Back to top

Arculatváltáson esik át Magyarország legnagyobb boros franchise-hálózata

A Borhálónál most bevezetett fiatalos arculata a kötelező dizájnfrissítésen túl a márka nyitottságát, rugalmasságát, vevőközeliségét jeleníti meg. A cég exkluzívan készített és forgalmazott borokkal erősít a prémiumszegmensben. Az alternatív kiszerelések megmaradnak, ma a Borháló tartja Magyarország legnagyobb magnumválasztékát.

A Borháló a Style Communication kreatív csapatának bevonásával megújítja arculatát és jelmondatát. A webes felületeken, a központi rendezvényeken június elejétől már az új dizájnnal találkozhatnak a vásárlók, a franchise-partnerek az egyes üzletekben fokozatosan térnek át az új megjelenés használatára – tájékoztatott Ádám Boglárka, aki 2019 januárjában vette át a cég marketingtevékenységének irányítását.

Ádám Boglárka
Fotó: viniczai
Az új dizájn támaszkodik a régi örökségére, de újradefiniálja a Borháló üzenetét. „A megszakított keret a nyitottságot szimbolizálja, és megadja a lehetőséget a logó kiegészítésére pl. az üzletágak nevével vagy a franchise-partnerek esetében a településnévvel. A két alapszín, a fekete és a fehér mellé bekerült a zöld is, ami a frissességet, a dinamizmust, a természetet, a tudatosságot jelképezi” – mondta a marketingvezető.

„A Borháló üzleteiben a borértő vásárlóktól a borokkal most ismerkedő érdeklődőkig mindenkinek segítséget tudunk adni a választáshoz, hogy megtalálja a személyiségéhez és az alkalomhoz illő tételt.

Az új szlogen – Együtt borozunk – a Borháló boltjainak családias jellegére utal, ugyanakkor kifejezi a vevők, a kereskedők, a franchise-központ és partnerpincészetek szoros együttműködését is” – tette hozzá Ádám Boglárka.

Az arculat és a jelmondat megújítása több, mint ráncfelvarrás. 2013-as indulásakor a márka azzal tört be a piacra, hogy a minőségi borokat a hagyományos 0,75 literes üvegpalack mellett nagyobb kiszerelésekben is forgalmazta, és megtanította vásárlóinak, hogy ugyanahhoz a borhoz minőségi kompromisszum nélkül kedvezőbb áron is hozzájuthatnak. A vevőkkel történő közvetlen és hiteles kommunikációt megkönnyítette a franchise-felépítés, a Borháló kereskedői ugyanis a helyi közösségekből kerülnek ki, törzsvásárlóikat személyesen ismerik. A gazdaságos kiszerelésekre és a közvetlen kapcsolatra helyezte a hangsúlyt a régi dizájn és a jelmondat is: „Nálunk más a mÉrték”.

A márka az elmúlt években sikeresen bővítette tevékenységi körét, növelte szállításait a HoReCa-szektorban, és 2016-tól a Sziget-fesztiválrendezvények beszállítója lett.

A kiskereskedésekben „saját márkás” borok jelentek meg, ami alatt a Borháló esetében nem cégesre címkézett beszállított termékeket kell érteni, hanem olyan exkluzív tételeket, amelyeket az ötletgazda alapító tulajdonos, Kathona Krisztián közösen álmodott meg és készített el a partnerpincészetek borászaival a fogyasztói igények alapján. A boltokban ma a gazdaságos kiszerelésű minőségi tételek mellett – Magyarország legnagyobb magnumpalackos választékát pl. jelenleg a Borháló tartja – gazdag kínálat várja a vevőket a prémiumszegmensben is.

Közel ötven boltjával a Borháló Magyarország legkiterjedtebb bor-kiskereskedelmi franchise-hálózata. Idén új településeken, illetve településen belül új helyen létesülnek Borháló boltok: az újbudai üzlet a Móricz Zsigmond körtéren már áprilisban megnyitott, a közeljövőben Budapesten a Vízivárosban, továbbá Dunakeszin, Budaörsön és Tatán is új egységgel bővül a hálózat.

„Az arculattervezés meghatározó eleme az új, egyszerű, laza, mégis karakteres logó, ami a lehető legtöbb kommunikációs platformon megjelenik majd.

Szabó Ádám
Fotó: viniczai
A keret jelképesen összefogja a Borháló által kínált palettát, választékot, üzletágakat. Mert a Borháló tényleg egy hálózat, ami nagyon sok borfajtát, márkát, ízt foglal magába. Az arculati kézikönyv kialakítása során fontosnak tartottuk, hogy a logó mindig kiegészüljön a Borhálóhoz kapcsolódó különböző csoportok, üzletek neveivel és egy sokatmondó szlogennel, hiszen mi együtt borozunk!” – foglalta össze a dizájn kreatív üzenetét Szabó Ádám, a Style Communication operatív vezetője.

A Borháló idén negyedik éve felel a nagy nyári fesztiválok – a Volt, a Balaton Sound, a Sziget, a B.my.Lake és a Strand Fesztivál – alap- és prémiumbor-kínálatáért a vendéglátó egységek kizárólagos beszállítójaként. A cég a fogyási adatokból kiindulva folyamatosan monitorozza a fesztiválozók fogyasztási szokásait.

