Back to top

Az Év Honlapja „Különdíjas” lett a magyarmezogazdasag.hu

Kiadónk hírportáljának, a magyarmezogazdasag.hu-nak ítélték oda a Magyar Marketing Szövetség Internet Tagozatának nonprofit szakmai pályázatán Az Év Honlapja Különdíj 2020 elismerést média kategóriában. Büszkék vagyunk a Magyar Mezőgazdaság Kft. és portálunk elismerésére, mert igazolja, hogy jó irányba tartunk honlapunk fejlesztésével.

Kiadónk 2017-ben újragondolta online stratégiáját. Hírportálunk egységesítésével vágtunk bele a megújulásba, azzal a céllal, hogy az agrárium szereplői, a szakértőktől a hobbi szinten érdeklődőkig a mi honlapunkat tekintsék az elsőszámú tájékozódási pontnak.

A Kleffmann & Partner Piackutató Kft. elemzése alapján az azóta eltelt 3 év alatt a magyarmezogazdasag.hu lett Magyarország harmadik legismertebb agrárhírportálja a gazdálkodók körében. Több mint 10 ezer cikk jelenik meg rajta évente, látogatottsága pedig meghaladja a havi 150 ezer egyedi látogatót. A digitalizáció fejlődésének megfelelően bármely okoseszközön kényelmesen el lehet igazodni portálunkon.

Fotó: Sári Enikő ügyvezető igazgató Az Év Honlapja szavazás média különdíjával
Természetesen továbbra is dolgozunk rajta, hogy egyre jobb, még jobban átlátható és még kedveltebb hírforrást építsünk az agrárium iránt érdeklődőknek.

A napi tájékoztatás mellett heti elektronikus hírújsággal is szolgálja kiadónk 25 ezer feliratkozóját, azonkívül három Facebook oldalunk szintén 25 ezernél több követőt ér el napról napra. YouTube-csatornánkon több száz saját készítésű videóinterjú, tudósítás és képes összefoglaló közül választhatnak az érdeklődők.

Folyamatosan fejlődünk, és 2020-ban elindítottuk Instagram-oldalunkat is, ahol rövid idő alatt 2000-nél is több követőt örvendeztethetünk meg szebbnél szebb agrárképekkel, olykor humorral fűszerezve. Azonkívül LinkedInen is megtalálnak minket az érdeklődők.

Fotó: Práger Ádám marketing és online vezető, Kadosa Gábor marketing koordinátor, Kárpáti Eszter marketing koordinátor, Molnár Dorottya online szerkesztő, Mizsei Károly online felelős szerkesztő
Az Év Honlapja megmérettetésen 14 tagú szakmai zsűri vizsgálta az indulókat és pontozta őket öt kiemelt szempontot figyelembe véve, a design, a felhasználói élmény (user experience), a nevezett kategóriának megfelelő tartalom, a kreativitás és a reszponzivitás alapján. Idén összesen 289 honlapot, applikációt, kreatív és technológiai megoldást, valamint digitális marketingkampányt neveztek a digitális pályázatra.

Cégünk, a Magyar Mezőgazdaság Kft. idén ünnepli alapítása 30. évfordulóját.

Tizenegy nyomtatott kiadvánnyal vagyunk jelen a magyar agrármédiapiacon, és természetesen a digitális világ trendváltozásai sem robogtak el mellettünk. Számos online csatornánkkal alkalmazkodtunk az agráriumban zajló generációváltáshoz és az új igényekhez.

Így elmondhatjuk, hogy a Magyar Mezőgazdaság Kft. az agrárium komplex hírközlő médiuma, amely nagyon széles skálával áll a hírekre szomjazó közönség rendelkezésére.

 

Forrás: 
magyarmezogazdasag.hu

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Keresik a piacot a holland hagymakereskedők

A hagymakereskedelemben kulcsszerepet játszó Hollandiának az egyik fontos felvevőpiaca Szenegál. Az afrikai ország azonban az év végén bezárta a kapuit a holland hagyma előtt, hogy ösztönözze a helyi termesztést. A döntés miatt aggódnak a holland hagymatermesztők és -kereskedők.

