Back to top

Minőségorientáltabbá válnak a magyar fogyasztók az Auchan szerint

2018-ban immár 20 éve, hogy az Auchan Retail Magyarország megnyitotta első hipermarketjét Budaörsön. Azóta országszerte összesen 20 további áruházat és 18 benzinkutat adott át az áruházlánc, melyeket a következő hat hónapban egy-egy újabb szupermarket és superstore formátumú üzlet követ.

Az elmúlt két évtizedben az Auchan tapasztalatai szerint nagyot változtak a hazai vásárlói igények: a korábban erőteljesen árérzékeny magyar vásárlók lényegesen minőségorientáltabbá váltak. Ugyancsak erősebb lett az igény az áru frissessége, valamint a nagy választék, a magas színvonalú ügyfélkiszolgálás és a kényelmesebb vásárlás iránt.

Az áruházlánc ehhez igazodva a közelmúltban új formátumú, városon belüli, a napi bevásárlást szolgáló szupermarket és superstore koncepciójú üzletekkel is bővítette hálózatát. A hagyományosan erős hipermarketek szolgáltatásait pedig folyamatosan fejleszti: idén nyáron a budaörsi áruházát alakítja át a frissárut és a gasztronómiát előtérbe helyező kereskedelmi koncepciójának megfelelően.

Minőségorientált fogyasztók, fogyasztóbarát kiszolgálás – hamarosan Sopronban és Zalaegerszegen is.

Az egészséges termékek iránti megnövekedett igény kapcsán tavaly Magyarországon is elindult az Auchan globális, „Az élet kék” programja, amely az egészségtudatos vásárlást, valamint a helyi, jó minőségű termékek népszerűségét támogatja.

A különböző innovációkkal és az új formátumok bevezetésével párhuzamosan az Auchan az online rendelés és a házhozszállítás elindításával tovább bővítette kereskedelmi csatornáit, a terjeszkedést pedig az üllői logisztikai központ fejlesztése tovább segíti majd.

Forrás: 
Auchan sajtóközlemény

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Az allulóz a cukorbetegek napjait is megédesítheti

Az allulóz egy új, alacsony kalóriatartalmú cukor, amely hetven százalékkal édesebb, mint a répacukor, viszont a kalória tartalma csak nagyjából a tíz százaléka.

Miért árulnak ízetlen paradicsomot?

A paradicsom a szendvicsek, saláták nélkülözhetetlen kiegészítője. Szezonon kívül nehéz megtalálni az üzletben azokat, amelyek zamatosak lennének. A kutatók már tudják, miért.

Méz, de milyen? Fajtaméz, vegyes virágméz, vagy tájjellegű méz?

Minden évben visszatérő kérdés, vajon milyen méz termett az adott évben, adott területen? A fogyasztók szeretik a megszokott küllemű és ízvilágú mézet. Mivel a méz olyan termék, amelyre a biológiai sokféleség a jellemző, ezért a fajtaeredet erősen függ az adott évjárattól,

Svéd gyorsétterem-lánc a méhekért

Május 20-án a Méhek napját ünnepelte a világ. Erre a jeles napra a McDonald’s elkészítette a világ legkisebb éttermét, ami méretei ellenére több ezer vendéget szolgál ki naponta. No nem embereknek épült...

Miért a külföldi húst?

Matej Korpáš, az SPPK sajóosztályának a munkatársa elmondta, hogy az üzletekben minden húsnál fel kell tüntetni, hogy az állatot hol nevelték, hol vágták le és a húsát hol dolgozták fel, valamint hogy hol csomagolták. A kamara ismételten figyelmezteti a vásárlókat, hogy figyelmesen, alaposan olvassák el ezeket az információkat.

Átláthatóbbá tennék az árképzést az élelmiszer-ellátási láncban

Az Európai Bizottság javaslatot terjesztett elő, amely a teljes élelmiszer-ellátási láncban átláthatóbbá tenné az árak alakulását és ezek közlésének a módját - közölte az uniós bizottság.

A COOP Gazdasági Csoport tavaly növelte árbevételét

Mintegy 4 százalékos növekedés után 627 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly, ezzel minden változás és az egyre élesedő kereskedelmi verseny nyomása ellenére is őrzi pozícióját a kereskedelmi csoport – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén szerdán.

Made in Italy – hamisítva

Az olasz élelmiszereket egyre gyakrabban hamisítják és utánozzák az egész világon. A legnépszerűbbek a sajt, a kolbász és az olívaolaj. A hamisítás oka főleg a kereskedelmi konfliktusokhoz vezethető vissza.

Csúcson a kukoricaár az Egyesült Államokban

Soha nem sikerült ilyen rosszul a vetés Amerikában. Egy éve legmagasabb szintre emelkedett a kukorica jegyzése a chicagói terménytőzsdén arra a hírre, hogy lassan halad az amerikai kukorica vetése.

Betiltják a műanyag tányérokat és evőeszközök

Az Európai Unió általános ügyekkel foglalkozó tanácsa a műanyagszennyezéssel szembeni fellépés jegyében tilalmat fogadott el bizonyos egyszer használatos műanyagokra vonatkozóan - közölte az uniós tanács kedden.