0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 29.

Tippek a sikeres partnerkereséshez

Mármint a kereskedelmi partnerek megtalálásához, világ-, illetve Európa-szerte. Aki élni szeretne a nemzeti közösségi standon való megjelenés előnyeivel, annak figyelmébe ajánljuk az Agrármarketing Centrum legfrissebb három felhívását: a Fruit Logisticára november 4-ig, a dubaji Gulfora november 15-ig, a szingapúri Food And Hotel Asiára pedig november 30-ig lehet jelentkezni.

A napokban három szakkiállításra is közzétette a jelentkezési felhívásokat az AMC, a maga nemében mindegyik a legek közé tartozik.

Fruit Logistica

A berlini Fruit Logisticát talán már senkinek nem kell bemutatni: komplett áttekintést kínál a friss zöldség-gyümölcs szektor összes vetületéről, világpiaci résztvevőiről és az innovációkról.

Kiváló kapcsolatteremtési platform a termelők és kereskedők döntéshozói számára, hiszen enyhe túlzással szólva, mindenki ott van, aki számít.

Tematikájába a friss zöldség-gyümölcsön kívül beletartoznak a szárított gyümölcsök és a csonthéjasok, a csomagolás, a címkézés, a szállítás és a logisztika, az áruforgalom és a raktározás, a média, az informatika, a termesztéstechnológia és a fajtabővítés, a jövő évi rendezvénytől kezdve pedig már a fagyasztott zöldség-gyümölcs is.

Az AMC 187 négyzetméteres területet igényelt a vásárigazgatóságtól, a jelentkezők ezen belül igényelhetnek 9 négyzetméteres egységeket. A határidő közeli, november 4-ig kell jelentkezni.

A részvételi felhívás itt olvasható, a rendezvény honlapja pedig itt.

Gulfood

A Dubajban rendezendő Gulfood a világ három vezető élelmiszer-szakkiállítása közé tartozik, hatósugara nemcsak az Arab-öböl térségének hat országát fedi le, hanem az Afrikától Indiáig tartó MENA (Middle East and North Africa) térséget is. Népszerű találkozópont kelet és nyugat metszéspontjában.

Nemzetközi jelentőségét nemcsak az ide látogató külföldi vevők adják, hanem az Emirátusok hagyományosan erős reexport-tevékenysége is.

Az AMC 156 négyzetméteres nemzeti standot épít, ezen belül lehet közösségi vagy egyéni standrészt igényelni. Tájékoztatásuk szerint kb. 15 kiállítónak tudnak közösségi kiállítóként árubemutatási és információs lehetőséget, közös tárgyalási felületet, míg kb. 5 egyéni kiállító számára egyenként 9 négyzetméteres, átlátszó paravánokkal elhatárolt boxot biztosítani. A jelentkezési határidő november 15.

A részvételi felhívás itt olvasható, a rendezvény honlapja pedig itt.

Food and Hotel Asia

A szingapúri Food and Hotel Asia nemzetközi élelmiszer és ital szakkiállítást kétévente rendezik meg, és töretlenül növekszik minden tekintetben. A kiállítással párhuzamosan tartják a ProWine Asia nemzetközi bor- és szeszesital-szakkiállítást is. Szingapúr városállam saját piaca sem elhanyagolható, de mindazonáltal fontos nemzetközi kereskedelmi központ: sok nemzetközi kereskedőnek van itt képviselete, akik a régió piacára innen szállítanak.

Szingapúr tehát a térség többi állama felé elosztó központként is funkcionál

(pl. Indonézia, malajziai kínai közösség stb.) Összevetve Ázsia más országaival, a szingapúri fejlett üzleti infrastruktúra és környezet is elősegítheti az eredményesebb üzletkötéseket – olvasható az AMC ajánlójában.

Az Agrármarketing Centrum először 2016-ban szervezett nemzeti megjelenést, egy 42 négyzetméteres standon 7 kiállító részvételével. 2018- 66 négyzetméteren jelentek meg 5 kiállítóval és egy nagy sikerű látványkonyhával, a 2020-as eseményre pedig 54 négyzetmétert igényeltek, és szintén terveznek látványkonyhát. A jelentkezési határidő november 30.

A részvételi felhívás itt olvasható, a rendezvény honlapja pedig itt.

 

Forrás: magyarmezogazdasag.hu