A világjárvány idején az e-kereskedelmi forgalom gyors növekedést mutatott, számos kulcsfontosságú szektor piacán megduplázódtak az ilyen jellegű eladások 2020-ban. A megváltozott fogyasztói szokásokra reagálva az Arla igyekszik kihasználni ezt a fejlődést, mivel a járványügyi korlátozások miatt bezárt fogyasztók továbbra is az internetes vásárlásokat helyezik előtérbe.
A Jövőbeni Terjeszkedés
Az elkövetkező három-öt évben a vállalkozás online befektetéseinek növelését tervezi, továbbá kiterjesztené az értékesítési és marketing részleg e-kereskedelemben dolgozó alkalmazottainak számát az Egyesült Királyságban, Dániában, Svédországban, Németországban, Hollandiában és Finnországban működő szervezetében.

"Egyértelmű célunk, hogy Európában a tejipar piacvezetőjévé váljunk az e-kereskedelem terén és továbbra is preferált partnerek legyünk ügyfeleink számára" - erősítette meg az Arla európai ügyvezető alelnöke, Peter Giortz Carlsen.
"A világjárvány gyorsan megváltoztatta az online csatornák viselkedését, és ez a váltás lehetőséget kínál számunkra, hogy az innovációs folyamatban előre mozdítsuk az e-kereskedelmi ambícióinkat, a munka pedig jól halad" - tette hozzá.
Az Arla új kibővített e-kereskedelemi csapata az adatok elemzésére, online kampányok és vizuális tartalmak frissítésére összpontosít, hogy megkönnyítse az online vásárló számára a megfelelő termékek megtalálását az Arla virtuális polcain.
Online Vásárlás
Az Arla rámutat arra, hogy az online élelmiszer vásárlás még egy darabig életünk része lesz, mivel a Covid-19 járvány második hulláma ismét korlátozza a mozgást az egész világon.

"Új ambiciózus stratégiánkkal és megnövekedett befektetéseinkkel felgyorsítjuk az online jelenlétünket és széles körű platformokon juttatjuk el az ismert házi tejtermékeket az európai fogyasztókhoz."- jelentette ki az Arla európai ügyvezető alelnöke.
Az Egyesült Királyságban a világjárvány első hulláma alatt a tejtermék gyakorlatilag minden e-kereskedelmi kosárban megtalálható volt (97%), míg az Arla online tevékenysége ugyanebben az időszakban 119% -kal nőtt ezen a piacon.