Back to top

Vissza a 90-es évekbe, avagy a Burger King logót vált

A Burger King nagy változtatásra szánta el magát, miszerint 20 éve először megváltoztatja eddigi logójának design-ját. A gyorsétteremlánc a twitteren tette közzé először a képet új logójáról, mely szinte teljesen megegyezik azzal, amit az 1990-es években használtak.

Az amerikai gyorsétteremlánc logócseréje során a legnagyobb változtatás a hamburger zsemle színén történt: a zsemle citromsárga színét egy egyszínű melegebb narancssárga árnyalatra váltották, valamint elhagyták a kék kört, mely keretet adott a zsemlének.

A vállalat a termékek új csomagolását is felfedte, melyeken már az új logó van, a hamburgerek papírján pedig a szendvicsek fantázianevei szerepelnek hatalmas színes betűkkel feltűntetve.

A Burger King közösségi média oldalának követői rövid időn belül felfedezték, hogy a márka saját magára hivatkozik „új” logójával, mely teljesen megegyezik azzal, amit az 1990-es években használtak, mielőtt bejelentették a mai design-t 1999-ben.

 

 

Az egyik twitter falhasználó az új logó képe alá azt írta, hogy „mindig érzékeny pont lesz számomra a Burger King azóta, hogy anyukám gyerekként ott dolgozott… biztos, hogy a hamburgerek íze már nem ugyanolyan, de azt látni, hogy visszahozzák a 90-es évekbeli lógót… nosztalgiával tölt el”.

Míg egy másik felhasználó aszerint vélekedett, hogy „nem úgy tűnik, mintha a minimalizmus stílusát követné, csak visszatér a régi verzióhoz egy jelentősen szebb kiadásban, kétségtelenül jobb ez a logó.”

A vállalat közölte, hogy a színek, melyeket az új designnál használtak az éttermeikben alkalmazott grillezési folyamatra utalnak, valamint azt is hozzátették, hogy az új betűtípus neve „Flame”, azaz láng, mely szintén a sütési folyamatokra vezethető vissza.

 

 

A Burger King az új logót és csomagolási design-t követően a munkavállalóik munkaruháján is stílusmódosításokat hajt végre, mely megegyezik a megújult arculattal.

Forrás: 
independent.co.uk

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Családias pagony

A Rábaköz igazi kis ékszerdoboza a Kisalföldi Erdőgazdaság Zrt. kezelésében lévő Göbös-major. Eldugott zug, ahová az aktív pihenésre vágyók, valamint csendre és nyugalomra kiéhezett városiak egyaránt szívesen jönnek.

Tarolt a szalmonellás csirke Nagy-Britanniában

Több százan, köztük sok kisgyerek súlyosan megbetegedett, miután szalmonellával fertőzött lengyel import baromfihúst evett, és egy halálos áldozatot is követelt az olcsó panírozott csirke.

Műmajonézt gyártottak, nem lett rossz

A Wageningen Egyetem kutatócsoportja mikroorganizmusok segítségével készített majonézt. Bár a termékük állítólag finom lett, nem az áruházak polcaira szánják, sokkal inkább az élelmiszeripar érdeklődését szeretnék felkelteni az állati fehérjét helyettesítő megoldások iránt.

Étel-itallal monitoron át ismerkedni nem ideális, de jól sikerült

A többi év eleji nagy szakkiállításhoz hasonlóan online eseményként zajlott le a biovilág legnagyobb találkozója, a nürnbergi vásárközpont által szervezett Biofach is. Majdnem 14 ezren követték az igen színesre összeállított programok valamelyikét, és a szervezők is elégedettek, de azért mindenki várja már a jövő februári élő találkozást.

Késnek a banánszállítmányok

Az Atlanti-óceánon tomboló viharok, illetve a világjárvány miatti logisztikai fennakadások miatt akadozik a banánkereskedelem – számolt be róla a fruchthandel.de portál.

Évente 1450 tonna gyümölcsöt és zöldséget mentenek meg

A szokatlan megjelenésű, ám tökéletes minőségű és ízű gyümölcsök és zöldségek teljes értékű élelmiszerek, nem szabad kidobni őket. Erre hívja föl a figyelmet a svájci vállalat, amely saját márkanévvel ellátva hozza forgalomba a szépséghibás termékeket.

Helyi termékek a Spar sajátmárkás élelmiszerei között

A Spar Austria bejelentette az új, sajátmárkás termékcsaládjának bevezetését, melyen keresztül helyi gyártókat mutatnak be, annak érdekében, hogy előmozdítsa az ország mezőgazdaságát.

Szatmári ízek és pillanatok

Szabolcs-Szatmár-Bereg megye látványosan fejlődik, igazi vendégcsalogató régióvá vált az utóbbi időben. Az itt élők közül egyre többen találják meg benne a számításukat, és előre tudnak lépni. Erre találtam jó példákat a 2317 lakost számláló Nyírcsaholyban. Sokan bejárnak dolgozni az öt kilométerre lévő Mátészalkára, de amellett saját kis házi birtokon is tevékenykednek.

Milyen egy jó borturisztikai helyszín?

Bár az idegenforgalom újraindítását még senki sem látja, a hazai borász szakma nem feledekezhet meg a borturizmusról. Itt van a felkészülés ideje. Egy, a témába vágó webináron a hazai borturizmus három izgalmas helyszínét - Gere Andrea (Gere Attila Pincészete), ifj. Lőrincz György (St. Andrea Szőlőbirtok), Oroszlán Tamás (Tokaj-Hétszőlő) – képviselő szakember véleményével ismerkedhettünk meg.

Vegán étrend? Jön az új KitKat!

A Nestlé bejelentette legújabb termékét, mely nem más, mint a teljesen növényi alapú KitKat, melynek megalkotása során elsődleges szempont volt a már jól megszokott tökéletes ízvilág megtartása, aminek köszönhetően mindenki számára örömet okoz a fogyasztása.