Az amerikai gyorsétteremlánc logócseréje során a legnagyobb változtatás a hamburger zsemle színén történt: a zsemle citromsárga színét egy egyszínű melegebb narancssárga árnyalatra váltották, valamint elhagyták a kék kört, mely keretet adott a zsemlének.
A Burger King közösségi média oldalának követői rövid időn belül felfedezték, hogy a márka saját magára hivatkozik „új” logójával, mely teljesen megegyezik azzal, amit az 1990-es években használtak, mielőtt bejelentették a mai design-t 1999-ben.
out with the old, in with a new classic #NewProfilePic pic.twitter.com/y2eRT9qqO6
— Burger King (@BurgerKing) January 7, 2021
Az egyik twitter falhasználó az új logó képe alá azt írta, hogy „mindig érzékeny pont lesz számomra a Burger King azóta, hogy anyukám gyerekként ott dolgozott… biztos, hogy a hamburgerek íze már nem ugyanolyan, de azt látni, hogy visszahozzák a 90-es évekbeli lógót… nosztalgiával tölt el”.
A vállalat közölte, hogy a színek, melyeket az új designnál használtak az éttermeikben alkalmazott grillezési folyamatra utalnak, valamint azt is hozzátették, hogy az új betűtípus neve „Flame”, azaz láng, mely szintén a sütési folyamatokra vezethető vissza.
punctuation saves lives… and money pic.twitter.com/PfmyKAeFnB
— Burger King (@BurgerKing) January 14, 2021
A Burger King az új logót és csomagolási design-t követően a munkavállalóik munkaruháján is stílusmódosításokat hajt végre, mely megegyezik a megújult arculattal.