Back to top

Tudatos márkaépítéssel a MagyarBrands 2017 díjig

Az idei évben a Magyar Mezőgazdaság Kft. a „Magyar Mezőgazdaság” márkájával – a hazai agrármédia-cégek közül elsőként –, a Business Superbrands 2017 díjat követően „Kiváló Üzleti Márka” kategóriában újra elnyerte a MagyarBrands 2017 díjat!

A Magyar Mezőgazdaság Kft. Magyarország legnagyobb agrárszaklap-kiadója. Tizenegy rendszeresen megjelenő kiadványa és 11 állandó melléklete teljesen lefedi a mezőgazdasággal foglalkozók körét, a kistermelőktől kezdve a nagy gazdaságokban döntéshozó pozícióban lévő szakemberekig, vezetőkig. Kiadványait mintegy három és félmillióan olvassák évente.

A kiadó legfontosabb célja, hogy a vidéket széleskörűen informálja, vagyis lapjaival eljuttassa a szükséges híreket, szakmai anyagokat az olvasókhoz. Fontos, hogy a lapjaiban közölt írások aktuálisak, informatívak, áttekinthetőek és közérthetőek legyenek.

A Magyar Mezőgazdaság Kft. az egyetlen hazai agrárgazdasági (Magyar Mezőgazdaság) és az egyetlen kertészeti (Kertészet és Szőlészet) hetilap kiadója, amelyek a leghatékonyabban képesek kiszolgálni a nyomtatott szaksajtóból tájékozódni kívánó olvasók igényeit. Ennek a versenyelőnynek köszönhetően a cég a legnagyobb hazai mezőgazdasági és kertészeti kiállítások állandó médiapartnere, hivatalos lapja (Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár – OMÉK, AGROmashEXPO, Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok, Bábolnai Gazdanapok, Kaposvári Állattenyésztési Napok, Construma Kert).

Az információs technológia robbanásszerű fejlődése és a megváltozott tartalomfogyasztási szokásokra reagálva hét szaklapját már digitális formában is megjelenteti a cég, elsőként a hazai agrárszaklap kiadók közül. Ezzel az innovatív megjelenési formával a hazai agrár-felsőoktatási intézmények hallgatói felé is nyitott, hiszen ők a jövő olvasói, a jövő agrárgazdálkodói. Ennek keretében a kiadó gondozásában megjelenő, piacvezető Magyar Mezőgazdaság agrárgazdasági hetilap digitális változatát a Debreceni Egyetem és a Kaposvári Egyetem agrárszakos hallgatói, illetve a Szent István Egyetem kiváló minősítésű diplomát szerzett szakemberei hétről hétre olvashatják. Pozitív fogadtatásban volt része a kiadó digitális lapjainak a határon túli magyarlakta területeken is.

A „Magyar Mezőgazdaság” márka tudatosítását a lapkiadó további ágazatainak almárkáival, a márka kiterjesztésével is igyekszik elősegíteni. Ilyen almárka például a www.magyarmezogazdasag.hu Agrárhírportál logó, mely a lapkiadó rendkívül népszerű online napilapjának emblémája.

Szintén a cég almárkája az MMG-Gép-Piac, mely a legnagyobb példányszámú hazai gépesítési kiadvány, hiszen a piacvezető Magyar Mezőgazdaság, valamint a Kertészet és Szőlészet hetilapok rendszeres havi melléklete. Ezen versenyelőnyökre támaszkodva az MMG-Gép-Piac a Mezőgazdasági Eszköz- és Gépforgalmazók Országos Szövetségének (MEGFOSZ) hivatalos melléklete, amely a leghatékonyabb elérést biztosítja a MEGFOSZ tagjai számára.

Mindezeken felül a Magyar Mezőgazdaság Kft. már tizenegyedik éve a Kaposvári Állattenyésztési Napok, a Dunántúl legnagyobb mezőgazdasági kiállításának szervezője, amely évről évre mintegy 200 szakkiállítót és 30 ezer látogatót vonz, és ahol több mint 1000 tenyészállatot vonultat fel szakmai és közönségprogramjainak keretein belül.

