Augusztustól novemberig kínálják a szupermarketekben.
A 2020-as termés az ültetvények korától és elhelyezkedésük körülményeitől függően mindenütt nagyon jónak volt mondható. Spanyolországban például az első termést takarították be, ami nem volt sok, viszont a minősége nagyon biztató. Olaszországban három konzorcium termeszti, a Melinda, a VI.P. és a VOG, összesen 1200 tonnát takarítottak be belőle.
Svájcból is kiváló minőséget jelentettek, a termés 600 tonna volt. Ez a mennyiség messze elmaradt a kereskedelem igényétől, vagyis ez a kiváló nyári alma hamar megnyerte a fogyasztókat és sikerült jól pozícionálni a piacon. Németországban és Ausztriában is hasonlók a tapasztalatok, az első termések még nem elégítik ki az igényeket.
A SweeTango® az a lédús és zamatos alma, amire nyáron vágynak az emberek, derült ki a németországi kóstoltatások eredményeként. Az áruházi akciót sikerült még azelőtt megrendezni, hogy a koronavírus-járvány miatt újabb korlátozásokra került volna sor.
A fajtát kereskedelmi lapokban is reklámozták és létrehozták a saját közösségimédia-oldalait, melyeken keresztül több mint 2 millió ember értesült az újdonságról.
A fajta Honeycrisp és a Zestar amerikai fajták keresztezéséből született a Minnesota Egyetemen, David Bedford munkája eredményeként. Európában először Svájcban jelent meg 2015-ben, azóta az említett öt országban termesztik és forgalmazzák a 2018-ban létrehozott SweeTango® Europe Group keretében.