„Nagy örömünkre szolgál, hogy hat év után ismét a Coop Rally egyik állomása lehetünk. Akkor a tejüzemünket kereste fel a rendezvény, ma pedig a húsüzemünket. Nagyon remélem, hogy ki tudunk lépni abból a régi megszokott szerepből, hogy a Nádudvari a tejüzemmel egyenlő, és most meg tudjuk mutatni az egyre erősödő másik lábunkat” – mondta Volosinovszki János, a Nádudvari Élelmiszer Kft. ügyvezető igazgatója, amikor a XIV. Coop Rally második napjának első állomásán fogadta a rendezvény részvevőit.
A piacvezető terméküknek számító körözött mellett számos termékkategóriában (például a túró, a debreceni kolbász, a panírozott termékek, a mirelit gombócok terén) meghatározó piaci szereplőnek számít a cég. A vállalatnak számos területen szoros együttműködése van a Coop lánccal, több saját márkás terméket is gyártanak, így például a Coop kefirt, joghurtot, sajtkrémet, bécsi virslit, panírozott csirkecomb filét vagy panírozott trappista sajtot.
A beruházások mindkét üzemet érintették: a hús- és panírüzemben kapacitásbővítő és csomagoláskorszerűsítő beruházások valósultak meg, valamint új technológiai berendezések beszerzésével a termékkínálat bővítésére is lehetőség nyílt. A mirelittermék szortimentet kiegészítették desszertekkel, így a gombóccal, a nudlival és a túrófánkkal.
A tejüzemben az idei évben a nádudvari „rögös” túró, és a túróból készített továbbfeldolgozott termékek gyártáskapacitását növelték meg. A szortimentet idén laktózmentes és sovány változatokkal bővítik.