A cég nevéhez köthető egyebek mellett a minden évben megrendezésre kerülő Agrármarketing- és Médianap. Ennek a konferenciának a keretében a legfrissebb trendekhez igazodó marketingstratégiai megoldásokkal igyekszünk támogatni a mezőgazdasági piac szereplőit.

Szintén cégünk szervezi a SMART FARM – Precíziós Mezőgazdasági Konferenciát, melynek célja, hogy hazai és nemzetközi példákon keresztül mutassa be a precíziós mezőgazdaság gyakorlatát, és azokat az innovatív megoldásokat, melyek hozzájárulnak az agrártermelés hatékonyságának növeléséhez és hosszú távú fenntarthatóságához.

Mindezeken felül a Magyar Mezőgazdaság Kft. és a Herman Ottó Intézet Nonprofit Kft. közös szervezésében az idei évben „Agrárakadémia” néven nyílt konferenciasorozat indult útjára. A fórum az agrár-szakpolitika irányvonalainak bemutatását és népszerűsítését célozza meg tematikus felépítésben, minden hónap elején.

A Magyar Mezőgazdaság Kft. több díjat elnyert 26 éves fennállása során, ahogy több díj alapítása is a nevéhez köthető. Hisszük, hogy a minősítés, amelyet a Magyar Mezőgazdaság márka elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt olvasóink és partnereink mindennapi választásához!

Köszönjük Olvasóink és Partnereink megtisztelő bizalmát!

Horváth Roland

marketingvezető

Magyar Mezőgazdaság Kft.

 

Kiváló magyar márkák versenye

A MagyarBrands program már nyolcadik éve díjaz kiváló magyar vonatkozású márkákat, olyanokat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.

A szakértői bizottság összetett szempontrendszer alapján díjazta a cég „Magyar Mezőgazdaság” márkájának hírnevét, tradícióját, hazai és külpiaci aktivitását, értékteremtő képességét, misszióját és társadalmi felelősségvállalását, a cég stabil piaci helyzetét, a márka megbízhatóságát, valamint folyamatos innovációit a hazai agrármédiában.A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolták.

A szakmai bizottság döntése alapján a Magyar Mezőgazdaság KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai top márkák egyike.

 

 

A MagyarBrands díj elnyerése kiemelkedő érdem

A MagyarBrands program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre. A magyar fogyasztók számára egyre fontosabb, hogy az általuk vásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok, és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez. Az elmúlt évek bebizonyították, hogy a díj nemcsak elismerés, hanem aktív segítséget jelent a fogyasztóknak, az ügyfeleknek, valamint a partnerek munkájában is.

– Felgyorsult világunkban a bizalmat építő, a reputációt érintő pozitív információk minden korábbinál jobban hatnak a vásárlói döntésekre. Ügyfélkörüket elsődlegesen azon vállalatok tudják megtartani és bővíteni, amelyekről megbízhatónak tartott forrásokból érkeznek bizalmat keltő vélemények. A legkiválóbb hazai márkák sikerét, s egyben a helyes vásárlói, fogyasztói döntések meghozatalát segíti az immár nyolcadik alkalommal meghirdetésre került MagyarBrands program, mondta dr. Serényi János, a MagyarBrands program elnöke.

Forrás: 
magyarmezogazdasag.hu

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Szakiskolai Nap – Bábolnán

Az idei, 35. Bábolnai Gazdanapokon már 4. alkalommal került megrendezésre, a Magyar Mezőgazdaság Kft. által megszervezésre a Szakiskolai Nap. A mára már „felnőtt” nagy sikerű rendezvényen idén is közel 900 mezőgazdasági technikumi és szakképző iskolai (szakiskolai) tanuló vett részt.

