Ezt szem előtt tartva már évek óta meghirdeti az AMC az almanépszerűsítő kampányt, rendezvényeken, üzletekben kóstoltatják a gyümölcsöt különböző formában.
Bábolnán az almából a csipsz volt a legkevésbé ismert, de szinte mindenkinek ízlett, így ha találkoznak a termékkel a boltokban, most már bátrabban teszik a kosaraikba, erősítette meg az egyik látogató.
Az édesvízi halfogyasztás ösztönzésére az AM MAHOP irányító hatósága megbízásából indított európai uniós kampány hét évig tart.
youtube://v/ICZzS2_yyc4
AMC standján nem csak kóstoltatták a halat, hanem fontos információs anyaggal is ellátták az érdeklődőket, de csak az után, ha néhány kérdésre helyes választ adtak. Ehhez a szemfülesek „puskázhattak” a pulton elhelyezett illusztrációkból. Nem titkolt cél volt ugyanis, hogy ne csak megkóstolják a finomságokat, hanem az ismereteiket is bővítsék.