Kiírta az Agrármarketing Centrum a tokiói Foodex élelmiszeripari kiállítás közösségi standján való részvétel feltételeit.
A magyar közösségimarketing-szervezet a fennállása óta összesen 13 alkalommal intézte a hazai cégek közösségi megjelenését
a Csendes-óceáni térség egyik legjelentősebb kereskedelmi és üzleti rendezvényén,
nem lesz ez másképp 2020-ban sem. Ezúttal összesen 162 négyzetméteres standot foglaltak le, és vegyes profillal tervezik berendezni, vagyis várják a biotermékek, a zöldség-gyümölcs, a hústermékek, a pékáruk és tészták, a szószok és fűszerek, a cukrok és édesítőszerek, a cukrászati alapanyagok és desszertek, valamint az alkoholos italok potenciális kiállítóit.
A kiállításhoz kapcsolódóan üzletembertalálkozóval és élelmiszeripari szemináriummal is készül az AMC, valamint azt ígérik, hogy a standon látványkonyha üzemel, ahol a kiállítók termékeiből magyar szakács közreműködésével folyamatos gasztronómiai bemutató zajlik majd, előre egyeztetett időbeosztás szerint.
A részletes felhívás itt olvasható, a jelentkezési határidő december 16.