A fröccsben és tisztán is fogyasztható zamatos boroknak mára stabil táboruk van a nyári rendezvényeken.

A rozéból készített különböző fröccstípusok a fesztiválozók egyre nagyobb kedvencei – mondja Kathona Krisztián, a Borháló borbeszerzésért is felelős alapító tulajdonosa.

Kathona Krisztián
Fotó: viniczai

A hidegen csapolt rozéból 2018-ban 14 százalékkal kellett többet a helyszínekre szállítani, mint két évvel korábban; az így kimért közel 15 ezer liter rozé a nagy kiszerelésben beszállított fehér alapbor értékesítését 11 százalékkal haladta meg. A kimért, csapolt fehérek eközben közel 30 százalékkal erősödtek, a prémium fehérborok értékesítése pedig csaknem megtriplázódott három év alatt. Az öt Sziget-fesztiválon a Borháló 2018-ban közel 40 ezer liter bort értékesített kimérésre alkalmas nagy kiszerelésben vagy palackban, ennek a felét tették ki a rozék, míg a másik felét 48 százalékban fehér- és mindössze 2 százalékban vörösborok alkották.

A Borháló az egy látogatóra jutó borfogyasztás növekedését szeretné elérni a nagy nyári fesztiválokon. „A fogyasztók igényeire figyelve jó ivású, karakteres savgerincű fehéreket és kicsit illatosabb, üdébb rozékat viszünk a Sziget-rendezvényekre idén is, a vörösnek pedig reprezentációs feladata is van, hiszen sok fesztiválozó először jár Magyarországon, és ez az első találkozása hazánk minőségi boraival” – mondja Kathona Krisztián.

 

Forrás: 
magyarmezogazdasag.hu

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

A lepke, ami az embernek hála hódította meg a világot

A fehérlepkék ("káposztalepkék") közé tartozó répalepke az egyik legigénytelenebb inváziós faj a világon, mely mára szinte mindenhol elterjedt, ahol mezőgazdasági művelést folytatnak. Egy friss tanulmány most arra igyekszik választ adni, hogyan segítette az emberi tevékenység a lepke világhódító útját az elmúlt pár ezer év alatt.

Október elején ismét lesz Villányi Vörösbor Fesztivál

Harmincöt borászat és csaknem félszáz gasztronómiai, kulturális és könnyűzenei program várja a résztvevőket a Villányi Vörösbor Fesztiválon, amelyet október 4. és 6. között 32. alkalommal rendeznek meg a borvidéki városban - közölték a szervezők az MTI-vel.

Zökkenőmentes szüret, kiváló évjárat

Villányban egyöntetű vélemény, hogy nagyon jó az évjárat. Ugyanez hangzott el a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának – HNT - elnökségi ülésen is, így országosan bizakodó képet festenek a gazdák.

A lefékező Európában is hasít a hazai kisker

Értékben 7,7 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2019 második negyedévében.

A nemzetgazdaság első féléves külkereskedelmi többletének több mint a felét az agrárium adta

A magyar agrárgazdaság az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül, termelékenysége és jövedelmezősége is nagymértékben emelkedett. Ennek köszönhetően évről évre jelentős mértékben hozzájárul a nemzetgazdaság eredményeihez - mondta el az MTI-nek Nagy István agrárminiszter.

Kivonulhat a Tesco Lengyelországból, de ez nem érinti a magyar áruházakat

Veszteségei miatt a boltbezárások után teljes lengyelországi üzletágától megválhat a Tesco áruházlánc, hamarosan sor kerülhet az ügylet véglegesítésére - értesült a Magyar Nemzet londoni forrásból. A szerdai lapszámban céges tájékoztatásra hivatkozva ugyanakkor kiemelték, hogy a veszteséges leányvállalat leépítése nem érinti a magyar áruházakat és vásárlókat.

A magyar termékek piacra jutását segíti az Auchan

„Az Auchan folyamatosan keresi annak lehetőségét, hogyan tud minél több megbízható és minőségi helyi árut kínálni a magyar vásárlóinak, ennek érdekében több programot működtet, és a Magyar Termék védjegyhasználóival is egyre szélesebb az együttműködése” – mondta Yann Oudeard.

Kína felfüggeszti a növényvédőszerekre és tejsavófehérjére kivetett pótvámokat

Egy évre felfüggeszti az egyes amerikai termékekre kivetett pótvámokat a kínai kormányzat vámügyekért felelős bizottsága.

Elkezdődött a nagy automatarazzia

Kéthetes átfogó akciót kezdett az adóhivatal a fővárosban, a hatóság arra kíváncsi, hogy az üzemeltetők bejelentették-e a különféle termékeket árusító automatáikat.

Csaknem 1 tonna halterméket foglalt le az Állami Halőri Szolgálat

Július és augusztus folyamán kiemelt figyelmet fordított a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) Állami Halőri Szolgálata az éttermek és halértékesítő helyek, halboltok ellenőrzésére. A szakemberek a nyár utolsó két hónapjában 18 vállalkozásnál találtak és foglaltak le ismeretlen eredetű halat, illetve halterméket, melyek együttes mennyisége eléri a 958 kg-ot.