A teljes konszern, a CNHi – aminek része az FPT (Fiat Powertrain Technologies) motorgyár, az építőgépgyártó üzletág és az IVECO haszongépjármű-gyártó (tehergépkocsik, buszok stb.) is – árbevétele pedig 5,1 milliárd euró (5,5 milliárd USD) volt ugyanebben az időszakban, ami 15 százalékkal kevesebb 2019 első negyedévének árbevételétől. A konszern nettó nyeresége 50 millió euróval kisebb lett, mint 1 évvel korábban.
Hasonlóan rossz eredményt kénytelen elkönyvelni az AGCO-konszern is (Fendt, Massey Ferguson, Valtra, Challenger stb.), amelynek árbevétele az előző év hasonló időszakához képest 3,4 százalékkal, nettó nyeresége pedig 3,6 százalékkal kisebb lett 2020. első negyedévében. Az árbevétel csökkenése az EME régióban (Európa és Közel-Kelet) volt ez egyik legnagyobb, itt 8 százalékos a visszaesés. A teljes konszern nettó árbevétele 4,7 százalékkal csökkent az idei év első negyedévében az 1 évvel korábbihoz képest.