Back to top

Egyedülálló, online adventi vásárral gazdagítja a magyar fogyasztók karácsonyi élményeit a #vegyélhazait

Miközben sorban érkeznek a hírek arról, hogy az idei adventi vásárok a járványveszély miatt országszerte elmaradnak, addig a Marquard Media új kezdeményezésével számos hazai kisvállalkozást támogatva ad újszerű választ erre a hiátusra a #vegyélhazait Adventi Vásárral az online térben.

„Nemcsak azért izgalmas kezdeményezés a miénk, mert ilyen kivitelezésű online adventi vásárra még nem került sor Magyarországon, hanem azért is, mert ezzel a projektünkkel – a #VegyélHazait márka alapvető ígéretéhez hűen – kiváló magyar alkotóknak adtunk újabb lehetőséget és platformot, hogy bemutatkozzanak a karácsonyi vásárlásra nyitott nagyközönségnek 2020. november 24. – december 6 között” – nyilatkozik Takács-Balogh Zelma, a Marquard Media Magyarország Event divíziójának vezetője.

– A márka kapcsán alapvető céljaink közé tartozik fejleszteni és bővíteni alkotóink értékesítési és kommunikációs lehetőségeit, továbbá az alkotók igényeit feltérképezve közösségi eseményeket, vásárokat, webinarokat szervezni, amivel segítjük őket, hogy minél nagyobb körben bemutatkozhassanak és értékesíthessék termékeiket akár országos szinten.

Ehhez járul hozzá a már 370.000 tagot számláló FB-csoportunk, a weboldal, számos speciális értékesítési program, valamit rendezvényeink sora. Ebben az évben már két sikeres vásárt is szerveztünk a #vegyélhazait-alkotóknak, a Mammutban és Kecskeméten. Nagyon várjuk, hogy a mostani online vásár után jövőre ismét élőben mutatkozhassanak meg alkotóink országos turnéinkon.”

„Jelen esetben az alkotóknak nem volt más dolguk, mint hogy regisztráljanak és nevezzenek be a www.vegyelhazait.hu/adventivasar weboldalon az adventi vásárra, a Marquard Media pedig garantálja számukra az ismertséget és a forgalmat a Joy, az InStyle, az Éva, az Éva Advent magazinjainak, digitális és social media-felületeinek segítségével és egy promóciós videóval, amelyben bemutatjuk a vásárt és a szolgáltatókat – mondta Tóth Csilla, a #vegyélhazait community managere.

- A vásár tehát november 24-én indul az online térben, és azért érdemes benne részt venni, mert a #vegyélhazaittól megszokott módon, színes adventi kavalkádra számíthatnak a látogatók.

A karácsonyi dekorációktól, koszorúktól a különleges élelmiszereken, italokon át kiegészítőket, kozmetikumokat, ékszereket és gyerektermékeket kínálunk alkotóink segítségével. Feltétlenül szeretnénk hangsúlyozni, hogy ennek a vásárnak a rendkívülisége magában a #vegyélhazait márka ígéretében rejlik. Mégpedig abban, hogy olyan magyar alkotóknak teremtünk megnyilvánulási, megmutatkozási lehetőséget, akiknek különleges vagy páratlan a kínálatuk, illetve olyan látogatókkal teremtjük meg a kapcsolódási lehetőséget számukra, akik maguk is hangsúlyozzák, hogy a magyar, a kivételes, az egyedi alkotókat, alkotásokat keresik és hajlandóak értük akár többet is fizetni.

Reméljük, hogy ez az új kezdeményezésünkkel ismét hozzájárulunk a hazai kisvállalkozások felvirágoztatásához és támogatásához.”

„A Marquard Media Shopping & Style portfóliója (InStyle, JOY, JOY-Napok, ShoppieGo, Shopaholic) számára mindig is kiemelten fontos volt a fenntartható divat, a magyar tervezők, képzőművészek, helyi vállalkozások támogatása. Azért hívtuk életre 2020 tavaszán a #vegyélhazait mozgalmat, hogy elérésünket felhasználva segítsünk szélesebb körben bemutatni a magyar márkákat és a mögöttük álló alkotókat, s mindemellett felhívjuk a figyelmet a hazai termékek vásárlásának fontosságára, mind környezettudatos, mind gazdasági szempontból. Utóbbit a koronavírus-járvány csak még inkább felerősítette, hiszen a gazdasági megtorpanás alatt nehéz helyzetbe került hazai márkák fennmaradása lett a tét, de nagy örömünkre az összefogás és a márkák által is tapasztalt pozitív hatások szívmelengetőek.