Az etetés különböző módjai

A méhészeti szezon egészében nagyon sok fizikai munkát kíván, ami a legdrágább a költségeink közül, nem beszélve egészségünk megőrzéséről. A saját méhészetemben eddig alkalmazott etetési technológiákat szeretném bemutatni. Remélem, tudok némi segítséget nyújtani tapasztalásaim megosztásával.

Magyar Bor Nagydíj: ahogyan a borszakírók látják

Decemberben már ötödik alkalommal értékelte a Magyar Borszakírók Köre azokat a magyar termelők által készített fehér és vörös - száraz és félszáraz - borokat, amelyeket tagjai az elmúlt évben kóstolhattak, és tapasztalataik alapján ezekből összeállították a legjobbaknak ítélt „Super 12” listájukat.

Bányavárosból zöld „ékszerdoboz”

Az Európai Zöld Városok díjjal – amely az Európai Faiskolások Szövetsége (ENA) Zöld városok a fenntartható Európáért kampányának kezdeményezése – az önkormányzati döntéshozókat, a várostervezőket, a táj-, és kertépítőket szeretnék zöld városfejlesztésre ösztönözni.

Díjnyertes gin Hegyaljáról

A brit The Spirits Business szaklap által évente megrendezett The Gin Masters versenysorozatán a legmagasabb, Master elismerésben részesült a Seven Hills Distillery Tokaj ginje - adta hírül a díjnyertes főzde. A Tokaj Gin összesen 21 fűszert tartalmazó prémium kézműves gin!

Az akác nektárképzése

Az utóbbi években Olaszország méhészetét különösen nehéz időszakok jellemzik, amelyek oka a termésátlagok csökkenése miatt fellépő üzemgazdasági instabilitás és a méhek egészségi problémái. Az élelemhiány, amely egykor hozzájárult a méhcsaládok népességének elégtelen szintjéhez, viszont nem létezik.

Fenntartható méhegészségügyi jó gyakorlat 5.

Elkészült egy érdekes tanulmány az Európai Unió Horizon 2020 elnevezésű kutatás és fejlesztés programjából támogatva, mely a fenntartható méhegészségügyi jó gyakorlatról szól. 5 ország 6 egyeteme vett részt a munkában, melyet most közreadunk. Az első és második részben a varroózisról és a vírusokról volt szó bővebben.

Madarak ezreinek pusztulása írható az olívaolaj-termelés számlájára

Az olívaolaj a mediterrán konyha fontos alapanyaga, és az egészség megőrzése céljából máshol is rohamosan terjed a fogyasztása. Ki gondolná, hogy madarak ezrei esnek áldozatul az olívaolaj-termelésnek. A Nature folyóiratban megjelent vizsgálati eredmények szerint csak Spanyolországban évente több mint 2 millió madár pusztul el az olajbogyó éjszakai betakarítása miatt.

Akinél szívesen laknak a méhek

Egy szép szeptemberi délután telefonon beszélgettem Idó Gáborral, a Hartai Méhészegyesület elnökével. Említettem neki az elképzelésem, miszerint konténeres vándorlásban látnám a jövőmet. Azt a tanácsot kaptam tőle, hogy még mielőtt nagyon belelendülnék és bármit is vásárolnék, elvinne egy méhészhez, nézzem meg a technológiáját.

Bírja a forró nyarakat az új, klímarezisztens almafajta

Lelkesen értékelték az első klímaellenálló almát azok az olasz, francia és brit termesztők, akik kipróbálták a nemzetközi nemesítési programból származó és már kereskedelmi forgalomban lévő HOT84A1 fajtát. A Hot Climate Programme célja, hogy nemzetközi együttműködéssel segítse az alma- és körtetermesztés hosszú távú alkalmazkodását a klímaváltozáshoz.