hogy visszatérjünk a Borsodi ikonikussá vált szlogenjéhez, fiatalos, a mai fogyasztók igényeit kielégítő stílusban.

Ennek a megújulásnak fontos része volt a Borsodi Szituk platform elindítása, és ugyanebben a szemléletben újítjuk most meg a termékek csomagolását és egységesítjük kinézetét is. Modern, 2019-es designt kapnak, de közel maradunk a márka értékeihez, alapjaihoz.” A Borsodi Sörgyár Kft. 1973-ban kezdte meg működését Bőcsön.

Forrás: 
élelmiszeronline

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Almatermesztés: darázsfészek vagy mélabú

Január 29-én kicsinek bizonyult a vásárosnaményi Esze Tamás Művelődési Ház nagyterme. A meghirdetett program szerint térségi agrárfórumot tartottak, ám a valóságban a tavaly ősz óta nyugvópontra nem jutó léalma-felvásárlásnak szólt a fokozott kíváncsiság.

Kézműves sör: ne tároljuk, minél előbb igyuk meg!

A müncheni Leibniz-Institute intézetben végzett legújabb kutatás kimutatta, hogy a kézműves sört hűvös helyen kell tartani, és a lehető leghamarabb meg is kell inni.

A sör generálta a második legnagyobb forgalmat

Tavaly mennyiségben 4, értékben 11 százalékkal nőtt a sör magyarországi kiskereskedelmi értékesítése, és meghaladta a 150 milliárd forintot - írta a Világgazdaság kedden a Nielsentől kapott adatok alapján.

Tapolcán találkoznak a díszkertészek

Február 12. és 15. között immár tizedik alkalommal gyűlnek össze a dísznövény ágazat „nehéziparában”, a faiskolai termesztésben, kertépítésben és faápolásban dolgozók a szokásos év eleji szakmai találkozón, amelyre közel 400 szakembert vár a szervező hat szakmai egyesület és szövetség.

8,3 millió liter ötvenfokos pálinka: egyre többen főznek otthon

Százával vásárolták tavaly az otthoni pálinkafőzéshez szükséges berendezéseket, így az elmúlt években már majdnem 24 ezer üstöt vettek nyilvántartásba a helyhatóságok. A bérfőzdék pedig az elmúlt évben több mint nyolcmillió liter párlatot állítottak elő

Fogyasztjuk az egyre növekvő médiát... de hogyan?

Ma már nem az a kérdés, honnan szerezzük be az információt – ma az jelenti a kihívást, hol találunk hiteles információkat. Milyen szerepet tölt be az életünkben az online tér és ebbe miként illenek bele a nyomtatott magazinok? Merre tart a mezőgazdaság a médiában? Erre keresték a választ az AGROmashEXPO-n megrendezett X. Jubileumi agrármarketing és -média nap előadói.

Spanyol dizájnercímkék a Vida-borokon

Vida Péter 2011-ben nyerte el az év bortermelője címet, azóta megújította ültetvényeit és technológiai fejlesztésbe kezdett, az idén pedig bemutatta új címkecsaládját, amelyet a neves spanyol dizájner, Xavier Bas tervezett. Az új címkékkel az a céljuk, hogy a szekszárdi bor eleganciáját, kedvességét hangsúlyozzák.

Sört hozhat a postás

Sör forgalmazásába kezdett 3200 hivatalában az orosz posta - közölte a Pocsta Rosszii sajtószolgálata kedden az RNS hírügynökséggel.

Hatputtonyos aszúk előjegyzésre

Hamarosan egy innovatív aszúértékesítési koncepciót vezet be a mádi HOLDVÖLGY, amely teljesen új alapokra helyezi a hat puttonyos aszúk és a borrajongók kapcsolatát.

Pálinkát akár inggombból is

„Pálinkát mindenből, még inggombból is lehet főzni” – mondta viccesen, egy idős bácsit idézve Komoróczi Lajos, amikor a pálinkafőzés rejtelmeiről kérdeztük. Aztán, komolyra fordítva szót, hozzátette: egyáltalán nem mindegy, hogy miként készül ez a kuriózumnak számító magyar ital. Minderről a keszthelyi pálinkamustrán is sok szó esett.