A közösségimédia-mozgalom és Facebook-csoport hihetetlen népszerűsége csak még inkább bebizonyította, láthatóvá tette mindenki számára, hogy rengeteg tehetséges alkotó tevékenykedik itthon, és számtalan lelkes, magyar termékre nyitott vásárló figyeli érdeklődve a munkásságukat.

Új márka született! A #vegyélhazait egy olyan misszió lett számunkra, amelyet szívügyünkként igyekszünk tovább vinni és méltó helyére emelni, médiaelérésünkkel és üzleti tapasztalatainkkal, kapcsolatainkkal segítve a magyar márkák, kisvállalkozások működését, egy közösségbe gyűjtve őket az irántuk érdeklődő közösséggel. Ennek következő állomása (számos egyéb közül) a #vegyélhazait online adventi vására” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media Magyarország ügyvezető igazgatója.

Forrás: 
Marquard Media

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Erdőszélen Manó kuckó

Aki szereti ügyes kezét próbára tenni, apróságokat alkotni némi segítséggel, az bizonyára szívesen nézegeti Kiss Tamara rövid Manó kuckó filmjeit a neten. Az ünnepváró készülődés jegyében egy szép tobozkarácsonyfa összeállítását követhettük végig, ám ezúttal személyesen, a kuckós műhelyben.

Milyen egy jó borturisztikai helyszín?

Bár az idegenforgalom újraindítását még senki sem látja, a hazai borász szakma nem feledekezhet meg a borturizmusról. Itt van a felkészülés ideje. Egy, a témába vágó webináron a hazai borturizmus három izgalmas helyszínét - Gere Andrea (Gere Attila Pincészete), ifj. Lőrincz György (St. Andrea Szőlőbirtok), Oroszlán Tamás (Tokaj-Hétszőlő) – képviselő szakember véleményével ismerkedhettünk meg.

Többet, drágábban - rózsát Valentin-napra

A virágkertészek számára idén jól sikerült a Valentin-nap. Az azt megelőző két hét során a Royal FloraHolland szerint 33%-kal több virágot értékesítettek Európa-szerte.

Bajban a spanyol olajbogyó-termesztők

80 százalékkal csökkent a spanyol olívaolaj exportja az Egyesült Államokba, mióta Donald Trump 25 százalékos vámot vetett ki rá, megtorolva ezzel az Airbus-nak nyújtott uniós támogatást. Joe Biden érkezése a Fehér Házba nem hozott változást, a tarifa továbbra is érvényes. A García de la Cruz testvérek csúcsminőségű termékei tartják magukat, mivel nem árérzékenyek, de megfizethetőbb termékeik nem kelendőek.

Tovább bővül a Väderstad

A talajművelés és a vetés gépesítése terén egyik vezető vállalat a svéd Väder­stad erőteljesen növekedett az utóbbi években. A gyártó 2022-ben egy új gyárközpontot létesít Väderstadban, a beruházás értéke 125 millió svéd korona.

Nagyot szakítottak a románok

A járvány miatt borzalmas 2020-as év ellenére nagy exportot bonyolítottak le a romániai erdeigyümölcs-termelők. A kereslet a nyugat-európai piacokon volt a legnagyobb.

Személyes tapasztalataiból építkezik

Horváth János főállásban műszaki szakelőadó a MÁV-nál, mellette pedig már több mint 30 éve gazdálkodik a Veszprém megyei Békáson. A kertművelést, az állatokról való gondoskodást nagyszüleitől, szüleitől tanulta el. Saját vállalkozásában, a Horváth Farmon kezdetben állatokat tartott, majd néhány éve gyógynövénytermesztésre váltott.

Így fotózza a gazdaságát, ha kiposztolásra szánja a képet

Érdekes útmutató jelent meg az agrarheute.com portálon a közösségi médiában aktív gazdálkodóknak arról, hogy mire ügyeljenek, és mi az, amit feltétlenül kerüljenek el, ha olyan fotót készítenek, amit meg szeretnének osztani.

Nem engedhetjük ismeretlen eredetű élelmiszerek beáramlását!

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara határozottan kiáll a magyar illetve az európai gazdálkodók és fogyasztók mellett: elfogadhatatlannak tartja az Európai Unió és a dél-amerikai MERSOCUR-országok közötti kereskedelmi megállapodást. Fellépünk az ismeretlen eredetű élelmiszerek beáramlása, a gazdálkodók tönkretétele ellen!

Uniós oltalmat kapott az Újfehértói meggy

Az Újfehértói meggy oltalom alatt álló földrajzi jelzésként való bejegyzésével 65-re emelkedett azoknak a magyar agrártermékeknek a száma, amelyek az Európai Unióban oltalmat élveznek.