0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 29.

MagyarBrands díjas a Magyar Mezőgazdaság Kft.

Az idén 25 éves Magyar Mezőgazdaság Kft. a „Magyar Mezőgazdaság” márkájával a „Kiváló Üzleti Márka” kategóriában – a hazai agrárszaklap-kiadók közül elsőként – elnyerte a megtisztelő MagyarBrands 2016. díjat.

Magyar Mezőgazdaság Kft. – tudatos márkaépítéssel a MagyarBrands 2016 díjig

Az idén 25 éves Magyar Mezőgazdaság Kft. Magyarország legnagyobb agrárszaklap-kiadója. Tizenkettő rendszeresen megjelenő kiadványa és 11 melléklete teljesen lefedi a mezőgazdasággal foglalkozók körét, a kistermelőktől kezdve a nagygazdaságokban döntéshozó pozícióban lévő szakemberekig, vezetőkig. A kiadó legfontosabb célja, hogy a vidéket széleskörűen informálja, vagyis lapjaival eljuttassa a szükséges híreket, szakmai anyagokat az olvasókhoz. Fontos, hogy a lapjaiban közölt írások aktuálisak, informatívak, áttekinthetőek és közérthetőek legyenek.

A Magyar Mezőgazdaság Kft. az egyetlen hazai agrárgazdasági (Magyar Mezőgazdaság) és az egyetlen kertészeti (Kertészet és Szőlészet) hetilap kiadója.
Ennek a versenyelőnynek köszönhetően a cég a legnagyobb hazai mezőgazdasági és kertészeti kiállítások állandó médiapartnere.

Az információs technológia robbanásszerű fejlődése és a megváltozott tartalomfogyasztási szokásokra reagálva hét szaklapját már digitális formában is megjelenteti a cég, elsőként a hazai agrárszaklap kiadók közül. Ezzel az innovatív megjelenési formával a hazai agrár-felsőoktatási intézmények hallgatói felé is nyitott a cég, hiszen ők a jövő olvasói, a jövő agrárgazdálkodói. Ennek keretében a kiadó gondozásában megjelenő, piacvezető Magyar Mezőgazdaság agrárgazdasági hetilap digitális változatát a Debreceni Egyetem és a Kaposvári Egyetem agrárszakos hallgatói, illetve a Szent István Egyetem kiváló minősítésű diplomát szerzett szakemberei hétről hétre olvashatják. Pozitív fogadtatásban volt része a kiadó digitális lapjainak a határon túli magyarlakta területeken is.

A „Magyar Mezőgazdaság” márka tudatosítását a szaklapkiadó további ágazatainak almárkáival is igyekszik elősegíteni. Ilyen almárka például a www.magyarmezogazdasag.hu agrárhírportál logó (MMGOnline), mely a lapkiadó népszerű online napilapjának emblémája.

Szintén a cég almárkája az MMG-Gép-Piac, mely a legnagyobb példányszámú hazai gépesítési kiadványa, hiszen a piacvezető Magyar Mezőgazdaság és a Kertészet és Szőlészet hetilapok rendszeres havi melléklete. Az MMG-Gép-Piac a Mezőgazdasági Eszköz- és Gépforgalmazók Országos Szövetségének (MEGFOSZ) hivatalos kiadványa, amely a leghatékonyabb elérést biztosítja a MEGFOSZ tagjai számára.

Mindezeken felül a Magyar Mezőgazdaság Kft. már tizedik éve a Kaposvári Állattenyésztési Napok, a Dunántúl legnagyobb mezőgazdasági kiállításának szervezője.

A cég nevéhez köthető egyebek mellett a minden évben megrendezésre kerülő Agrármarketing- és Médianap. Ennek a konferenciának a keretében a legfrissebb trendekhez igazodó marketingstratégiai megoldásokkal igyekszünk támogatni a mezőgazdasági piac szereplőit. Szintén cégünk szervezi a SMART FARM – Precíziós Mezőgazdasági Konferenciát, melynek célja, hogy hazai és nemzetközi példákon keresztül mutassa be a precíziós mezőgazdaság gyakorlatát, és azokat az innovatív megoldásokat, melyek hozzájárulnak az agrártermelés hatékonyságának növeléséhez és hosszú távú fenntarthatóságához.

A Magyar Mezőgazdaság Kft. több díjat elnyert 25 éves fennállása során, ahogy több díj alapítása is a nevéhez köthető.

Köszönjük Olvasóink és Partnereink megtisztelő bizalmát!

Horváth Roland
marketingvezető
Magyar Mezőgazdaság Kft.
 

—-

Kiváló magyar márkák versenye

A MagyarBrands program kiváló magyar vonatkozású márkákat díjaz immáron hetedik éve, olyan márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is.

A MagyarBrands díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.

A szakértői bizottság összetett szempontrendszer alapján díjazta a cég „Magyar Mezőgazdaság” márkájának hírnevét, tradícióját, hazai és külpiaci aktivitását, értékteremtő képességét, misszióját és társadalmi felelősségvállalását, a cég stabil piaci helyzetét, a márka megbízhatóságát, valamint folyamatos innovációit a hazai agrármédiában.

A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolták.

A szakmai bizottság döntése alapján a Magyar Mezőgazdaság KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai top márkák egyike.
 

—-

A MagyarBrands díj elnyerése kiemelkedő érdem

A MagyarBrands program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre. A magyar fogyasztók számára egyre fontosabb, hogy az általuk vásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok, és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez. Az elmúlt évek bebizonyították, hogy a díj nemcsak elismerés, hanem aktív segítséget jelent a fogyasztóknak, az ügyfeleknek, valamint a partnerek munkájában is.

„Minőségi visszacsatolás nélkül lehetetlen a tartós siker elérése! A MagyarBrands elismerésben részesülő márkák számára különleges megerősítést jelent, hogy a díjat a fogyasztók és a szakértők egyöntetű értékítélete alapján kapják meg. Az eddigi tapasztalatok alapján a kiválóság ily rangos módon történő megjelenítése fontos a márka tulajdonosának, hiszen így a munkájáról a legautentikusabb forrásokból kap visszajelzést. No és nem kevésbé lényeges ez a fogyasztónak, hiszen a MagyarBrands díj a számára is a kiválóság megtestesítője, a vásárlói döntés egyik meghatározó iránytűje.”

dr. Serényi János
a MagyarBrands program elnöke

 

 

 

 

 

Forrás: