0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 28.

Mandarint kínál a jégkirálynő

Ausztriában és Németországban a Jégvarázs 2 Disney-film bemutatójához köti új marketingkampányát a SanLucar, amivel a gyerekek érdeklődését akarja fölkelteni a citrusfélék iránt. Az őszi téli időszakban különösen fontos a citrusfélék fogyasztása, a marketingkampányban a narancs, a citrom, a mandarin és a datolyaszilva szerepel.

A nagy sikerű Jégvarázs folytatásában ismét sok hideg kalandban lesz része a főszereplőknek, Annának, Elzának és Olafnak. Az ő képük fog szerepelni a prémium minőségű zöldséget és gyümölcsöt forgalmazó SanLucar cég új, november 11-én, még a film bemutatója előtt induló kampányában.

A SanLucar különben is rendkívül fontosan tartja, hogy a gyermekeket rávezesse az egészséges táplálkozásra, aminek elengedhetetlen összetevői a zöldségek és a gyümölcsök.

Évek óta olyan kampányokat folytat, amelyek meghozzák a fiatalok étvágyát a friss gyümölcsökre. Most a Jégvarázs-szereplői töltik be ezt a szerepet.

Az ő képükkel ellátott reklámanyagok, táblák és gondolák állítják meg a vásárlókat a német és ausztriai üzletekben. Tombola is kötődik a kampányhoz, amelynek fődíja egy spanyolországi utazás, ahol a cég legjobb citrustermelőihez is ellátogatnak a nyertesek.

SanLucar német-spanyol forgalmazó és termelő vállalkozás, amit 1993-ban alapított Stephan Rötzer, és ma 2800 alkalmazottja van, akiknek a többsége a cég saját ültetvényein dolgozik, illetve a világszerte működő képviseleteken. A cég kínálatában több mint 100 zöldség- és gyümölcsfajta szerepel, amelyeket  35 országból szereznek be.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu/SanLucar