Back to top

Nevezzük el együtt a Lovassy lócsaládot!

Egyedi játékkal hívta fel a borkedvelők figyelmét a vadonatúj Lovassy LIFE borcsalád: a címkéken szereplő 8 különböző színű ló elnevezéséhez várják a szavazatokat, hogy a jövőben dedikáltan, játékos formában lehessen a borokról kommunikálni.

Monostori-Kalovits Márk, a Lovassy LIFE borokat forgalmazó Ital Magyarország Kft. brand managere kiemelte, hogy az ital nagykereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként

rendkívül fontosnak tartják, hogy a minőségi termék mellett egy közösségi élményt, egy csipetnyi kalandot is átadhassanak a fogyasztóknak a 21. századi telített borpiacon.

Szeretnének egy olyan közönséget kiépíteni, melynek tagjaival egész évben rendszeresen tudnak találkozni a különféle borfesztiválokon és kitelepüléseken.  Ahogy a borok megújult címkéjéről is látszik; egy dinamikus, életigenlő termékcsaládról van szó, mely elsősorban a fiatalabb borkedvelőket célozza meg, így a játék során is az ő figyelmüket szeretnék felkelteni.

A verseny nagy népszerűségnek örvend: a játék feléhez érkezve már több mint kétezer szavazat érkezett a micrositeon (https://lovassybor.hu/szavazas), ahol lovanként 3-3 opció közül lehet kiválasztani a legszimpatikusabb és az illusztrációhoz legjobban passzoló nevet.

A brand manager hozzátette, hogy nagyon jó látni, hogy nemcsak a social media oldalaikat kedvelők vesznek részt a szavazásban, hanem sok olyan ember is, aki még nem találkozott a Lovassy LIFE borokkal, vagy még nem aktív tagja online közösségüknek. A visszajelzések abszolút pozitívak, hiszen a nyereményjáték nemcsak egy kattintásra vagy kommentre épül, hanem egyfajta aktivitást generál, mellyel a borkedvelők meghatározhatják a brand jövőjét, beleszólhatnak a termékpaletta alakulásába. Egyes lovaknál elképesztő szoros a verseny, így mindenkit arra bíztatnak, hogy szavazzanak június 17-ig.

A játékhoz kapcsolódóan nyáron számos aktivitással találkozhatunk: az idei évben a Lovassy LIFE a „Lupa bora”, a napokban zajlanak a szervezési folyamatok. Érdemes tehát figyelni a social media felületeket, mert nagyon sok izgalmas információt közölnek, ráadásul sok értékes nyereményt is kisorsolnak a közeljövőben.

 

Forrás: 
lounge

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Borissza portugálok, olaszok és franciák

A borfogyasztás még a hagyományos bortermelő országokban is hanyatlóban van, az egy főre jutó fogyasztás folyamatosan csökken. Régen a bor Európa legtöbb országában a mindennapi élet része volt. Aki nem tudta megtermelni, az kereskedőkön keresztül jutott hozzá, így az idők folyamán a szőlő- és bortermelés virágzó gazdasági ágazattá vált. De az idők változnak.

Bor és turizmus: sikerre ítélve

„Bor és turizmus – a nyerő páros” címmel rendezett konferenciát Magyarország beregszászi konzulátusa, azzal a céllal, hogy a jó gyakorlat és pozitív példák bemutatásával ötleteket adjon az érintett szakmák itteni képviselőinek.

A szőlő és a bor szerelme

Sok borászatot jellemeznek családi üzemként, ahol a família több tagja is dolgozik a szőlőművelésben, borkészítésben, értékesítésben, a Gál Szőlőbirtok és Pincészet pedig mintapéldája ennek, hiszen Gál Csaba, felesége, Dignisz Éva és két gyermekük együtt dolgoznak, és végeznek minden munkafolyamatot Szigetcsépen, a családi pincészetben.

Mi terem a szőlő alatt?

Ha mókásan akarnánk megválaszolni a kérdést, mit is találhatunk a szőlő alatt, mondhatnánk, hogy ott lehetnek a számunkra legfontosabbak: családunk, hűsölő háziállataink, autónk... Viccet félretéve, a szőlő közvetlen környezetéről, vagyis a tőkék alatti tér kihasználásáról szeretnék bővebben szólni.

„Az Év Pincészete Magyarországon 2019-ben” Günzer Tamás Pincészete

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, a Magyar Bor Akadémia és a Magyar Szőlő- és Bortermelők Szövetsége 2002-ben megalapította „Az Év Pincészete Magyarországon” kitüntető címet. Ebben az évben a díjat Günzer Tamás Pincészete nyerte el.

Indul a Gasztrohegy új évada!

Vége a nyárnak, így Badacsonyban az egész évben nyitvatartó helyek máris új programokon törik a fejüket. A tavaly indult Gasztrohegy sorozat hihetetetlen életet hozott az őszi és téli hétvégékbe, megteltek a szálláshelyek, csoportok látogatták végig a tematikus hétvégéken a vendéglátóhelyeket – a jó idő miatt sok esetben gyalog vágtak neki a hegynek.

Szekszárdi bor Szekszárdi Palackban

Közös gondolkodás eredményeként született meg néhány éve a Szekszárd Palack, ami a minőség és az elkötelezettség fokmérője lett a borvidéken. Az ebbe töltött borokat és az elmúlt évek tapasztalatait szeretnék megosztani a szekszárdi borászok október 22-én, egy budapesti sétálókóstolón.

Sajt és pezsgő Budafokon

Október 12-13-án a Törley Pezsgőmanufaktúra ad otthont a 7. Magyar Sajtmustrának. A hazai rendezvényen a legjobb hazai sajtok megvásárlása mellett az érdeklődők interaktív sajtkóstolón és swingpartin is részt vehetnek.

Instagram borászatoknak

Manapság több eszköz áll a cégek rendelkezésére, hogy harmadik fél bevonása nélkül, közvetlenül érjék el a vásárlóikat, mint valaha. A kihívást az jelenti, hogy megtaláljuk a hozzánk leginkább illő, számunkra leghatékonyabb eszközöket. Ebben a cikkben az Instagram funkcióit, lehetőségeit tekintjük át, ami az egyik leggyorsabban terjedő és kifejezetten addiktív közösségimédia-felület jelenleg.

A sajt és a bor harmóniája

A múlt évben írtam egy cikket, amiben sajnálkoztam azon, hogy nem figyel senki sem a magyar sajtokra. Milyen jó lenne, ha a hazai borászok észrevennék, hogy léteznek jó magyar sajtok. Azt a segítséget reméljük, hogy minőségi sajtokkal fűszerezik borkóstolóikat, mint ahogy minőségi magyar borokkal kínáljuk sajtjainkat.