Back to top

Újabb három sajátmárkás COOP-termék a legjobbak között

Idén újabb három termékkörben is Érték és Minőség Nagydíj védjegyhasználattal és kitüntető címmel ismerték el a COOP sajátmárkás termékeit. Az ezúttal harmadik alkalommal kiosztott elismeréseket a COOP Jót jó áron téliszalámi és paprikás téliszalámi, a bolognai mártás alappor és a Jó nekem natúr desszertrúd termékei kapták meg.

A Magyar Termék Nagydíjat 2018-ban felváltó Érték és Minőség Nagydíj (ÉMIN) védjegy használatát és kitüntető címet a díjazott termékek forgalmazói szeptember 9-én vették át Budapesten, a jelenlegi speciális helyzetben a hagyományoktól eltérően a Vajdahunyadvárban található Mezőgazdasági Múzeumban.

Az ÉMIN védjegy azon gazdasági szervezetek elismerését és díjazását jelenti, amelyek tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt, és kiemelt fontosságot tulajdonítanak a jó minőségű áruk előállításának, illetve szolgáltatások nyújtásának.

A harmadik alkalommal meghirdetetett pályázaton a COOP üzletlánc sajátmárkás termékei három termékkörben is elnyerték a védjegy használatát: a Kaiser Food Kft. által gyártott Jót jó áron téliszalámi és paprikás téliszalámi, valamint a Szilasfood Kft. által gyártott Jót jó áron bolognai mártás alappor, valamint Sole-Mizo Zrt. által gyártott COOP Jó nekem natúr desszertrúd kapta meg az elismerést.

Balról: Imre Viktor; Szentesi Sándor; Tóth Géza; Benkő András; Farkas Sándor, az Agrárminisztérium miniszterhelyettese

A COOP idén is úgy döntött, hogy a gyártó partnereivel együtt veszi át a díjakat, akik egyben megkapták azok másodpéldányait is. Ezzel is azt fejezi ki az üzletlánc, hogy hisz a tiszteleten és a korrekt üzleti magatartáson alapuló partnerkapcsolatokban, valamint abban, hogy eredményeket csak összefogással lehet elérni. A COOP meggyőződése, hogy eme kitüntető cím is a kiváló partneri együttműködés gyümölcse, így a siker is közös. Tóth Géza, a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója ezzel kapcsolatban nyilatkozta:

„Az elismerés megosztása egy gesztust jelent a részünkről, mivel úgy véljük, nemcsak a COOP, hanem a gyártó partnereink érdeme is, hogy ezek a sajátmárkás termékeink a díjjal is elismert magas színvonalat el tudják érni.

Ez a kitüntetés legalább annyira szól nekik, mint nekünk, hiszen bár közösen alakítjuk ki a sajátmárkás termékek csomagolás és marketingjét, a termékeket ők gyártják.”

Kiemelte: a COOP évek óta elkötelezett az iránt, hogy a saját márkás termékeknél is minél magasabb, de megfizethető árú minőséget tudjon biztosítani a fogyasztóknak. „A díjat elnyert termékek a saját kategóriájukban jó forgalmú és a fogyasztóknak bátran ajánlható termékeknek számítanak” – tette hozzá.

Kiss Károlyné, az Érték és Minőség Nagydíj védjegy alapítója azt hangsúlyozta, hogy: a COOP egy olyan kereskedelmi lánc, amely számára láthatóan fontos, hogy a hazai kis és közepes vállalkozások termékeit eljutassa a fogyasztóknak. „A COOP hitvallása, üzletfilozófiája a kereskedelmi szektor szereplői számára követendő és példaértékű lehet” – emelte ki.

Imre Viktor, a Szilasfood Kft. ügyvezető igazgatója azt emelte ki, hogy: „A COOP-hoz hasonlóan szövetkezeti gyökerekkel rendelkezünk, kapcsolatunk a Coop üzletlánccal 25-30 éves múltra tekint vissza, amely folyamatosan fejlődik. A COOP olyan szerepelője az élelmiszeriparnak, amely kiemelten fókuszál a hazai gyártókra, amelyért köszönettel tartozunk nekik.” Hozzátette: a Coop sajátmárkás termékek gyártását 2010-ben kezdte el a Szilasfood, és azóta is folyamatosan bővül a termékskála. A forgalom jelenleg éves szinten a félmilliárd forinthoz közelít.

