Back to top

Innováció és terjeszkedés jellemzi az Auchant

Az Auchan Retail Magyarország az elmúlt esztendőben 19 áruházban és 18 töltőállomáson 350,4 milliárd forint éves bruttó forgalmat és 3,8 százalékos forgalmi fejlődést ért el, ugyanakkor 43 milliós blokkszámmal, 3 százalékos vásárlószám-növekedéssel zárta az elmúlt esztendőt.

A cég mérleg szerinti eredménye elérte a 3, 6 milliárd forintot. Így az áruházlánc tovább növekedett, erősítette magyarországi pozícióját a kiskereskedelmi szektorban. Az Auchan Retail Magyarország 2016-ban is stabil fejlődést ért el, így negyedik éve önfinanszírozó, vagyis sem működéséhez, sem beruházásaihoz nem vesz igénybe külső finanszírozást.

A többcsatornás értékesítés felé fontos lépést tett tavaly a vállalat, 2016 novemberétől ugyanis már online áruházában is várja vásárlóit. Az áruházlánc célja, hogy 2017 második felére teljes lefedettséget érjen el Budapesten és vonzáskörzetében, hogy elérhetővé tegye az online vásárlást és kiszállítást a fővárosban és az agglomerációban lakók számára egyaránt.

Az átlagosan 14 százalékos tavalyi béremelésben az áruházlánc minden alkalmazotti munkakörben foglalkoztatott, mintegy 5600 munkatársa részesült. Ezzel a lépéssel a cég egy év alatt 1,5 milliárd forintot fektetett be magyarországi bérfejlesztésére.

Fotó: Tóth Zsigmond

Az Auchan elkötelezett munkavállalói elégedettsége mellett, ezért alapelvének tarja, hogy minden munkatársának stabil jövőképet biztosítson. Ennek érdekében számos belső képzési programmal biztosítja a megfelelő szakmai fejlődés lehetőségét kezdő alkalmazotti szinttől a vezetőkig.

Az Auchan kiemelten kezeli, hogy része legyen a helyi közösségeknek, ezért az áruházakban dolgozó munkatársak saját maguk is aktív részesei a környékbeli alapítványok támogatásának, akár önkéntes alapon.

A cég hamarosan szupermarketet nyit Szekszárd belvárosában, ezzel az áruházlánc még közelebb kerül a lakossághoz, erősíti dunántúli jelenlétét, és új formátummal bővíti magyarországi tevékenységét – mondta el a 2017. július 7-én tartott sajtótájékoztatón Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatója.

Július 6-tól az Auchan nemzetközi szinten – így hazánkban is, a hazai kiskereskedelemben egyedülálló módon – egészségmegőrző edukációs programot indít. Az élet kék program nap mint nap segíti a vásárlókat, hogy egészségesebben éljenek. Idén mintegy 2000 termék kapja meg Az élet kék ajánlást. Az úttörő jellegű kezdeményezést Dr. Zacher Gábor toxikológus és Virginie Depardieu, az Auchan Retail Magyarország egészségproject vezetője mutatta be.

Forrás: 
mmg

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

A hétvégén rendezik meg a Tiszai Hal Napja - Sparhelt Fesztivált Szolnokon

Haltelepítés, horgász- illetve főzőverseny, hazai és nemzetközi halételek bemutatója és kóstolója, valamint több színpadi program várja a látogatókat a kilencedik Tiszai Hal Napja - Sparhelt Fesztiválon szeptember 24-én és 25-én Szolnokon, a Tisza partján, a gyaloghíd környékén és a Tiszai hajósok terén - olvasható a szervező Szolnoki Sportcentrum Nonprofit Kft. közleményében.

Több, jobb, nemzetközibb

A Magyar Díszfaiskolások Egyesülete és a Díszkertészek Szakmaközi Szervezete harmadik alkalommal rendezte meg a Hungarogreen szakkiállítást és konferenciát a Flora Hungaria nagybani virágpiacon. A dísznövénytermesztő és -kereskedő, parképítő és parkfenntartó, tájépítész, valamint a háttéripart képviselő szakembereknek szóló faiskolai seregszemle idén is a szakmai összefogás jövőbe mutató példája volt.

Ismét lesz őszi bormustra Szegeden

A pandémia okozta kétéves kényszerű szünet után újra megrendezik Szegeden a Bor tér elnevezésű gasztronómiai fesztivált, melyen több mint száz bortermelő várja szerdától a helybélieket és a városba érkező turistákat - tájékoztatta a szervező Szegedi Városkép és Piac Kft. az MTI-t.

A határon túli gazdák is számíthatnak az agrártárcára

Az Agrárminisztérium (AM) folyamatosan figyelemmel kíséri a határon túli kis- és közepes termelők sorsának alakulását és minden eszközzel támogatja fennmaradásukat, lehetőséget biztosítva ezzel is az értékes helyi ízek piacon maradására - jelentette ki Ökrös Oszkár, az AM nemzetközi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkára Bácsfeketehegyen, a Vajdasági Borudvar rendezvény ünnepélyes megnyitóján.

Szórakozás az egész családnak – népi játékok minden korosztálynak

A népi fajátékok gazdag választékával találkozhatnak az idén is a kicsinyek a 35. Bábolnai Gazdanapokon, a Játékudvarban. Tapasztalatból mondjuk, hogy a felnőttek is belefeledkeznek a régi korok játékaiba.

Budafok: Budapest Grinzingje

A korábbi évekhez hasonlóan az idei Budafoki Pezsgő Bornapok felhőtlen hangulattal, kiváló borokkal, pezsgőkkel, kézműves vásársorral, kulturális, képzőművészeti és családi programokkal, valamint koncertekkel várta a nagyérdeműt. A hagyományosan szeptember első hétvégéjéhez köthető eseményre nem csak a fővárosiak voltak kíváncsiak, sokan jöttek vidékről, sőt a határon túlról is.

A SPAR és a magyar borászat

„Kölcsönös együttműködéssel mindenki nyer” - a holland székhelyű élelmiszer üzletlánc vezérgondolata, s az ebből képzett mozaikszóból származik a SPAR. Innen már csak egy kis csavar, hiszen a DE SPAR fenyőt jelent, így kapott helyet a logójukban az örökzöld növény.

Budapest Borfesztivál – borünnep a SPAR támogatásával

A Budapest Borfesztivál több, mint három évtizede elválaszthatatlan a fővárostól, szeptembertől és a borkedvelőktől. A budai vár kivételes hangulata, a borászok jelenléte, a kulturális és gasztronómia forgatag mindenkit elvarázsol, akik szeptember 8-11. között megfordulnak a Budavári Palota teraszain.

Szeptember közepén rendezik meg a 22. Gyulai Pálinkafesztivált

Szeptember 15. és 17. között rendezik meg a 22. Gyulai Pálinkafesztivált, amelyen csaknem húsz pálinkafőzde és számos újdonság várja az érdeklődőket.

II. REL Expo 2022. November 10-én, Kaposváron!

2021 nyarán először rendezte meg a Kislépték Egyesület Gödöllőn az I. Rövid Élelmiszer-ellátási Lánc (REL) Expot. („SMARTCHAIN igények által vezérelt innovatív megoldások a rövid élelmiszer ellátási láncokban” címmel).