Back to top

Csalók élnek vissza a Tesco nevével

Csalók élnek vissza a Tesco nevével, ismeretlenek hamis nyereményjátékot hirdetve próbálnak adatokat megszerezni a vásárlóktól - tájékoztatta az áruházlánc kedden az MTI-t.
A Tesco felhívja a figyelmet arra, hogy nem készít olyan felmérést, ahol a kitöltésért cserébe 85 ezer forintos kupon jár.

Az aktuális nyereményjátékokról minden esetben a hivatalos Facebook és Instagram csatornán, valamint a tesco.hu weboldalon adnak tájékoztatást.

A szükséges intézkedéseket a Tesco megtette - közölték

Forrás: 
MTI

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

A Gazdasági Versenyhivatal megbírságolta a Heinekent

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 75 millió forintra bírságolta a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.-t - tájékoztatta a versenyhatóság közleményben az MTI-t szerdán.

A fenntartható termelést meg kell fizetni

Az Európai Bizottság Termelőtől a fogyasztóig stratégiája megalapozhatja a fenntarthatóbb és zöldebb mezőgazdaságot, de a Közös Agrárpolitika ambiciózus reformja mellett arra is szükség van a sikeréhez, hogy méltányosan megfizessék a gazdákat a fenntartható termelésért - hangzott el a Politico online mezőgazdasági és élelmiszer-csúcstalálkozóján.

Nagyobb kereslet, nagyobb választék

A pozsgás növények több éve töretlenül népszerűek a vásárlók körében, mivel tökéletesen illeszkednek a jelenlegi lakberendezési irányzatokhoz. A korszerű otthonok tulajdonosai kedvelik a könnyen gondozható szobanövényeket, szívesen veszik magukat körbe velük, ez pedig növeli a keresletet.

Minden idők egyik legsúlyosabb termékszennyezését követte el a gazda

14 éves börtönbüntetést kapott az a brit juhtenyésztő, aki fémszilánkokat rakott a Tesco által forgalmazott bébiételekbe, majd pedig megzsarolta a vállalatot, hogy fizessen neki, s akkor elmondja, mely áruház mely termékeit választotta „áldozatul”.

A kistermelők a járvány hősei

A családi gazdálkodók és a kistermelők az utóbbi hónapok hősei az élelmezésben, mert a korona­vírus-járvány alatt végig a frontvonalban dolgoztak. A nehéz körülmények dacára velük voltak a feldolgozók, a szállítók és a kereskedők is, írja az október 16-i élelmezési világnap alkalmából kiadott közleményében az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete.

Az agrárkamara folyamatosan egyeztet az áruházláncokkal a magyar áruk aránynak növeléséről

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) folyamatosan egyeztet a kiskereskedelmi áruházláncokkal a magyar beszállítók arányának növeléséről, legutóbb az Aldi vezetőivel tartottak megbeszélést a témában.

Merre mozdul az almapiac?

Szeptember közepén a Gala fajtával megkezdődött Lengyelországban az alma fő szüreti idénye. Ehhez időzítve szervezte meg a sad24.pl gyümölcstermesztési szakmai portál és a Plantpress kiadó online konferenciáját, Profifruit 2020 címmel. A téma az idei évjárat tapasztalatainak összegzése és a piaci trendek megvitatása volt.

Ez nem steak. Elég a hamis hús- és tejnevekből!

Ha az Európai Parlament felelőtlenül úgy dönt, hogy kiskapukat enged az élelmiszer-megnevezések területén a "vegán kolbász" vagy a „vegán hamburger” védelme érdekében, az hosszú távon hatással lesz a fogyasztókra és az állattenyésztőkre egyaránt. Ezzel a helyzettel szembesülve az európai állattenyésztési ágazat elindítja a ceci n’est pas un steak (Ez nem steak) európai kampányt.

Az ALDI törekszik minél több magyar beszállító bevonására

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) az ALDI vezetőivel egyeztetett arról, hogy tovább növeljék a magyar beszállítók arányát. Az áruházlánc nyitott újabb hazai termelők, élelmiszer-előállítók befogadására, a kamara pedig segíti a kapcsolatok létrehozását.

Közösségi Díj a Hagyományos Termékekért

Az agrárminiszter 2020-ben is kiírta a „Közösségi Díj a Hagyományos Termékekért” (KDHT) pályázatot, amelynek beadási határideje 2020. november 9. A pályázat célja a hagyományos és tájjellegű termékek piacra jutásának elősegítése, a fogyasztók körében való népszerűsítése, emellett a kimagasló tevékenységet folytató közösségek és egyének elismerése és példaképül állítása.