A támogatás Afrika, Ázsia és Latin-Amerika több mint 76 országába jut el. A kampány során a Trimble várja alkalmazottai, kereskedői, vásárlói és a nagyobb mezőgazdasági közösségek adományait annak érdekében, hogy a vidéki közösségek fejlődhessenek.
„Ezen kívül a fejlődő országokban a nők szerepének erősítése a Trimble Alapítvány egyik elsődleges fókuszterülete, ez a kampány lehetővé teszi, hogy mezőgazdasági vállalkozásaink megfeleljenek ennek a küldetésnek. Nagyon fontos számunkra, hogy támogassunk olyan programokat, amelyek összekötik a nőket a gazdaságuk, a családjuk és a közösségük sikeréhez szükséges erőforrásokkal.”
A „(N)Ő táplálja a világot” kampány világszerte erőforrásokat és képzést biztosít női mezőgazdasági termelőknek, hogy biztosítsák számukra a gazdaság termelékenységének és hatékonyságának növeléséhez szükséges eszközöket, amelyek javíthatják a terméshozamot és a jövedelmet.
„Az élelmiszer- és táplálkozásbiztonságot tovább súlyosbítja a COVID-19, mivel az ellátási láncok megszakadhatnak és a piacok bezárulhatnak” – mondta Juan Echanove, a CARE Élelmiszer- és Vízügyi Rendszerek vezető igazgatója. „A válság elkerülése érdekében a világjárványra adott válasznak foglalkoznia kell az élelmiszer- és táplálkozásbiztonsággal, különösen a legkiszolgáltatottabbak és a legszegényebbek, azaz különösen a nők és a lányok körében. Egy olyan globális mezőgazdasági partner támogatása, mint a Trimble, lehetővé teszi számunkra, hogy még több közösségnek segíthessünk ezekben a nehéz időkben is, olyan új célcsoportot elérve, amelyik osztozik a szegénység elleni küzdelmünkben”.
A Trimble a befolyt adománnyal azonos összeget ajánlott fel, 100 ezer USD értékig, az adományozók között pedig egy GFX-750™ kijelzőt és NAV-900 csomagot sorsol ki.
Az adományozáshoz és a nyerési lehetőségért látogasson el a https://ag.trimble.com/hu/we-can-feed-the-world oldalra!