0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 28.

Napfényt pótló tojás

Tél végére nagyon sokan szenvednek D-vitamin hiányban. Az Egyesült Királyság vezető tojásmárkájának forgalmazója, a Happy Egg Co a hiánypótlás egyik legjobb természetes forrására, a tojásra hívja fel legújabb TV-kampányában a nézők figyelmét.

A brit vállalat három éve indította el első fogyasztást ösztönző televíziós reklámjait. A most futó kampány ezúttal a tojás D-vitamin tartalmára összpontosít, mely január végére nagyon sok ember szervezetéből hiányzik már Nagy-Britanniában.

„Mindenki vágyik egy kis napsütésre a tél ezen időszakában is, vadonatúj TV-kampányunk célja az, hogy mindenki a „napos oldalon maradjon” – mondta Matt Davis, marketing igazgató.

A “napfényvitaminnak” is nevezett D-vitamin hozzájárul az egészséges csontozat és fogazat fenntartásához, valamint támogatja az immunrendszer megfelelő működését.

Fontos a kalcium és a foszfor normál felszívódásához és hasznosulásához, illetve az egészséges izomfunkció fenntartásához, valamint jelentős szerepet játszik a sejtosztódásban is.

A tojás az egyik legteljesebb értékű állati eredetű élelmiszerünk, amit a britek szívesen fogyasztanak.

Ezt bizonyítja az is, hogy évente több mint 6,4 milliárd tojást értékesítenek az országban a kereskedők.

A január végén indult TV-kampány több mint 10 hétig tart.

Forrás: poultryworld.net