0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 29.

Megkóstolták, ízlett!

Az Agrármarketing Centrum a Bábolnai Gazdanapokon is népszerűsítette az alma- és a halfogyasztást. A látogatók kóstolhattak friss almaszeleteket, almacsipszet és szűrt almalevet. A füstölt afrikai harcsafilé pedig szeletekben, valamint füstölt halpástétom formájában került a szendvicsekre.

Ha több almát fogyasztunk, azzal nemcsak az egészségünket védjük, hanem a hazai almatermelést is támogatjuk.

Ezt szem előtt tartva már évek óta meghirdeti az AMC az almanépszerűsítő kampányt, rendezvényeken, üzletekben kóstoltatják a gyümölcsöt különböző formában.

Bábolnán az almából a csipsz volt a legkevésbé ismert, de szinte mindenkinek ízlett, így ha találkoznak a termékkel a boltokban, most már bátrabban teszik a kosaraikba, erősítette meg az egyik látogató.

Az édesvízi halfogyasztás ösztönzésére az AM MAHOP irányító hatósága megbízásából indított európai uniós kampány hét évig tart.

Az a cél, hogy a magyar lakosság legalább hetente kétszer iktassa be az étkezésébe a halat.

youtube://v/ICZzS2_yyc4

 

AMC standján nem csak kóstoltatták a halat, hanem fontos információs anyaggal is ellátták az érdeklődőket, de csak az után, ha néhány kérdésre helyes választ adtak. Ehhez a szemfülesek „puskázhattak” a pulton elhelyezett illusztrációkból. Nem titkolt cél volt ugyanis, hogy ne csak megkóstolják a finomságokat, hanem az ismereteiket is bővítsék.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu