A Superbrands díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, valamint irányt szab a folyamatos fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és példát mutat a sikeres márkaépítéshez.
A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése idén is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.
A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Magyar Mezőgazdaság márka eddigi sikerességét és hitelességét.
A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
A MagyarBrands program kiváló magyar vonatkozású márkákat díjaz, olyan márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is.
A MagyarBrands díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.
A szakértői bizottság összetett szempontrendszer alapján díjazta a cég „Magyar Mezőgazdaság” márkájának hírnevét, tradícióját, hazai és külpiaci aktivitását, értékteremtő képességét, misszióját és társadalmi felelősségvállalását, a cég stabil piaci helyzetét, a márka megbízhatóságát, valamint folyamatos innovációit a hazai agrármédiában.
A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolták.
A szakmai bizottság döntése alapján a Magyar Mezőgazdaság KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai top márkák egyike.
Köszönjük Olvasóink és Partnereink folyamatos bizalmát!
Horváth Roland
marketingvezető
Magyar Mezőgazdaság Kft.