Back to top

Magyar "palacsintás" siker Amerikában

Bekerült a világ legjobbjai közé a Creppy franchise rendszere, így a Nemzetközi Franchise Szövetség (IFA) éves kongresszusán képviselte hazánkat Las Vegasban.

Az idei NextGen In Franchising versenyére, amelyen a legnagyobb márkák képviselői, köztük a Subway, az Anytime Fitness, a Buffallo Wings, a Donut Library és a Dunkin Donut is jelen voltak, a Magyar Franchise Szövetség ajánlásának köszönhetően a miskolci Creppy PalacsintaHázis meghívást kapott.

A szakma kiemelkedő eseményére a világ minden tájáról érkeztek fiatal, feltörekvő franchise márkák, hogy bekerüljenek a legígéretesebbek közé. A Creppynek ez sikerült is, hiszen Európa egyik legjobbjaként, a palacsintás franchise brand az idei évben győztese lett a megmérettetésnek.

„A rendezvény egyik fő elemeként bemutathattam a Creppyt a nemzetközi közönségnek. A palacsintás franchise brand, és annak üzleti modellje szinte mindenkit lenyűgözött. A különleges gasztronómiai kínálatunk és a jövőbeni terveink óriási sikert arattak Amerikában, hiszen a Creppyt beválogatták a világ 12 legígéretesebb franchise koncepciója közé, melynek eredményeként a Nemzetközi Franchise Szövetség tagságával is büszkélkedhet” – mesélte Oszlánczi Réka, a Creppy megálmodója.

A Creppy egyik legnagyobb amerikai támogatója, a Rosati’s Pizza elnöke szintén jelen volt a rendezvényen. A tengerentúlon rendkívül népszerű pizzás hálózatná - Réka korábban gyakorlati tapasztalatot is szerzett, amely sokat segített a brand létrehozásában.

A Creppynek köszönhetően a magyar franchise megítélése más szemszögbe került a nemzetközi nagybefektetők és vállalkozók szemében.

Mérföldkő lehet ez a magyar gasztronómiának is, hiszen hazánk már nemcsak a gulyásról és a pirospaprikáról lehet híres, hanem a vállalkozásnak köszönhetően a palacsintákról is.
Forrás: 
sajtóközlemény

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Prédikálószéki-kilátó

A Visegrádi-hegység egyik legmagasabb pontján, 639 méterrel a tengerszint felett magasodó Prédikálószék előkelő helyet foglal el Magyarország legszebb kilátópontjai között, csúcsáról gyönyörű panoráma tárul a természetjárók elé.

Az allulóz a cukorbetegek napjait is megédesítheti

Az allulóz egy új, alacsony kalóriatartalmú cukor, amely hetven százalékkal édesebb, mint a répacukor, viszont a kalória tartalma csak nagyjából a tíz százaléka.

Miért árulnak ízetlen paradicsomot?

A paradicsom a szendvicsek, saláták nélkülözhetetlen kiegészítője. Szezonon kívül nehéz megtalálni az üzletben azokat, amelyek zamatosak lennének. A kutatók már tudják, miért.

Méz, de milyen? Fajtaméz, vegyes virágméz, vagy tájjellegű méz?

Minden évben visszatérő kérdés, vajon milyen méz termett az adott évben, adott területen? A fogyasztók szeretik a megszokott küllemű és ízvilágú mézet. Mivel a méz olyan termék, amelyre a biológiai sokféleség a jellemző, ezért a fajtaeredet erősen függ az adott évjárattól,

Svéd gyorsétterem-lánc a méhekért

Május 20-án a Méhek napját ünnepelte a világ. Erre a jeles napra a McDonald’s elkészítette a világ legkisebb éttermét, ami méretei ellenére több ezer vendéget szolgál ki naponta. No nem embereknek épült...

Miért a külföldi húst?

Matej Korpáš, az SPPK sajóosztályának a munkatársa elmondta, hogy az üzletekben minden húsnál fel kell tüntetni, hogy az állatot hol nevelték, hol vágták le és a húsát hol dolgozták fel, valamint hogy hol csomagolták. A kamara ismételten figyelmezteti a vásárlókat, hogy figyelmesen, alaposan olvassák el ezeket az információkat.

Átláthatóbbá tennék az árképzést az élelmiszer-ellátási láncban

Az Európai Bizottság javaslatot terjesztett elő, amely a teljes élelmiszer-ellátási láncban átláthatóbbá tenné az árak alakulását és ezek közlésének a módját - közölte az uniós bizottság.

Made in Italy – hamisítva

Az olasz élelmiszereket egyre gyakrabban hamisítják és utánozzák az egész világon. A legnépszerűbbek a sajt, a kolbász és az olívaolaj. A hamisítás oka főleg a kereskedelmi konfliktusokhoz vezethető vissza.

Betiltják a műanyag tányérokat és evőeszközök

Az Európai Unió általános ügyekkel foglalkozó tanácsa a műanyagszennyezéssel szembeni fellépés jegyében tilalmat fogadott el bizonyos egyszer használatos műanyagokra vonatkozóan - közölte az uniós tanács kedden.

Magyar méz és kolbász Amszterdamban

Idén 13. alkalommal szervez közösségi megjelenést az amszterdami PLMA szakkiállításon az Agrármarketing Centrum. A 2019. május 21-22-én zajló eseményen a kereskedelmi márkás termékek széles skálája tekinthető meg, külön pavilonok állnak rendelkezésre az élelmiszergyártók, illetve az egyéb termékek gyártói számára. Az Agrármarketing Centrum standján összesen 16 kiállító jelenik meg.