A Nestlé eladásai éves szinten 0,4 százalékkal emelkedtek, 21,07 milliárd frankra. Elemzők 21,2 milliárd frankot vártak.
Az idei év első hónapjában az organikus növekedés 2,3 százalék volt, szemben a tavalyi év azonos időszakában elért 3,9 százalékkal.Elemzők előzetesen 2,25 százalékkal számoltak.
Az eladás volumene 1,3 százalékkal nőtt az első negyedévben, míg tavaly január és március között 3 százalékkal bővült.
A több mint 150 éve működő svájci vállalat, amely világszerte több mint 328 ezer alkalmazottat foglalkoztat, csütörtökön megerősítette, hogy az idei üzleti évre 2-4 százalékos organikus növekedést vár.
A svájci vállalathoz több mint 2000 márka, egyebek között a Maggi, a KitKat, a Nescafe, valamint a Friskies és a Purina tartozik.
A Nestlé világszerte 418 gyárában előállított termékeit a világ 191 országában értékesíti.
A vállalat részvényárfolyama csütörtök délben 0,66 százalékos pluszban, 75,7 frankon állt a zürichi tőzsdén.