Back to top

Innováció és terjeszkedés jellemzi az Auchant

Az Auchan Retail Magyarország az elmúlt esztendőben 19 áruházban és 18 töltőállomáson 350,4 milliárd forint éves bruttó forgalmat és 3,8 százalékos forgalmi fejlődést ért el, ugyanakkor 43 milliós blokkszámmal, 3 százalékos vásárlószám-növekedéssel zárta az elmúlt esztendőt.

A cég mérleg szerinti eredménye elérte a 3, 6 milliárd forintot. Így az áruházlánc tovább növekedett, erősítette magyarországi pozícióját a kiskereskedelmi szektorban. Az Auchan Retail Magyarország 2016-ban is stabil fejlődést ért el, így negyedik éve önfinanszírozó, vagyis sem működéséhez, sem beruházásaihoz nem vesz igénybe külső finanszírozást.

A többcsatornás értékesítés felé fontos lépést tett tavaly a vállalat, 2016 novemberétől ugyanis már online áruházában is várja vásárlóit. Az áruházlánc célja, hogy 2017 második felére teljes lefedettséget érjen el Budapesten és vonzáskörzetében, hogy elérhetővé tegye az online vásárlást és kiszállítást a fővárosban és az agglomerációban lakók számára egyaránt.

Az átlagosan 14 százalékos tavalyi béremelésben az áruházlánc minden alkalmazotti munkakörben foglalkoztatott, mintegy 5600 munkatársa részesült. Ezzel a lépéssel a cég egy év alatt 1,5 milliárd forintot fektetett be magyarországi bérfejlesztésére.

Fotó: Tóth Zsigmond

Az Auchan elkötelezett munkavállalói elégedettsége mellett, ezért alapelvének tarja, hogy minden munkatársának stabil jövőképet biztosítson. Ennek érdekében számos belső képzési programmal biztosítja a megfelelő szakmai fejlődés lehetőségét kezdő alkalmazotti szinttől a vezetőkig.

Az Auchan kiemelten kezeli, hogy része legyen a helyi közösségeknek, ezért az áruházakban dolgozó munkatársak saját maguk is aktív részesei a környékbeli alapítványok támogatásának, akár önkéntes alapon.

A cég hamarosan szupermarketet nyit Szekszárd belvárosában, ezzel az áruházlánc még közelebb kerül a lakossághoz, erősíti dunántúli jelenlétét, és új formátummal bővíti magyarországi tevékenységét – mondta el a 2017. július 7-én tartott sajtótájékoztatón Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatója.

Július 6-tól az Auchan nemzetközi szinten – így hazánkban is, a hazai kiskereskedelemben egyedülálló módon – egészségmegőrző edukációs programot indít. Az élet kék program nap mint nap segíti a vásárlókat, hogy egészségesebben éljenek. Idén mintegy 2000 termék kapja meg Az élet kék ajánlást. Az úttörő jellegű kezdeményezést Dr. Zacher Gábor toxikológus és Virginie Depardieu, az Auchan Retail Magyarország egészségproject vezetője mutatta be.

Forrás: 
mmg

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Jubilál idén a Farmer Expó

Járvány ide vagy oda, a szervezők 30. alkalommal is „nekifutnak” az agrár-seregszemlének.

Nyílt napot tartanak a kisüzemi sörfőzdék

A Nyitott Főzdék Napján kitárják kapuikat a magyar kisüzemi sörfőzdék, hogy megmutassák magukat és söreiket a nagyközönségnek. 2021 június 5-én egész nap változatos programokkal, főzdetúrákkal, finom falatokkal, sörkóstolókkal és vásárlási lehetőséggel várnak a hazai kisüzemek!

Irány az agrár! – A felsőoktatás szerepe az innovációban

A felsőoktatás innovációban betöltött szerepéről szervez online beszélgetést a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, NAK TechLab programja keretében.

Magyar Tavak Fesztiválja - Zene és pihenés a Tisza-tónál és a Velencei-tónál is

A Természet Operaháza Tisza-tavi Fesztivál, amely évről évre növekvő népszerűségű találkahelye a természet, a sport és a kultúra szerelmeseinek, idéntől Magyar Tavak Fesztiváljaként folytatja és már a Velencei-tónál is elérhetővé válik.

Kis Majorgazda tábort is indítanak

A régmúlt háztáji gazdaságainak munkálatait is felidéző múzeumpedagógiai programot állított össze a Keszthelyi Majortörténeti Kiállítóhely. Horváth Zoltán, a létesítmény novemberben megbízott igazgatója lapunknak elmondta, hogy a közelmúltban végrehajtott fejlesztéseik mellett nagy érdeklődéssel kísért nyári táboraik is e program céljait szolgálják.

Vége a sorbanállásnak! Kész a sörautomata

Három holland diák olyan sörautomatát épített, amely mindössze hét másodperc alatt tölti meg a korsót. Ezzel vége azoknak az időknek, amikor egy ital miatt lemaradunk a második félidő elejéről. A Bierport gyakorlatilag ugyanúgy működik, mint egy kávé-, vagy szendvicsautomata: gyorsan és egyszerűen adja ki a hideg sört.

Célegyenesben a világkiállítás

Közel két éve beszélgettünk legutóbb dr. Kovács Zoltánnal a 2021-es „Egy a Természettel” Vadászati és Természeti Világkiállítás kormánybiztosi kinevezésének apropóján. Azóta is folyamatosak a munkálatok: a Hungexpo teljes területe megújul, ahogyan a rendezvény kiemelt vidéki helyszíneinek gyűjteményei is, a szakmai konferenciák és programok kidolgozása pedig jelenleg is zajlik.

Átadták a 39. AGROmashEXPO Termékfejlesztési díjait

A virtuális kiállítás programjainak sorát a Termékfejlesztési díjak átadása nyitotta meg. A Hazai Termékfejlesztési Nagydíjat idén az Axiál Kft. vihette haza.

Szatmári ízek és pillanatok

Szabolcs-Szatmár-Bereg megye látványosan fejlődik, igazi vendégcsalogató régióvá vált az utóbbi időben. Az itt élők közül egyre többen találják meg benne a számításukat, és előre tudnak lépni. Erre találtam jó példákat a 2317 lakost számláló Nyírcsaholyban. Sokan bejárnak dolgozni az öt kilométerre lévő Mátészalkára, de amellett saját kis házi birtokon is tevékenykednek.

Magyar részvétellel megnyílt a Gulfood 2021 élelmiszeripari szakkiállítás

Ismét megnyitotta kapuit az arab térség vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakkiállítása, a Gulfood 2021 a Dubai World Trade Centre-ben. A 2021. február 21-25. között zajló rendezvényen az Agrármarketing Centrum (AMC) 11 kiállító részvételével, 156 négyzetméteres standdal képviseli Magyarországot.