Kiss Eliza kiemelte, immár három éve fut az ország egyetlen bormarketing programja, a Nemzeti Borkiválóság Program. Mint elmondta, szeretnék a már bejáratott, igényes könyv mögé tenni a még hiányzó kereskedelmi, piaci hátteret is, hiszen azt, hogy jól dolgoznak, valójában az értékesített bor mennyisége mutatja meg. Az egyéni marketing is fontos, de a „szigetszerű” próbálkozások nem elégségesek, össze kell adni ezeket az erőket. Kiss Eliza kitért arra is, hogy a bormarketinget a turizmussal közösen kezeli a kormányzat.
A Borkiválóságok könyvének idei fehér- és rozéborokat bemutató kötete már magába foglalja az angol nyelvű változatot is. A beküldött 722 tételből az Országos Borszakértő Bizottság egy ötnapos kóstoló keretében választotta ki a könyvben bemutatott 290 bort. Ebből 226 fehér- és 51 rozébor lett borkiválóság, míg a Borkiválóság TOP 2016 minősítést 13 fehérbor kapta meg.
A Borkiválóságok könyvének vörösboros kiadványa szeptemberben várható, illetve idén ismét esedékes a kétévente megtartott, aszú- és pezsgőkiválóságok kiválasztása is.