Back to top

Innováció és terjeszkedés jellemzi az Auchant

Az Auchan Retail Magyarország az elmúlt esztendőben 19 áruházban és 18 töltőállomáson 350,4 milliárd forint éves bruttó forgalmat és 3,8 százalékos forgalmi fejlődést ért el, ugyanakkor 43 milliós blokkszámmal, 3 százalékos vásárlószám-növekedéssel zárta az elmúlt esztendőt.

A cég mérleg szerinti eredménye elérte a 3, 6 milliárd forintot. Így az áruházlánc tovább növekedett, erősítette magyarországi pozícióját a kiskereskedelmi szektorban. Az Auchan Retail Magyarország 2016-ban is stabil fejlődést ért el, így negyedik éve önfinanszírozó, vagyis sem működéséhez, sem beruházásaihoz nem vesz igénybe külső finanszírozást.

A többcsatornás értékesítés felé fontos lépést tett tavaly a vállalat, 2016 novemberétől ugyanis már online áruházában is várja vásárlóit. Az áruházlánc célja, hogy 2017 második felére teljes lefedettséget érjen el Budapesten és vonzáskörzetében, hogy elérhetővé tegye az online vásárlást és kiszállítást a fővárosban és az agglomerációban lakók számára egyaránt.

Az átlagosan 14 százalékos tavalyi béremelésben az áruházlánc minden alkalmazotti munkakörben foglalkoztatott, mintegy 5600 munkatársa részesült. Ezzel a lépéssel a cég egy év alatt 1,5 milliárd forintot fektetett be magyarországi bérfejlesztésére.

Fotó: Tóth Zsigmond

Az Auchan elkötelezett munkavállalói elégedettsége mellett, ezért alapelvének tarja, hogy minden munkatársának stabil jövőképet biztosítson. Ennek érdekében számos belső képzési programmal biztosítja a megfelelő szakmai fejlődés lehetőségét kezdő alkalmazotti szinttől a vezetőkig.

Az Auchan kiemelten kezeli, hogy része legyen a helyi közösségeknek, ezért az áruházakban dolgozó munkatársak saját maguk is aktív részesei a környékbeli alapítványok támogatásának, akár önkéntes alapon.

A cég hamarosan szupermarketet nyit Szekszárd belvárosában, ezzel az áruházlánc még közelebb kerül a lakossághoz, erősíti dunántúli jelenlétét, és új formátummal bővíti magyarországi tevékenységét – mondta el a 2017. július 7-én tartott sajtótájékoztatón Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatója.

Július 6-tól az Auchan nemzetközi szinten – így hazánkban is, a hazai kiskereskedelemben egyedülálló módon – egészségmegőrző edukációs programot indít. Az élet kék program nap mint nap segíti a vásárlókat, hogy egészségesebben éljenek. Idén mintegy 2000 termék kapja meg Az élet kék ajánlást. Az úttörő jellegű kezdeményezést Dr. Zacher Gábor toxikológus és Virginie Depardieu, az Auchan Retail Magyarország egészségproject vezetője mutatta be.

Forrás: 
mmg

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Kétéves kihagyás után újra megrendezik a Miskolci Kocsonyafesztivált

A koronavírus-járvány miatti kétéves kényszerszünet után idén újra megrendezik március 3. és 5. között a Miskolci Kocsonyafesztivált - tájékoztatta az MTI-t Miskolc önkormányzata hétfőn.

Tudatos Vásárlók Családi nap – bemutatkoznak a közösségi gazdaságok

Hazánkban is egyre népszerűbbek a közösségi gazdaságok, személyes együttműködés termelő és fogyasztó között, amelyben a gazdálkodással járó kockázatokat, a gazdálkodás gyümölcseit egy hosszú távú megállapodásban szabályozott módon közösen osztják meg. A gazda vállalja, hogy egész évben a közösség tagjainak termel, míg a vásárlók vállalják, hogy átalánydíjért cserébe átveszik a terményeket.

Érdemes hétvégén jelmezben menni az állatkertbe

Farsangi programokkal, köztük táncházzal, jelmezes felvonulással, látványetetésekkel, állattréningekkel és kedvezményekkel várja a látogatókat a Fővárosi Állat- és Növénykert szombaton és vasárnap.

Tematikus sétán mutatják be a szegedi füvészkert orchideagyűjteményét

A gyűjtemény kurátora tematikus sétán mutatja be a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) Füvészkertjének virágzó trópusi orchideáit szombaton - tájékoztatták a szervezők az MTI-t.

Madárgyűrűzési bemutató lesz a Fiumei úti sírkertben szombaton

A Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) budapesti helyi csoportja és a Nemzeti Örökség Intézetének (NÖRI) együttműködésében az MME szakemberei madárgyűrűzési bemutatót tartanak a Fiumei úti sírkertben január 28-án, szombaton délelőtt.

A Fruit Logistica várható újdonságai

A zöldség-gyümölcs ágazat egyik legnagyobb kiállítása a berlini Fruit Logistica, idén február 8–10-én 112 ezer négyzetméteren csaknem 2000 kiállítóval várja a látogatókat. Honlapján már tanulmányozhatók a bemutatni tervezett új fajták, csomagolóanyagok, szedést, tárolást vagy osztályozást segítő eszközök, amelyeket a világon vagy Európában ott láthatnak először a látogatók.

Tél végi Füvészkert-ajánló

Télen is érdemes növénygyűjteményeket látogatni! Az évszaknak megfelelően ilyenkor a meleg égövi növényekre irányul a nagyobb figyelem; mint ahogy a budapesti Füvészkert januári, februári tematikus szakvezetésein, illetve a Szamóca Kiskertész Klub foglalkozásain is.

Minél közelebb a természethez

Februárban ismét megrendezik Milánóban a Myplant & Garden kertészeti vásárt. A szervezők közleménye szerint az olasz kertészeti ágazat folyamatos növekedésben van, a tavalyi forgalma mintegy 5 millió euróval meghaladta az előző évit.

Új fajták mutatkoznak be a berlini Fruit Logistica kiállításon

A zöldség-gyümölcs ágazat egyik legnagyobb kiállítása a Fruit Logistica, ahol minden alkalommal számos újdonságot mutatnak be. 2023-ban február 8-10-én kerül sor a rendezvényre, amely 112 ezer négyzetméteren, csaknem 2000 kiállítóval várja a látogatókat. A kiállítás honlapján már tanulmányozhatók a Berlinben bemutatkozó új fajták.

Van-e jövője a borturizmusnak Magyarországon?

Erre a kérdésre keresi a választ a január 26-án ötödik alkalommal megrendezendő BorÉRT Borturisztikai konferencia és BorÉRT Bortúra. A budapesti Vajdahunyadvárba szervezett esemény Magyarország egyetlen, a borturizmust középpontba helyező tematikus napja. Az érdeklődők az előző évekhez hasonlóan ismét teljes képet kaphatnak a magyar borturizmus helyzetéről és perspektíváiról.