Back to top

Több csokoládét adott el Amerikában a svájci gyártó

A svájci Lindt & Sprüngli növelte forgalmát és profitját az idei első fél évben.

A svájci csokoládégyártó vállalati akvizíciók hatásától megtisztított, úgynevezett organikus eladása 6,2 százalékkal, 1,76 milliárd frankra (1 svájci frank=295,4 forint) nőtt részben annak hatására, hogy

növelte értékesítését az Egyesült Államokban, amely a világ legnagyobb csokoládépiaca.

A Lindt adózott eredménye 88,1 millió frank volt a június végével záródott hat hónapban, 2,4 százalékkal magasabb az egy évvel korábbinál.

A svájci cég kedden megerősítette az idei évi 5-7 százalék közötti forgalomnövekedésre vonatkozó várakozását.

Forrás: 
MTI-Eco

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Gluténmentes, segíti a fogyókúrát, az öregedés és daganat ellen "dolgozik", sőt még finom is

Marokszámra esszük a vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmazó pirulákat – amelyektől gyakorta még éhesek is leszünk –, kínlódunk a plusz kilókkal, és sokszor borzasztó ízű, ám egészségesnek mondott diétás kosztot fogyasztunk. Holott számos olyan terményünk van, amely nagyszerűen helyettesítheti a drága tablettákat, jótékony hatása van az egészségünkre, és segít, ha fogyni akarunk.

Táska és pénztárca kaktuszbőrből? Már nem lehetetlen

Egy új mexikói márka meglepte a divatipart organikus, teljesen természetes és állatkínzás mentes termékével. A kaktuszbőr a legújabb vegán anyag, aminek rendkívül sikeres jövőt jósolnak.

Az agrárium zöldellő lehetőségekkel várja a fiatalokat

Aki életpályaként a magyar mezőgazdaságot, vagy az élelmiszeripart választja, biztosan nem jár rosszul – hangzott el a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének (FIVOSZ) pódiumbeszélgetésén, amelyet a Fiatal Vállalkozók Hetének jegyében szerveztek.

Egyszerűbben tájékozódhatnak a turisták a Visegrádi-hegységben

Több mint 11 kilométer hosszan újultak meg a turistajelzések a Pilisi Parkerdő Zrt. Pilismaróti Erdészetének a területén. E mellett számos helyen új turistajelzéseket is felfestettek, és megszűntették a régi nem szabványos jelzéseket, hogy egyszerűsítsék az erdei tájékozódást.

Európai védjegyet kap az igazi méz

Európai szintű összefogást indítottak a méhészek, akik egy új, szigorú feltételekkel használható védjeggyel is szeretnék elhatárolni magukat az ázsiai eredetű hamisított méztől. Nagy István agrárminiszter a támogatásáról biztosította a kezdeményezést.

Közel 200 millió euró jut az uniós élelmiszerek promóciójára

Az Európai Bizottság 2020-ban 200,9 millió eurót fog fordítani az európai agrár-élelmiszeripari termékek népszerűsítésének finanszírozására, az Unión belül és kívül egyaránt.

Versenyképes ipariparadicsom-hibridek Kalocsáról

A kalocsai kutatóintézetben régmúltra visszanyúló hagyománya van a fűszerpaprika-nemesítésnek és -kutatásnak. Amióta pedig a NAIK Zöldségtermesztési Önálló Kutatási Osztálya (ZÖKO) Kalocsai Kutató Állomásaként működik, kibővült az intézet tevékenysége.

A hazai élelmiszerekhez húz a szívük

Egy közelmúltban az élelmiszerfogyasztásról készült felmérés is alátámasztja a franciák nemzettudatát. A megkérdezett 1000 főből ugyanis 820-an válaszolták azt, hogy vásárláskor előnyben részesítik a francia termékeket, 770-en pedig ragaszkodnak a helyi árukhoz.

Sokkal több élelmet biztosíthatnak az óceánok

A vízi élelmiszertermelés általában kisebb hatással van az éghajlatra, mint a földművelés, emellett az óceánból kinyert táplálék tápanyagokban gazdag.

Így költenének el a fiatalok 200 milliót

A Pregazd-Ászok csapata nyerte az Agrovirtus versenyt, amelynek során egy ezer hektáros gazdaság fejlesztési tervét kellett prezentálni komoly feltételekkel. A megmérettetés mára nemzetközi versennyé vált, ezt szeretnék erősíteni a szervezők jövőre is.