Back to top

Egyedülálló, online adventi vásárral gazdagítja a magyar fogyasztók karácsonyi élményeit a #vegyélhazait

Miközben sorban érkeznek a hírek arról, hogy az idei adventi vásárok a járványveszély miatt országszerte elmaradnak, addig a Marquard Media új kezdeményezésével számos hazai kisvállalkozást támogatva ad újszerű választ erre a hiátusra a #vegyélhazait Adventi Vásárral az online térben.

„Nemcsak azért izgalmas kezdeményezés a miénk, mert ilyen kivitelezésű online adventi vásárra még nem került sor Magyarországon, hanem azért is, mert ezzel a projektünkkel – a #VegyélHazait márka alapvető ígéretéhez hűen – kiváló magyar alkotóknak adtunk újabb lehetőséget és platformot, hogy bemutatkozzanak a karácsonyi vásárlásra nyitott nagyközönségnek 2020. november 24. – december 6 között” – nyilatkozik Takács-Balogh Zelma, a Marquard Media Magyarország Event divíziójának vezetője.

– A márka kapcsán alapvető céljaink közé tartozik fejleszteni és bővíteni alkotóink értékesítési és kommunikációs lehetőségeit, továbbá az alkotók igényeit feltérképezve közösségi eseményeket, vásárokat, webinarokat szervezni, amivel segítjük őket, hogy minél nagyobb körben bemutatkozhassanak és értékesíthessék termékeiket akár országos szinten.

Ehhez járul hozzá a már 370.000 tagot számláló FB-csoportunk, a weboldal, számos speciális értékesítési program, valamit rendezvényeink sora. Ebben az évben már két sikeres vásárt is szerveztünk a #vegyélhazait-alkotóknak, a Mammutban és Kecskeméten. Nagyon várjuk, hogy a mostani online vásár után jövőre ismét élőben mutatkozhassanak meg alkotóink országos turnéinkon.”

„Jelen esetben az alkotóknak nem volt más dolguk, mint hogy regisztráljanak és nevezzenek be a www.vegyelhazait.hu/adventivasar weboldalon az adventi vásárra, a Marquard Media pedig garantálja számukra az ismertséget és a forgalmat a Joy, az InStyle, az Éva, az Éva Advent magazinjainak, digitális és social media-felületeinek segítségével és egy promóciós videóval, amelyben bemutatjuk a vásárt és a szolgáltatókat – mondta Tóth Csilla, a #vegyélhazait community managere.

- A vásár tehát november 24-én indul az online térben, és azért érdemes benne részt venni, mert a #vegyélhazaittól megszokott módon, színes adventi kavalkádra számíthatnak a látogatók.

A karácsonyi dekorációktól, koszorúktól a különleges élelmiszereken, italokon át kiegészítőket, kozmetikumokat, ékszereket és gyerektermékeket kínálunk alkotóink segítségével. Feltétlenül szeretnénk hangsúlyozni, hogy ennek a vásárnak a rendkívülisége magában a #vegyélhazait márka ígéretében rejlik. Mégpedig abban, hogy olyan magyar alkotóknak teremtünk megnyilvánulási, megmutatkozási lehetőséget, akiknek különleges vagy páratlan a kínálatuk, illetve olyan látogatókkal teremtjük meg a kapcsolódási lehetőséget számukra, akik maguk is hangsúlyozzák, hogy a magyar, a kivételes, az egyedi alkotókat, alkotásokat keresik és hajlandóak értük akár többet is fizetni.

Reméljük, hogy ez az új kezdeményezésünkkel ismét hozzájárulunk a hazai kisvállalkozások felvirágoztatásához és támogatásához.”

„A Marquard Media Shopping & Style portfóliója (InStyle, JOY, JOY-Napok, ShoppieGo, Shopaholic) számára mindig is kiemelten fontos volt a fenntartható divat, a magyar tervezők, képzőművészek, helyi vállalkozások támogatása. Azért hívtuk életre 2020 tavaszán a #vegyélhazait mozgalmat, hogy elérésünket felhasználva segítsünk szélesebb körben bemutatni a magyar márkákat és a mögöttük álló alkotókat, s mindemellett felhívjuk a figyelmet a hazai termékek vásárlásának fontosságára, mind környezettudatos, mind gazdasági szempontból. Utóbbit a koronavírus-járvány csak még inkább felerősítette, hiszen a gazdasági megtorpanás alatt nehéz helyzetbe került hazai márkák fennmaradása lett a tét, de nagy örömünkre az összefogás és a márkák által is tapasztalt pozitív hatások szívmelengetőek.

A közösségimédia-mozgalom és Facebook-csoport hihetetlen népszerűsége csak még inkább bebizonyította, láthatóvá tette mindenki számára, hogy rengeteg tehetséges alkotó tevékenykedik itthon, és számtalan lelkes, magyar termékre nyitott vásárló figyeli érdeklődve a munkásságukat.

