Back to top

Az e-tejkereskedelem trónjára tör az Arla Európában

Az Arla célja, hogy a tejágazat e-kereskedelmi vezetője legyen Európában. Terveik szerint a következő öt évben megdupláznák eladásaikat az online platformon keresztül, mely 600 millió eurót jelentene. Dániában, Svédországban, az Egyesült Királyságban, Németországban, Belgiumban, Luxemburgban és Hollandiában 9700 tejtermelő közös tulajdonosa az Arla-nak.

A világjárvány idején az e-kereskedelmi forgalom gyors növekedést mutatott, számos kulcsfontosságú szektor piacán megduplázódtak az ilyen jellegű eladások 2020-ban. A megváltozott fogyasztói szokásokra reagálva az Arla igyekszik kihasználni ezt a fejlődést, mivel a járványügyi korlátozások miatt bezárt fogyasztók továbbra is az internetes vásárlásokat helyezik előtérbe.

A Jövőbeni Terjeszkedés

Az elkövetkező három-öt évben a vállalkozás online befektetéseinek növelését tervezi, továbbá kiterjesztené az értékesítési és marketing részleg e-kereskedelemben dolgozó alkalmazottainak számát az Egyesült Királyságban, Dániában, Svédországban, Németországban, Hollandiában és Finnországban működő szervezetében.

Az Arla célja, hogy 2025-ig megduplázza az online kiskereskedelmi értékesítést 300 millió euróról 600 millió euróra Európa-szerte.

"Egyértelmű célunk, hogy Európában a tejipar piacvezetőjévé váljunk az e-kereskedelem terén és továbbra is preferált partnerek legyünk ügyfeleink számára" - erősítette meg az Arla európai ügyvezető alelnöke, Peter Giortz Carlsen.

"A világjárvány gyorsan megváltoztatta az online csatornák viselkedését, és ez a váltás lehetőséget kínál számunkra, hogy az innovációs folyamatban előre mozdítsuk az e-kereskedelmi ambícióinkat, a munka pedig jól halad" - tette hozzá.

Az Arla új kibővített e-kereskedelemi csapata az adatok elemzésére, online kampányok és vizuális tartalmak frissítésére összpontosít, hogy megkönnyítse az online vásárló számára a megfelelő termékek megtalálását az Arla virtuális polcain.

Online Vásárlás

Az Arla rámutat arra, hogy az online élelmiszer vásárlás még egy darabig életünk része lesz, mivel a Covid-19 járvány második hulláma ismét korlátozza a mozgást az egész világon.

Az online élelmiszer-vásárlás- melybe beletartozik a friss élelmiszereket, illetve a tejterméket vásárlása is- a fogyasztói magatartás hosszabb távú változását jelentik.

"Tudjuk, hogy az online vásárlás esetén is a fogyasztók egészséges és friss ételeket szeretnének venni. Ezért ügyfeleinkkel maximalizálni akarjuk online elérhetőségünket és láthatóságunkat."

"Új ambiciózus stratégiánkkal és megnövekedett befektetéseinkkel felgyorsítjuk az online jelenlétünket és széles körű platformokon juttatjuk el az ismert házi tejtermékeket az európai fogyasztókhoz."- jelentette ki az Arla európai ügyvezető alelnöke.

Az Egyesült Királyság vezeti az Arla „e-kereskedelmi bajnokságát”, ahol a szövetkezet ezen a piacon elért teljes kiskereskedelmi értékesítésének 17% -a online termelődik.

Az Egyesült Királyságban a világjárvány első hulláma alatt a tejtermék gyakorlatilag minden e-kereskedelmi kosárban megtalálható volt (97%), míg az Arla online tevékenysége ugyanebben az időszakban 119% -kal nőtt ezen a piacon.

Forrás: 
www.agriland.co.uk

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Erdőszélen Manó kuckó

Aki szereti ügyes kezét próbára tenni, apróságokat alkotni némi segítséggel, az bizonyára szívesen nézegeti Kiss Tamara rövid Manó kuckó filmjeit a neten. Az ünnepváró készülődés jegyében egy szép tobozkarácsonyfa összeállítását követhettük végig, ám ezúttal személyesen, a kuckós műhelyben.

Tarolt a szalmonellás csirke Nagy-Britanniában

Több százan, köztük sok kisgyerek súlyosan megbetegedett, miután szalmonellával fertőzött lengyel import baromfihúst evett, és egy halálos áldozatot is követelt az olcsó panírozott csirke.

Műmajonézt gyártottak, nem lett rossz

A Wageningen Egyetem kutatócsoportja mikroorganizmusok segítségével készített majonézt. Bár a termékük állítólag finom lett, nem az áruházak polcaira szánják, sokkal inkább az élelmiszeripar érdeklődését szeretnék felkelteni az állati fehérjét helyettesítő megoldások iránt.

Gigantikus méretű takarmánygyár építését tervezik

A piacvezető brit sertés és baromfi takarmánygyártó, az ABN egy olyan hatalmas, a legmodernebb technológiákon alapuló üzemet kíván megépíteni, mely kulcsszerepet töltene be az Egyesült Királyság élelmiszerellátási-láncában.

Étel-itallal monitoron át ismerkedni nem ideális, de jól sikerült

A többi év eleji nagy szakkiállításhoz hasonlóan online eseményként zajlott le a biovilág legnagyobb találkozója, a nürnbergi vásárközpont által szervezett Biofach is. Majdnem 14 ezren követték az igen színesre összeállított programok valamelyikét, és a szervezők is elégedettek, de azért mindenki várja már a jövő februári élő találkozást.

Késnek a banánszállítmányok

Az Atlanti-óceánon tomboló viharok, illetve a világjárvány miatti logisztikai fennakadások miatt akadozik a banánkereskedelem – számolt be róla a fruchthandel.de portál.

Európa legnagyobb kikötőjében jelentősen csökkent a forgalom

A rotterdami kikötőben a teherforgalom 6,9% -kal csökkent 2020-ban a koronavírus-válság miatt, amely az elmúlt évtized legnagyobb csökkenése, ennek ellenére mégis kisebb volt a vártnál - közölte Európa legnagyobb tengeri kikötője.

Évente 1450 tonna gyümölcsöt és zöldséget mentenek meg

A szokatlan megjelenésű, ám tökéletes minőségű és ízű gyümölcsök és zöldségek teljes értékű élelmiszerek, nem szabad kidobni őket. Erre hívja föl a figyelmet a svájci vállalat, amely saját márkanévvel ellátva hozza forgalomba a szépséghibás termékeket.

Többet, drágábban - rózsát Valentin-napra

A virágkertészek számára idén jól sikerült a Valentin-nap. Az azt megelőző két hét során a Royal FloraHolland szerint 33%-kal több virágot értékesítettek Európa-szerte.

Helyi termékek a Spar sajátmárkás élelmiszerei között

A Spar Austria bejelentette az új, sajátmárkás termékcsaládjának bevezetését, melyen keresztül helyi gyártókat mutatnak be, annak érdekében, hogy előmozdítsa az ország mezőgazdaságát.