Az idei NextGen In Franchising versenyére, amelyen a legnagyobb márkák képviselői, köztük a Subway, az Anytime Fitness, a Buffallo Wings, a Donut Library és a Dunkin Donut is jelen voltak, a Magyar Franchise Szövetség ajánlásának köszönhetően a miskolci Creppy PalacsintaHázis meghívást kapott.
A szakma kiemelkedő eseményére a világ minden tájáról érkeztek fiatal, feltörekvő franchise márkák, hogy bekerüljenek a legígéretesebbek közé. A Creppynek ez sikerült is, hiszen Európa egyik legjobbjaként, a palacsintás franchise brand az idei évben győztese lett a megmérettetésnek.
„A rendezvény egyik fő elemeként bemutathattam a Creppyt a nemzetközi közönségnek. A palacsintás franchise brand, és annak üzleti modellje szinte mindenkit lenyűgözött. A különleges gasztronómiai kínálatunk és a jövőbeni terveink óriási sikert arattak Amerikában, hiszen a Creppyt beválogatták a világ 12 legígéretesebb franchise koncepciója közé, melynek eredményeként a Nemzetközi Franchise Szövetség tagságával is büszkélkedhet” – mesélte Oszlánczi Réka, a Creppy megálmodója.
A Creppy egyik legnagyobb amerikai támogatója, a Rosati’s Pizza elnöke szintén jelen volt a rendezvényen. A tengerentúlon rendkívül népszerű pizzás hálózatná – Réka korábban gyakorlati tapasztalatot is szerzett, amely sokat segített a brand létrehozásában.
A Creppynek köszönhetően a magyar franchise megítélése más szemszögbe került a nemzetközi nagybefektetők és vállalkozók szemében.