Új márka született! A #vegyélhazait egy olyan misszió lett számunkra, amelyet szívügyünkként igyekszünk tovább vinni és méltó helyére emelni, médiaelérésünkkel és üzleti tapasztalatainkkal, kapcsolatainkkal segítve a magyar márkák, kisvállalkozások működését, egy közösségbe gyűjtve őket az irántuk érdeklődő közösséggel. Ennek következő állomása (számos egyéb közül) a #vegyélhazait online adventi vására” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media Magyarország ügyvezető igazgatója.

Forrás: 
Marquard Media

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Értékek nyomában

Otthonosan mozog a kézműves mesterségek sokszínű hagyományaiban Ament Éva grafikus, népi bútorfestő. Alkotásaiban nemcsak másolja, de szellemükhöz, motívumvilágukhoz hűen újrateremti a tradicionális munkákat. A jellegzetes használati tárgyak, kelengyeládák, kisbútorok mellett magyarországi templomok gyönyörű mennyezetkazettái viselik a keze nyomát, a megmentett, újjáálmodott örökség jeleként.

Égbe törő fák

A hosszú életű, dús lombozatú, vastag törzsű fák jelképei az egyháznak, ajándékai Isten teremtett világának. Már a Biblia első lapjain megjelennek. Az erdők mesélnek az élet körforgásáról, felemelik tekintetünket a lombkoronákon túlra, és misztikus elmélkedésre késztetnek. Akárcsak egyetlen hívő megmentése, ugyanúgy egyetlen fa elültetése is kihat az életünkre, a környezetünkre.

Erdőszélen Manó kuckó

Aki szereti ügyes kezét próbára tenni, apróságokat alkotni némi segítséggel, az bizonyára szívesen nézegeti Kiss Tamara rövid Manó kuckó filmjeit a neten. Az ünnepváró készülődés jegyében egy szép tobozkarácsonyfa összeállítását követhettük végig, ám ezúttal személyesen, a kuckós műhelyben.

Újabban a tenger fenekén érlelik a borokat

Argentin borászok olyan tapasztalatok eredményeit tették közzé, amelyek szerint a palackozott borok tengerben való egyéves érlelése egyenértékű a három éves hagyományos pincében történővel.

Világbajnok gyümölcsszárítmányok

Amit almából és meggyből készítenek, azzal piacvezetők a világon. Kizárólag úgynevezett igényes piacokra szállítanak, tehát Nyugat-Európába, Skandináviába, Japánba, Dél-Koreába, vagy újabban az USA-ba és Kanadába.

Mérnökből főállású őstermelő

A valódi szabadságot vidéken lehet átélni. Nem kell rohanni, úgy általában nyugalom van, mindenkinek megvan az elegendő élőhelye és feladata. Ezért szeretek itt élni, dolgozni. Példát mutatok gyerekeimnek, hogy a városi betonban nem lehet gyökeret verni, csak a földben – vallja Dr. Bisztray Dénesné Adrienn, aki a Dörgicsei-medencében termel szőlőt és más gyümölcsöket a családjával.

A tojás továbbra is alapélelmiszer

A hazai tojástermelés jelen állásának átláthatóságáért a hazai tojásfogyasztásról, a tojás származási hely feltüntetéséről, a ketreces és a szabadtartás arányairól, a tojásárakról, a madárinfluenza-járvány tojástermelésre gyakorolt hatásairól, valamint a pandémia idején zajló export-importról kérdeztük Molnár Görgyit, a Baromfi Termék Tanács mezőgazdasági titkárát.

Az első rajtól a Nemzeti Parki Termék védjegyig

A hódmezővásárhelyi Hegedűs Gábor hat éve foglalkozik méhekkel. Hobbiméhésznek tartja magát, mégis nagyon komolyan gondolja a méhészetet, a megtermelt áruk értékesítését, sőt Nemzeti Parki Termék védjegyet is szerzett. Egy igen elkötelezett fiatalembert ismerhetünk meg személyében.

A Lindt & Sprüngli célja 2021-ben a 6-8%-os értékesítési növekedés

A Lindt & Sprüngli, svájci csokoládégyártó cég 6-8%-os organikus értékesítés növekedést vár idén a megnövekedett keresletnek köszönhetően, miután tavaly a koronavírus-járvány következtében csökkent a nettó nyeresége.

Frutti és Veggi kalandjai Európai Friss Csapat néven folytatódnak

Idén újabb hároméves periódusát kezdi meg a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) francia- belga szakmai szervezetekkel együttműködésben megvalósuló, zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő uniós kampánya. Frutti és Veggi kalandjai Európai Friss Csapat néven folytatódnak, hogy még többen fedezhessék fel a friss zöldségek és gyümölcsök ízének erejét.