A nagy sikerű Jégvarázs folytatásában ismét sok hideg kalandban lesz része a főszereplőknek, Annának, Elzának és Olafnak. Az ő képük fog szerepelni a prémium minőségű zöldséget és gyümölcsöt forgalmazó SanLucar cég új, november 11-én, még a film bemutatója előtt induló kampányában.
A SanLucar különben is rendkívül fontosan tartja, hogy a gyermekeket rávezesse az egészséges táplálkozásra, aminek elengedhetetlen összetevői a zöldségek és a gyümölcsök.
Évek óta olyan kampányokat folytat, amelyek meghozzák a fiatalok étvágyát a friss gyümölcsökre. Most a Jégvarázs-szereplői töltik be ezt a szerepet.
Az ő képükkel ellátott reklámanyagok, táblák és gondolák állítják meg a vásárlókat a német és ausztriai üzletekben. Tombola is kötődik a kampányhoz, amelynek fődíja egy spanyolországi utazás, ahol a cég legjobb citrustermelőihez is ellátogatnak a nyertesek.
SanLucar német-spanyol forgalmazó és termelő vállalkozás, amit 1993-ban alapított Stephan Rötzer, és ma 2800 alkalmazottja van, akiknek a többsége a cég saját ültetvényein dolgozik, illetve a világszerte működő képviseleteken. A cég kínálatában több mint 100 zöldség- és gyümölcsfajta szerepel, amelyeket 35 országból szereznek be.