0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 29.

Elindult a Wines of Hungary – Personally, a magyar bor hivatalos közösségi média oldala

Az Agrármarketing Centrum (AMC) szorosan együttműködve a Magyar Turisztikai Ügynökséggel (MTÜ) Wines of Hungary - Personally név alatt indította el bormarketing tevékenységét a közösségi média felületeken, melynek célja a magyar borok népszerűsítése az európai és a kontinensen túli piacokon.

Az idei évtől a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) felel a magyar bor egységes állami kommunikációjáért és a borturizmusért, míg az Agrárminisztérium (AM) irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum (AMC) a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.

Az Agrármarketing Centrum (AMC) szorosan együttműködve a Magyar Turisztikai Ügynökséggel (MTÜ) Wines of Hungary – Personally név alatt indította el bormarketing tevékenységét közösségi média felületeken, melynek célja a magyar borok népszerűsítése az európai és a kontinensen túli piacokon.

Ez év januárjától a magyar borhoz köthető közösségi marketing feladatokat – szoros együttműködésben az MTÜ-vel – az AMC látja el. Ennek részeként megszületett a hivatalos Facebook és Instagram oldal Wines of Hungary – Personally név alatt. A már elérhető digitális platformok angol, illetve magyar nyelven is promotálják a magyar bort a nagyközönség számára, így átadva annak értékeit, egyedi üzeneteit, általános jellemzőit és sokszínűségét. Továbbá a közös platform az általános borkultúra erősítése mellett beszámol az aktuális hírekről és eseményekről is.

A Magyar Turisztikai Ügynökség a kül- és belpiaci bormarketing kommunikációjának a sikeréhez webes felületén, letisztult, modern designnal és képanyaggal rendelkező, a magyar bor legfontosabb jellemzőit és tudnivalóit összegző oldallal járul hozzá.

A közösségi bormarketing állami feladatainak hatékony ellátása céljából Magyarország Kormánya 2020 elejétől kezdve a magyar bor eladásösztönzését célzó feladatokat – melyek része többek között a bel- és külföldi kiállításokon való megjelenések szervezése is – az Agrárminisztérium irányítása alatt működő AMC-hez delegálja. A Magyar Turisztikai Ügynökség a továbbiakban a magyar bor ernyőmárkájának (MAGYAR BOR – SZEMÉLYESEN) gondozását, valamint a borturizmus fejlesztésének és népszerűsítésének feladatait látja el.

Ezzel a lépéssel a magyar bor még erősebb részévé válhat Magyarország turisztikai márkájának, és a borturizmus fellendülésével hozzájárulhat mind az országba látogató turisták átlagos tartózkodási idejének meghosszabbításához, mind a hazai turizmus területi és időbeli koncentrációjának enyhítéséhez.

A döntés értelmében számos bormarketinghez kötődő feladatot az AMC lát el, többek között a világ legnagyobb borszakmai vásárán, a minden év márciusában megrendezésre kerülő ProWein Düsseldorf kiállításon az Agrármarketing Centrum valósítja meg és üzemelteti a magyar bor közösségi standját.

 

Forrás: magyarmezogazdasag.hu/AMC