Benkő András, a Kaiser Food Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója elmondta:

„már hosszú évekre tekint vissza az együttműködésünk a COOP-pal, több termékünk jelen van az üzletlánc polcain sajátmárkás csomagolásban, amelyek jelentős forgalmat generálnak.”

Kiemelte: a két cég mindig is fontos volt egymás számára, folyamatosan tárgyalunk újabb együttműködési lehetőségekről, és lehet, hogy ennek újabb konkrét eredményét a COOP vásárlói hamarosan látják majd azt üzletek polcain” – árulta el.

Szentesi Sándor, a Sole-Mizo Zrt. kereskedelmi igazgatója kiemelte: „több évtizedes együttműködésünk során számtalan terméket fejlesztettünk ki közösen.” A cég 2008 óta gyárt sajátmárkás termékeket a COOP számára széles termékportfoliót lefedve (tej, tejföl, túró, túródesszert, sajt), ami meghatározó és biztos forgalmat eredményez.

Forrás: 
COOP sajtóközlemény

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Pilisi lakomák

A Pilis lenyűgöző, fenséges, fejedelmi hely. Szinte hallani Mátyás király vezéreinek döngő lépteit, s ahogyan kupáikat a nehéz asztalra csapják. Régen királyi vadászterület volt, ám méltóságát máig megőrizte. A Római birodalom virágzásának idején a Duna mentén futó védvonalakat összekötő utak közül több a Pilis, Visegrádi-hegységen keresztül vezetett.

Egészséges talaj - Egyre inkább felértékelődik

A 21. század legjelentősebb megoldandó feladatai között első helyen az energia, a tiszta ivóvíz iránti igény kielégítése és az egészséges talaj megóvása áll.

Kína szigorítja az import vizsgálatát, torlódások várhatók a fontos kikötőkben

Mivel Kína a téli hónapokban tart a megnövekvő koronavírus-kockázattól, megszigorítja az importszállítmányok vizsgálatát. A szárazföldi Kínába szánt zöldség és gyümölcsszállítmányok egy részét emiatt Hongkongba irányíthatják át a kereskedők.

Túlzásba vitt a antibiotikumok - Milyen lesz a hús minősége a Brexit után?

A jelentések szerint az Amerikai Egyesült Államok és a Kanada állattartó telepein ötször annyi antibiotikum használnak, mint az Egyesült Királyságban. Európában pedig tovább szigorítják az antibiotikumok használatát. Felmerül a britekben a kérdés, hogy milyen minőségi előírások fogkan vonatkozni az import hústermékekre a Brexit után és vajon fel tudják-e venni a versenyt az olcsóbb hússal.

Online étterem a nagy ukrán éhínség ételeivel

Ételek krumplihéjból, nyírfakéregből, kukoricacsutkából, ezekkel a fogásokkal emlékeztek meg a nagy ukrán éhínség áldozatiról a napokban. Egy virtuális étteremben mutatták be azokat az ételeket, amelyek megmentették az emberek életét, a szervezők ezzel hívták fel a figyelmet a történelmi eseményre.

Újabb üzletlánc kötelezte el magát a fenntartható csomagolások terén

A brit Aldi bejelentette következő nagy ívű tervét, miszerint 100%-ban újrahasznosított csomagolásban forgalmazza sajátmárkás reggeli pelyheit év végére.

Környezettudatos csomagolásra vált a Tesco

A brit Tesco közleményében kifejtette, hogy többé nem alkalmazza azokat a műanyag tálcákat, amelyeket a sajátmárkás csirkéik csomagolásához használnak.

Hatéves csúcson a világpiaci élelmiszerárak novemberben

Hatodik hónapja tartó folyamatos emelkedés mellett novemberben hatéves csúcsra nőttek a világpiaci élelmiszerárak elsősorban a növényi olajok drágulására.

Az áruházláncok megsértődtek, a gazdák felháborodtak és traktorba ültek

Traktorokkal vonultak a német gazdálkodók néhány áruházlánc központi raktárához, és állták el a bejáratot, ezzel tiltakozva egyrészt a láncok árpolitikája ellen, másrészt így adva hangot annak, hogy felháborodtak a láncok felsővezetői által Angela Merkelnek írt levél tartalmán.

Átadták a Szent Márton-díjat

A díjat az alapítók minden évben a Szent Márton-napjához kötődő ünnepségen adják át annak a személynek, aki a megelőző években kiemelkedő eredményt ért el az egykori Pannónia területén lévő kulturális és szociális programok megvalósítása terén.