Back to top

Csalók élnek vissza a Tesco nevével

Csalók élnek vissza a Tesco nevével, ismeretlenek hamis nyereményjátékot hirdetve próbálnak adatokat megszerezni a vásárlóktól - tájékoztatta az áruházlánc kedden az MTI-t.
A Tesco felhívja a figyelmet arra, hogy nem készít olyan felmérést, ahol a kitöltésért cserébe 85 ezer forintos kupon jár.

Az aktuális nyereményjátékokról minden esetben a hivatalos Facebook és Instagram csatornán, valamint a tesco.hu weboldalon adnak tájékoztatást.

A szükséges intézkedéseket a Tesco megtette - közölték

Forrás: 
MTI

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Lendületet adhat a kereskedelemnek a pünkösd

A hosszú hétvégék, ünnepek előtt általában megélénkül a forgalom az üzletekben, de az idei pünkösdi forgalmat főként az erősítheti, hogy április 7-e óta lépcsőzetesen enyhülnek a koronavírus-járvány miatti védelmi intézkedések - mondta az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára az MTI-nek.

Kevesebb holland tulipán lesz jövőre

A holland tulipán népszerűsége évek óta töretlen, ráadásul a tulipánszezon ideje is hosszabb lett. Az idei fagykárok miatt azonban jövőre kevesebb tulipán fog virágozni Hollandiában.

Nézd meg a kezét, vedd meg a sajtját!

Magyarországon egyre többen készítenek tehén- és kecsketejből tejfölt, túrót, sajtokat, ám olyan szakember még mindig kevés van, aki a juhtejre alapozza vállalkozását. Rácz Miklós Tamás sajtkészítő Miskolctól 15 percnyi autózásra, Újcsanáloson ezt tette, amikor pár éve az öltönyt lecserélte gumicsizmára, s ezt azóta sem bánta meg.

Ilyen még nem volt: umami ízű lila paradicsom

Megjelenésében és beltartalmában is egyedi terméket vezet be a piacra a Syngenta. A sötétlila bogyójú, umami ízélménnyel megajándékozó koktélparadicsomot YOOM™ néven forgalmazzák. Az izgalmas ízű, színű csemegét hazánkban kizárólag a Trivega Kft. termesztheti, a fogyasztók pedig 250 grammos, fenntartható erdőgazdálkodásból származó alapanyagokból készült tálcás kiszerelésben vásárolhatják meg.

Alacsony a magyar tejtermékek aránya az élelmiszerüzletekben

Hivatkozással a Nébih 2021. évi kutatási jelentésére (Magyar termékek aránya az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok kínálatában – 2020) a magyar termékek kínálatának csökkenése egyértelműen megállapítható.

Töretlen a gomba népszerűsége

A különféle táplálkozási irányzatok terjedésével, és az egészségesebb étkezést követők táborának bővülésével növekszik a gombafogyasztás is. Magas fehérje- és alacsony kalória-,szénhidrát-, illetve zsírtartalmánál fogva ugyanis a gomba jól illeszkedik például a hús nélküli táplálkozásba, illetve a diétázók étrendjébe is.

Egy bio pékmester a koronavírus idején

A Piszkei Öko Pékség 1996-ban kezdte meg a teljesőrlésű bio gabonából készült kenyerek és sütemények készítését. Az országban fellelhető legjobb minőségű, a Biokontroll Hungária Kht. által szigorúan ellenőrzött, vegyszermentes gabonákat és magvakat dolgozzák fel.

Tervek a Hungerit Zrt.-nél: korszerűsítés, kapacitásbővítés, hatékonyságnövelés

Befejeződött az a stratégiai feltáró piacelemzés a Hungerit Zrt.-nél, amely alapján Magyarország második legnagyobb baromfi-termeltetéssel, -feldolgozással és továbbfeldolgozással foglalkozó vállalata megtervezi a jövőjét. Ezt a folyamatot a vállalat új vezérigazgatója, Volosinovszki János vezényli le, aki ez év április elsejétől irányítja a cég munkáját.

Magyar vállalkozások minőségi termékei a Kifli.hu kínálatában

Az innovatív online kiskereskedelmi vállalat már a piacra lépéstől kezdve kereste a magyar vállalkozásokkal a kapcsolatot, hogy minél szélesebb hazai termékkört tudjon kínálni vásárlóinak.

Ne legyen ugyanaz a jelszó a netbankban, mint a pizzarendelő oldalon!

A kiberbiztonság az elektronikus ügyintézés és az online fizetési eszközök korában aktuálisabb, mint valaha. A Budapest Bank tavaszi rendezvényének témája is az adatvédelem volt, a meghívott szakértők pedig mind egyetértettek abban, hogy nem az a kérdés, hogy ér-e minket kibertámadás, hanem az, hogy mikor.