Az ALDI felelős vállalatként figyel a piaci folyamatokra, illetve a beszállítók körülményeire és igényeire, ezért olyan megállapodásokra törekszik, amelyek egyaránt előnyösek a termelők és a gyártók számára is. A tejtermékek beszállítói által korábban jelzett piaci folyamatokat is figyelembe véve az ALDI, amely május óta a Tej Terméktanács tagja, Magyarországon szeptember eleje óta magasabb áron veszi át a friss és tartós tejet, továbbá a magyar beszállítóktól érkezőalapvető tejtermékeket, például a tejfölt vagy a trappista sajtot.
Az áruházlánc összesen 18 tej-, illetve tejtermék esetében fizet magasabb árat a beszállítók számára, ezt azonban az esetek túlnyomó többségében nem hárítja át a vásárlókra, mivel az érintett 18 termék közül 16 esetében változatlan árakkal találkozhatnak a fogyasztók az ALDI üzletek polcain.
„Fontosnak tartjuk, hogy a Tej Terméktanáccsal és Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával együttműködve támogatni tudjuk a hazai tejtermelőket és tejfeldolgozókat, hiszen ők biztosítják vásárlóink számára a magas minőségűfriss és tartós magyar tejet, és a közkedvelt tejtermékeket. Az ALDI a friss tej esetében 100%-ban magyar beszállítókkal dolgozik együtt, de számos, a fogyasztók által közkedvelt tejtermék is honi beszállítóktól származik” – idézi a közlemény Székács Tibort, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatóját. Az áruház egyik legnagyobb beszállítója az Alföldi Tej Kft., amelynek 102 tejtermelőa
tulajdonosa, így a magasabb átvételi ár közvetlenül a tejtermelőkhöz jut, és direkt módon érvényesül az ALDI által nyújtott segítség.
Adatvédelmi áttekintés
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.