Zöld oázis az egykori szántón

Közel húsz hektáron terül el a lovairól híres Bábolna közelében található gyűjteményes kert, amely több mint hatvan éve szolgálja a helyiek és az idelátogatók kikapcsolódását pihenését. A Bábolnai Gazdanapok alatt lovaskocsival járhatják be a szépen rendezett park kanyargós ösvényeit az idelátogatók.

Próbálják ki a precíziós technológia lehetőségeit

Különböző szakembereket köt össze az Agrárközösség, hogy adminisztratív és szakmai oldalról is támogassa a gazdálkodókat. A 35. Bábolnai Gazdanapokon az MMg-Agrárközösség precíziós szaktanácsadási ponton lehet megismerni a tevékenységüket.

Portrék az agráriumból

Portrék címmel megjelent Aszódi János második könyve, amely egyfajta kordokumentumként összegyűjti az ATV csatornáján 22 éve látható Új Mezőgazdasági Magazin műsorában gazdákkal, agráriumban dolgozó meghatározó szakemberekkel, agrármédia-személyiségekkel készített TV-riportokat, amiket rövidítve, írott formában mutat be a kötet több mint 300 oldalon keresztül.

A magyar vidék szellemi háttere

Jogelődje, a Szent István Egyetem hagyományait megőrizve, de a XXI. századnak megfelelő innovatív szemléletmóddal alapították meg tavaly február 1-jén a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemet, élén az agilis, fiatalos lendülettel, ugyanakkor kellő szakmai tapasztalattal rendelkező Prof. Dr. Gyuricza Csabával.

Drón: valami van a levegőben

A MyActionCam Kft. és a Magyar Mezőgazdaság Kft. közös rendezvénysorozatot indított, melynek célja az innovációban és a precíziós gazdálkodásban gondolkodó gazdálkodók megismertetése a dróntechnológiával, a jogszabályokkal és a biztonságos üzemeltetéssel. A roadshow első állomása a Bernecei Bogyós Kft. meggyesében volt, s a megjelent gazdák érdeklődéséből kiderült, sokakat foglalkoztat a téma.

A generációk együttes ereje formálja a jövő gazdálkodását

Soha nem felejti el honnan jött, éppen ezért a mai napig vidéki gazdának vallja magát, akinek egész életútja során a vidék felvirágoztatása volt a célja. Ez most sincs másként, az Országgyűlés újraválasztott alelnökeként és a Magosz elnökeként továbbra is a vidék, a vidéki parasztság sorsa az élete, és akiknek a szolgálatában nap mint nap megalkuvás nélkül dolgozik.

Tartsuk meg a gyepet, és a gyep megtart minket!

A hazai gyepek állapota nagyon sokat romlott a Natura 2000 szabályozás óta. Egyre kevesebb állatot képesek ellátni egyre kevesebb legeltetési nappal. Mindez a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, valamint kiadónk, a Magyar Mezőgazdaság Kft. Agrárakadémia rendezvénysorozata keretében hangzott el a MATE Kaposvári Campusán április 20-án.

Ismét kiváló üzleti márka lettünk

A legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkákat díjazták. Kiadónk, a Magyar Mezőgazdaság Kft. kiváló üzleti márka kategóriában immáron hatodik alkalommal nyerte el a MagyarBrands díjat, amelyet Sári Enikő ügyvezető igazgató személyesen vett át.

Akarunk-e jövedelmezőbben gazdálkodni?

Az igazi kérdés nem az, hogy akarunk-e digitális alapon, precíziósan termelni, vagy hogy melyik szoftver erre a legalkalmasabb, hanem hogy akarunk-e eredményesebben, nagyobb haszonnal gazdálkodni. Egyebek mellett ez derült ki az Agrárakadémia idei első rendezvényén a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem gödöllői kampuszán a A MATE és a Magyar Mezőgazdaság Kiadó rendezésében tartott fórumon.