Back to top

Megújul a Borsodi portfólió

Borsodi Szituk platform tavalyi elindítása, valamint a vállalati arculat megújítását követően az idei év első felében a Borsodi márka termékei is új csomagolást kapnak.

Folyamatosan megújul a teljes Borsodi portfólió (Borsodi Mester, Borsodi Bivaly, Borsodi Tüzes, Borsodi Jeges, Borsodi Póló) külalakja is - írj az Élelmiszeronline.

Az idén bemutatkozó csomagolások fontos részét képezik a Borsodi hosszú távú megújulásának, melynek első lépéseként 2018 második felében bemutatkozott a Borsodi Szitu platform is, valamint a sörgyár év végén bemutatta új, letisztult vállalati arculatát is. Az új irány kapcsán Juhász Péter Tibor, a Borsodi Sörgyár marketing igazgatója kiemelte az „élet habos oldalához” való visszatérés fontosságát:

„Hagyományok és megújulás. A Szituk kampánnyal kiemelt célunk volt, hogy visszatérjünk a Borsodi ikonikussá vált szlogenjéhez, fiatalos, a mai fogyasztók igényeit kielégítő stílusban.

Ennek a megújulásnak fontos része volt a Borsodi Szituk platform elindítása, és ugyanebben a szemléletben újítjuk most meg a termékek csomagolását és egységesítjük kinézetét is. Modern, 2019-es designt kapnak, de közel maradunk a márka értékeihez, alapjaihoz.” A Borsodi Sörgyár Kft. 1973-ban kezdte meg működését Bőcsön.

Forrás: 
élelmiszeronline

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Szemtanúi lehetünk a legegészségesebb élelmiszerek születésének

Ki ne vágyna arra, hogy valóban egészséges, vegyszert szinte sose látott élelmiszer kerüljön az asztalára! De vajon léteznek még olyan zugai a világnak, ahol a tehenek, a tyúkok, a kecskék és egyéb jószágok a mezőn, a porta körül legelve vagy csipegetve táplálkoznak? Esetleg mindezért az „Isten háta mögötti” területre kell utaznunk?

Reklámadó: hogyan tovább?

A 2019-es nyári adócsomag példátlan fordulatot hozott a reklámadó szabályaiban. A jogalkotó határozott időre felfüggesztette a reklámadó rendelkezéseinek alkalmazását – méghozzá év közben –, ugyanakkor magát a szabályrendszert érintetlenül hagyta. Mi áll ennek a hátterében, és hogyan hat mindez a reklámok megrendelőire?

A kánikulában akár a szokásos háromszorosát is eladják ásványvízből

Háromszor annyi ásványvizet is eladnak a kánikulában a magyarországi áruházláncok, mint egy átlagos hőmérsékletű napon - olvasható a Világgazdaság keddi számában.

Nem keresik a pálinkafőzők a szilvát

Bár átlag körüli az idei szilvatermés, és a feldolgozóipari alapanyagnak felhasználható gyümölcs ára egész júliusban viszonylag alacsony, kilónként nettó 35-50 forint volt, a pálinkafőzők a korábbi években tapasztaltnál jóval kisebb mennyiségre jelentkeztek be vevőként – mondta a Világgazdaságnak Apáti Ferenc, a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács alelnöke.

Zwack Unicum: csökkent a belföldi kereslet

A Zwack Unicum adózott eredménye 231 millió forint volt a 2019-2020-as üzleti év első negyedévében, 53,2 százalékkal kevesebb a bázis időszakban elért 499 millió forintnál - közölte a társaság kedden a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján.

Márkás legyen, cukros és sok: így isszuk a kólát

Ötvenmilliárd forintot meghaladó értékben mintegy 3 millió hektoliter kóla fogyott Magyarországon 2018. július és 2019 júniusa között, amely 10 százalék fölötti értékbeli és 7 százalékos mennyiségi növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A gyártói márkák dominálnak a piacon, a sajátmárkás kóla részesedése 8 százalék, derült ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből.

A sörkészítéssel folytatódik az agrárkamara programsorozata

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) Élelmiszeripari Igazgatóságának „Tanuljunk együtt!” szakmai programsorozata változatlan lendülettel folytatódik: szeptemberben a sörkészítés témakörében mélyedhetnek el a kamarai tagok.

Sörszövetség: 2,4 százalékkal kevesebb sör fogyott az első fél évben

Csökkent Magyarországon a sörfogyasztás az első fél évben, a Magyar Sörgyártók Szövetségének elnöke szerint elsősorban a hűvösebb időjárás miatt.

Nem csak az étel-, italautomatákat kell bejelenteni

Szerdáig regisztrálhatják saját automatáikat az üzemeltetők a NAV-nál - közölte a hivatal adószakmai szóvivője, Kis Péter András, aki emlékeztetett, minden ilyen berendezésre vonatkozik a kötelezettség. Eddig 9 ezer automatát jelentettek be a NAV-nál.

Az amerikai glifozát-botrány

Az Egyesült Államokban végzett vizsgálatok kimutatták, hogy a legtöbb sör- és bormárkában megtalálható a glifozát nevű gyomirtó szer maradványa. A tesztek magukban foglalták a bio italokat is, ahol szintén lesújtó volt az eredmény. Az amerikai fogyasztókat sokkolta a napvilágra került adat.