✦Kis kitérő után ismét önálló intézményként tevékenykedhet az Agrármarketing Centrum. Mit érzékelnek ebből a partnerek? Valóban át kellett alakítani a meglévő koncepciót, vagy csak szervezeti és működési dolgok változtak?
– Amikor az AMC a nyáron különvált a Magyar Turizmus Zrt.-től (ma Magyar Turisztikai Ügynökség), gyakorlatilag új szervezetet kellett létrehozni saját pénzügyi és jogi osztállyal, és mindazokkal az egyéb szervezeti egységekkel, amelyek minimálisan szükségesek egy szervezet, cég működéséhez. A Földművelésügyi Minisztérium – ahogy a 2016. június 6-án kihirdetett kormányhatározat is fogalmaz – az AMC útján koordinálja Magyarország közösségi agrármarketing feladatait és hangolja össze a kormányzati szervek ezzel kapcsolatos munkáját. Természetesen a megkezdett munka megy tovább, a velünk együttműködő partnerek semmit nem érzékelhettek az önállósodásból. E tekintetben semmi nem változott, közösen dolgozunk, és számíthatunk egymás segítségére. Finomhangolásra nyilvánvalóan szükség volt, és lesz is a jövőben. Összeköt minket az agrárium fejlesztése, termékeinek piacra juttatása, és ez csak együtt sikerülhet. (…)
Adatvédelmi áttekintés
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.