Joseph Talbourdet, a Topline vezetőjének elmondása szerint sokan keresik a snackparadicsomot, és komoly fejlődési lehetőséget látnak a snackuborka terén is. Számos kereskedő partnerük hetenként rendel a termékekből, a vevők ugyanis folyamatosan keresik a frissáruk között a különleges nassolnivalókat. A Huge Crunchers uborkát üvegházban termesztik LED-megvilágítással. Jelenleg egy mini uborkafajtát ültettek, és nagyon elégedettek a LED-es technológiával. Az igaz, hogy igen munkaerőigényes termék, de a kereskedők és a fogyasztók is el vannak ragadtatva az uborka ízétől.
A Huge Cruncher márka 2019-es bevezetése előtt több növénykultúrát is teszteltek. Azóta a márkának a közösségi médiában is kiemelkedő a jelenléte. 2020-ban növekedésre számítottak, de a kiállítások és termékbemutatók törlése miatt egyelőre a digitális marketingre összpontosítanak.
2020-ban a fajta termesztőfelületét megnövelték és hétről hétre növekszik az érdeklődés a termék iránt. A legjobban a negyedkilós kiszerelésű csomagolt változatot kedvelik, Talbourdet szerint azért, mert ez egy igazi „fogd és vidd” lehető-ség az elfoglalt emberek gyors bevásárlásához. Bevezettek egy új bioparadicsom-fajtát is, ami szintén sikeres. Elmondása szerint igen megnőtt az érdeklődés az üvegházban termesztett biotermékek iránt, a nagy- és a kiskereskedők részéről is. A sikerek hatására jövőre a termesztőfelület növelését tervezik.